Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli tuolla kommentoinut Joostin asioita, niin kommentoin asiaa. Oletan taustalla olevan kaksi asiaa. Tämä venäläinen räppäri on ollut hänen ystävänsä jo pidemmän aikaa. Eikä asia liity Putinin päätöksiin yhtään mitenkään.
Mä en nyt yhtään tiedä mihin viittaat tällä kommentilla kun en oo nähnyt aiemmin aiheeseen liittyviä viestejä, mut Twitterissä on kyllä jonkin verran käynnistynyt hänen cancelointia myös. Juurikin ystävänsä kanssa hengaamisesta johtuen (tai kahden, koska välit pitäisi katkaista sekä tähän venäläiseen että Kärtsään), ja ollaan alettu odottamaan häneltä kannanottoa asioihin. Vtuttaa että pitää hänenkin niskaan sysätä nyt tätä paskaa.
Joku taaempana ihmetteli miksi cancellataan ja jotain aika rankkaa ryypiskelyä.
Se venäläinen ystävä kai on Kärtsää tuomittavampi kaveri tässä yhteydessä vaan eipä se ystävyyssuhde liity mihinkään Putiniin sotaan. Eikä se vitsinä aiemmin julkaistu biisikään tämän henkilön kanssa.
Ryypiskely saattoi liittyä yksittäisenä ihan rankkaan vitutukseen. Sen verran kärkkäästi on Joost somessa kommentoinut sitä miten ei olisi halunnut asian päättyvän näin sen hänen kunniaansa lyttäävän paskamyrskyn osalta mitä viisuissa oli etten ihmettelisi jos on tullut otettua kaverin kanssa vitutuskännit
Vierailija kirjoitti:
Keskitytään K:hon ja B:hen niin mitä te odotatte heidän tapaamisesta
Enpä erityistä. Vierailevat ehkä joskus toistensa keikoilla ja vitsailevat hiukan shippihuumoria. Siinä se.
Viikon loma espanjassa ja sitten kokka kohti Slovenialaista prinssiä.
Delulu
Vierailija kirjoitti:
Delulu
Ai toi koko sama porukka Sloveniaan?
Vierailija kirjoitti:
Trollit pyörittää taas ketjua 5-0
Mutta pysyypähän hengissä.
Tänään en oo nähnyt trollien tekevän muuta, kun itsestään täysin naurunalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Delulu
Ai toi koko sama porukka Sloveniaan?
Ei tietenkään 🤭 Etkö osaa erota kavereistasi?
Härtsä varmaan tulee mukaan. Ainahan se melkein mukana on
Vierailija kirjoitti:
Trollit pyörittää taas ketjua 5-0
Mutta pysyypähän hengissä.
Ei haittaa lainkaan ainakaan minua. Olen iloinen, että Jessen roolia ja merkitystä käydään läpi täällä. Kaikille ei aina tule mieleen, miten paljon asioita on hoidettava, että kaikki pyörii niin sujuvasti kuin miten K:n keikoilla ja kiertueilla on pyörinyt, eikä täällä vielä edes ole avattu kuin pieni osa siitä. Se, että trolli nosti asian nyt esiin, oli siis vain hyvä juttu. Jesselle se arvostus mikä Jesselle kuuluu!
Tuossa hommassa tarvitaan kaikkien panostaa. Taustalla on paljon työtä joka ei näy lavalla, mutta lavaosuus ei toimisi hyvin ilman sitä kaikkea taustahommaa myöskään eikä esiintyjät jaksaisi pistää parastaan lavalla jos joutuisivat tekemään myös sen kaiken muun homman.
