Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään Marketta enkä mikään muukaan mielensäpahoittaja, mutta mun aivot ei taivu siihen, että on Ok tehdä homoseksistä pilaa ja pilkkaa. Tai siis lähinnä ihmettelen sitä, että miten kukaan ei pahastu siitä, ei se mua naisena henk. koht. loukkaa. Vai onko yksinkertainen syy se, että K tutkailee omaa identiteettiään tässä?
Ei se eroa muistakaan jutuista mistä Kärtsä heittää huumoria esim. lavalla. Tuo on of niin teema nyt vaan on seksi jollain tasolla pakostakin ja koska sitä tekee 2 miestä yhdessä niin mikä muutakaan se voisi olla kuin m/m? En tiedä tutkaileeko Kärtsä siinä omaa identiteettiään, en jotenkin usko, mutta joku kiinnostus hänellä aiheeseen tuntuu olevan, kun haluaa sitä of:n puolellakin tehdä.
Raha. Aihe on nyt se mikä on oletetusti kiinnostava ja sillä saa seuraajia ja rahaa
Voisin lyödä vetoa, että K sais huomattavasti enemmän tilaajia ja tekis huomattavasti enemmän rahaa, jos of:n sisältö olisi pelkkiä vähäpukeisia videoita ja kuvia hänestä itsestään kuin tuolla nykyisellä sisällöllään.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän sanoma ellei vakihokema ole keikoilla olkaa mitä olette. Se jos joku kunnioittaa moninaisuutta, eikä todellakaan "irvaile" homoille tms.
No mitä se sitten tekee. Tai MIKSI se tuota tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku jossakin loukkaantuu, teki Kärtsä mitä tahansa tai jättäisi tekemättä. Yleensä ne loukkaantuvat ovat heitä, jotka muutoinkin loukkaantuvat varmuuden vuoksi toisten puolesta.
En nyt tiedä loukkaantuuko. Minä enemmänkin ihmettelen miksi K tuota tekee. Pelkästäänkö vain rahan takia. Ja vielä enemmän miksi tämä H.
Kynnys pienempi tehdä kaverin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään Marketta enkä mikään muukaan mielensäpahoittaja, mutta mun aivot ei taivu siihen, että on Ok tehdä homoseksistä pilaa ja pilkkaa. Tai siis lähinnä ihmettelen sitä, että miten kukaan ei pahastu siitä, ei se mua naisena henk. koht. loukkaa. Vai onko yksinkertainen syy se, että K tutkailee omaa identiteettiään tässä?
Ei se eroa muistakaan jutuista mistä Kärtsä heittää huumoria esim. lavalla. Tuo on of niin teema nyt vaan on seksi jollain tasolla pakostakin ja koska sitä tekee 2 miestä yhdessä niin mikä muutakaan se voisi olla kuin m/m? En tiedä tutkaileeko Kärtsä siinä omaa identiteettiään, en jotenkin usko, mutta joku kiinnostus hänellä aiheeseen tuntuu olevan, kun haluaa sitä of:n puolellakin tehdä.
Raha. Aihe on nyt s
Voisin lyödä vetoa, että K sais huomattavasti enemmän tilaajia ja tekis huomattavasti enemmän rahaa, jos of:n sisältö olisi pelkkiä vähäpukeisia videoita ja kuvia hänestä itsestään kuin tuolla nykyisellä sisällöllään.
Mä olisin tilannut of:n, jos Härtsä ei olisi siellä eli allekirjoitan tämän väitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän sanoma ellei vakihokema ole keikoilla olkaa mitä olette. Se jos joku kunnioittaa moninaisuutta, eikä todellakaan "irvaile" homoille tms.
No mitä se sitten tekee. Tai MIKSI se tuota tekee.
Enemmän mietin, miksi se häiritsee sua näin tavattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha. Aihe on nyt s
No jos se tekisi eroottista sisältöä niin se tekisi noin. Mutta nyt tämä on omanlaistaan huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään Marketta enkä mikään muukaan mielensäpahoittaja, mutta mun aivot ei taivu siihen, että on Ok tehdä homoseksistä pilaa ja pilkkaa. Tai siis lähinnä ihmettelen sitä, että miten kukaan ei pahastu siitä, ei se mua naisena henk. koht. loukkaa. Vai onko yksinkertainen syy se, että K tutkailee omaa identiteettiään tässä? En mä hemmetti soikoon keksi muuta selitystä tälle kaikelle!! Aivot sulaa!!! 🔥
Et ole mielensäpahoittaja mutta pahoitat silti mielesi muiden puolesta ihan varulta. Hei ok!
En nimenomaan henkilökohtaisesti ole ollenkaan pahoillani, antaa tulla vaan Kärppy! Vaan ihmettelen sitä, etteikö lgtb-ihmiset ota sitä loukkaavana, siis IHMETTELEN ja yritän ymmärtää. Mulle saa kernaasti selittää jos joku tajuaa mistä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku jossakin loukkaantuu, teki Kärtsä mitä tahansa tai jättäisi tekemättä. Yleensä ne loukkaantuvat ovat heitä, jotka muutoinkin loukkaantuvat varmuuden vuoksi toisten puolesta.
En nyt tiedä loukkaantuuko. Minä enemmänkin ihmettelen miksi K tuota tekee. Pelkästäänkö vain rahan takia. Ja vielä enemmän miksi tämä H.
No tietysti rahan takia. Ja miksei tekisi, suht vähällä vaivalla pankkitilin saldo vaan nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään Marketta enkä mikään muukaan mielensäpahoittaja, mutta mun aivot ei taivu siihen, että on Ok tehdä homoseksistä pilaa ja pilkkaa. Tai siis lähinnä ihmettelen sitä, että miten kukaan ei pahastu siitä, ei se mua naisena henk. koht. loukkaa. Vai onko yksinkertainen syy se, että K tutkailee omaa identiteettiään tässä? En mä hemmetti soikoon keksi muuta selitystä tälle kaikelle!! Aivot sulaa!!! 🔥
Et ole mielensäpahoittaja mutta pahoitat silti mielesi muiden puolesta ihan varulta. Hei ok!
En nimenomaan henkilökohtaisesti ole ollenkaan pahoillani, antaa tulla vaan Kärppy! Vaan ihmettelen sitä, etteikö lgtb-ihmiset ota sitä loukkaavana, siis IHMETTELEN ja yritän ymmärtää. Mulle saa kernaasti selittää jos joku tajuaa mistä tässä on kyse.
Loukkaako heteroita parodia heteroista? En usko.
Jos elämässä saisi yhden random toiveensa toteutettua, niin itsekkäästi haluisin vielä ainakin kerran nähdä K&B:ltä yhtä kuuman lava shown kuin silloin Tavastialla. Kenenkään muun kanssa eikä yksistään kumpikaan ei ole ollut niin hehkuvan kuumia 🥵.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti rahan takia. Ja miksei tekisi, suht vähällä vaivalla pankkitilin saldo vaan nousee.
No se on selvää, että Ofilla todellakin tienaa. Toki verot maksetaan, mutta jää siitä käteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä juuri. Samat sanat
Kärtsä ja Härtsä tykkäävät ylipäätään tuottaa sisältöä someen jne. Of on hyvä vaihtoehto, jota voi tehdä missä vaan (vaikka linnalla). Fanit, jotka tilaavat tykkäävät eli win win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on selvää, että Ofilla todellakin tienaa. Toki verot maksetaan, mutta jää siitä käteenkin.
Yhdellä isolla mainoskamppiksella tienaa helposti paljon enemmän kuin Kärtsän OF on takonut rahaa tähän mennessä yhteensä (josta menee osa muille tyypeille ja osa jää OF:lle) ja OF lisää riskiä, että vaikkapa jokin lasten tai perhekeskeinen brändi ei halua tehdä Kärtsän kanssa kamppista. Joten taloudelliselta kantilta aika riskaabeli valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä jonkun älynväläykset:
Ihmiset tilaa vaan, koska siinä on Kärtsä.
-No daa!
K tekee OF, koska siitä saa rahaa.
-No daa!
😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se just et miks Häärijän kanssa! Ei, ei ja vielä kerran ei.
No koska koko homma on komediaa. Mutta miten kauan tuollaista voi tehdä ennenkuin joku oikeasti loukkaantuu. Tuskin noista nyt kukaan oikeasti kiihottuu.
Mietin, että tarvitseeko kaikesta aina kiihottua? Onhan monia muitakin syitä kuvien / videoiden katselulle.
Täällä ei yksi ymmärrä nyt yhtään, että Ofista saa rahaa :D
Pidemmän päälle Käärijää on vain ehkä vaikea ottaa vakavasti artistina kun maine alkaa kallistua johonkin OF tasoon.
Mä haluaisin nähdä Kärtsän petollisissa joskus. Siis se tv-ohjelma.
No koska koko homma on komediaa. Mutta miten kauan tuollaista voi tehdä ennenkuin joku oikeasti loukkaantuu. Tuskin noista nyt kukaan oikeasti kiihottuu.