Pieni pyyntö, kun kirjoitatte jostakusta lempinimellä, että laittaisitte siihen jotain tunnistetietoja. Aiemmin tuolla puhuttiin Tompparista ja minä tietysti ensin miettimään, että miksi on niin ihmeellistä, että Tomi on tykännyt K:n postauksesta. Ja sitten tajusin, että ei, sehän on tietysti se Slovenian Tomi ja sitten olin hetken ihan hoomoilasena, että miksi se nyt sitten on mennyt tykkäämään K:n jutuista. Ja sitten vasta tajusin, että ai niin, onhan täällä vielä kolmaskin Tomi, se Viron tapaus (ja joku avuliaasti laittoi jotain Euroviisuista, niin älysin sitten lopulta). Yleensä pystyn kyllä keskustelun aiheesta päättelemään, kenestä on kyse, mutta nyt tuo Tomppari tuli sen verran puskista, ettei hitaat ja työn jähmettämät aivot saaneet kiinni hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pyyntö, kun kirjoitatte jostakusta lempinimellä, että laittaisitte siihen jotain tunnistetietoja. Aiemmin tuolla puhuttiin Tompparista ja minä tietysti ensin miettimään, että miksi on niin ihmeellistä, että Tomi on tykännyt K:n postauksesta. Ja sitten tajusin, että ei, sehän on tietysti se Slovenian Tomi ja sitten olin hetken ihan hoomoilasena, että miksi se nyt sitten on mennyt tykkäämään K:n jutuista. Ja sitten vasta tajusin, että ai niin, onhan täällä vielä kolmaskin Tomi, se Viron tapaus (ja joku avuliaasti laittoi jotain Euroviisuista, niin älysin sitten lopulta). Yleensä pystyn kyllä keskustelun aiheesta päättelemään, kenestä on kyse, mutta nyt tuo Tomppari tuli sen verran puskista, ettei hitaat ja työn jähmettämät aivot saaneet kiinni hommasta.
Tommya on kyllä Tompaksi taidettu nimittää melkein alusta asti. Härtsästä taas käytän itse vaan Härtsää, myös siviilissä.
- eri
Uusi kuuma Bojere ficci ilmestynyt tänään. Alessandran K:lle antama lahja pääsee käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Uusi kuuma Bojere ficci ilmestynyt tänään. Alessandran K:lle antama lahja pääsee käyttöön.
Vahva suositus tälle! Lisäksi samalta kirjoittajalta on tightrope-niminen ficci, jonka jatkoa tämäkin ficci on. Suosittelen ehdottomasti!
https://archiveofourown.org/works/58821082/chapters/149905252
Tohon Soitan sulle illalla- ficciin on kans näköjään tullut kaikki loput osat kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tohon Soitan sulle illalla- ficciin on kans näköjään tullut kaikki loput osat kerrallaan.
Ei tulleet kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulleet kerralla.
Oho en huomannut, mutta eilen tullut kaksi ja tänään yksi.
Vierailija kirjoitti:
Härtsä varmaan tulee mukaan. Ainahan se melkein mukana on
Tottakai se tulee. Tähänhän koko OF on tähdännyt. K ja H kuvaa Slovenian maisemissa OF-materiaalia, jonka tarkoitus on päästä jotenkin huumorin kautta kiinni tohon aihepiirin Boitsun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva suositus tälle! Lisäksi samalta kirjoittajalta on tightrope-niminen ficci, jonka jatkoa tämäkin ficci on. Suosittelen ehdottomasti!
https://archiveofourown.org/works/58821082/chapters/149905252
Liputan näille myös 🥵!
Härtsältä ihana stoori missä myös Kärtsä <33
Entä jos hän kadehtiikin kiertuemanagerin (kuvitelmiensa perusteella) leppoisaa työtä ja kohtuuttomia etuuksia? Nythän olisi oiva hetki laittaa Kärtsälle hakemus hommaan, kun juurihan kaikki kuulimme, miten Jesse sai (taas) kenkää. "Olen saanut paljon kiitosta vaatteidenkantotaidoistani, ja teippirullan pään löytämistä olen harjoittanut kahdessa edellisessä työpaikassani. Erityisen hyvä olen ennakoimaan ja hoitamaan muissa maissa tarvittavat käytännön järjestelyt ja poikkeustilanteet kotimaasta käsin, joten nuokin aiemmin mainitsemani mitättömät työtehtävät voisin delegoida muille joutaville crewn jäsenille."