Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onko uusin video oikeesti kuumistelua vai ennemminkin perus H&K huumorivideo?
No ainahan ne jotain huonoa Kummelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei apua, onnistuin jotain ficcini kanssa säätämään ja ne ekan luvun lopun "notes" siirtyivät tokaan lukuun, eikä niitä ole enään siinä ekassa.😅
No ei ne nyt pakolliset ole, mutta osaisikohan joku kertoa millä ne saisi takaisin?🙂
AO3:ssa on sekä koko tarinan notes että jokaisen luvun notes. Silloin kun on vain yksi luku, niin pystyt laittamaan niitä vain koko tarinalle, ei pelkästään ykköslukua koskevia, ja ne näkyvät sitten myös toisessa luvussa kun luot sen. En kyllä keksi, miksi ne katoaisivat ensimmäisestä luvusta, oletko varma että niin kävi? Mutta jos kävi, niin voit siirrellä niitä copy & pastella.
Ekassa luvussa kyllä näkyy ne end notes muokkaustilassa, mutta ei sitten siinä "normi"tilassa.🤔 Ehkä minun tietokone tai joku selain vain sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Onko uusin video oikeesti kuumistelua vai ennemminkin perus H&K huumorivideo?
Eikös niissä ole liki aina molempia elementtejä, etenkin videoissa? Kärtsän soolokuumisteluita lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis nyt on feikkiperspano Ofssä. Kyllä, linnalla kuvattu.
Kerro nyt edes onko K bottom. Koska jos on, niin taidan aktivoida uudelleen OF:n.
Toivon, että näin päin tulee jossain vaiheessa myös jotain juttua, koska se olisi niin hot. Ja lavapuheissa siihen jo viittasi eli ehkä se on ideahautomossa.
Toivottavasti pääsee hautomosta toteutukseen. Olis tosi hot jos K olis välillä asetelmissa bottom.
Pikkumaista mutta kun kerran maksava asiakas olen, niin en aio sitä OF:ää tilata ennen kuin K on siellä bottom. Mieluiten tietysti B:n kanssa, mutta se taitaa olla niin kaukaa haettua, että Härtsäkin hätätilassa menee.
Lapsellista määräilyä.
Pitkälle ollaan tultu piparinleivontavideosta 😆 ja mihin tämä vielä johtaa
Marketta ei kestä keskustelua Kärtsästä bottomina. Voi Marketta, ei taida se keskustelu ja sen toivominen loppua. Et ole tainnut yhtään ficciä lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi OF video kuvattu linnalla? Voisiko joku kuvailla?
No nyt pahoittuu kyllä Marketoiden mielet. 😬 Taidan jättää kuvailematta.
Anna tulla vaan! Antaa Marketoiden hermostua, ei ne täälä määrää!
Onpas ylemmyydentuntoista porukkaa täällä. Eikös tuo Markettaan viittaus ala olla jo menneen kesän helteitä. Ja tämä ei nyt viittaa siihen, että täällä kaipaan OF- kuvausta. Ne voidaan mielestäni aivan hyvin pitää poissa täältä. Se joka kaipaa, laittakoon rahansa OF-tilaukseen.
Johan alkoi kuvauksia tulla. Käänteinen logiikka toimii😆
En ole yhtään Marketta enkä mikään muukaan mielensäpahoittaja, mutta mun aivot ei taivu siihen, että on Ok tehdä homoseksistä pilaa ja pilkkaa. Tai siis lähinnä ihmettelen sitä, että miten kukaan ei pahastu siitä, ei se mua naisena henk. koht. loukkaa. Vai onko yksinkertainen syy se, että K tutkailee omaa identiteettiään tässä? En mä hemmetti soikoon keksi muuta selitystä tälle kaikelle!! Aivot sulaa!!! 🔥
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään Marketta enkä mikään muukaan mielensäpahoittaja, mutta mun aivot ei taivu siihen, että on Ok tehdä homoseksistä pilaa ja pilkkaa. Tai siis lähinnä ihmettelen sitä, että miten kukaan ei pahastu siitä, ei se mua naisena henk. koht. loukkaa. Vai onko yksinkertainen syy se, että K tutkailee omaa identiteettiään tässä? En mä hemmetti soikoon keksi muuta selitystä tälle kaikelle!! Aivot sulaa!!! 🔥
Et ole mielensäpahoittaja mutta pahoitat silti mielesi muiden puolesta ihan varulta. Hei ok!
Vierailija kirjoitti:
Ofissa suuntautumisesta riippumatta on ainakin tullut positiivista palautetta.
Mulle Soncen kuuntelussa ongelmana on se, että se julkaistiin vähän passivis-aggressiivisesti eikä niin, että tässä meiltä uusi hieno biisi. Sitä ei ole kertaakaan soitettu keikoilla, mikä myös on mielestäni aika merkittävää, kun niitä keikkoja on siinä välissä ollut. Esim. Puolan keikalla olisi ihan hyvin voitu soittaa. Olen koko ajan odottanut, että saisin siitä sellaisen kuuntelun, jossa ei tarvitse ajatella, että biisi on esitetty vähän puoliväkisin tai että faneille on heitetty puolipakolla jotain, mitä ovat kerjänneet. Itse biisi on mielestäni kaunis, mutta kun sen tausta on vähän ikävä, niin en ole jaksanut kuunnella sitä kuin muutaman kerran. Olisi niin paljon helpompaa kuunnella se, jos siitä olisi jonkinlainen keikkaversio tai edes pätkä studiolta.
Boitsu Kärpyn munahautomossa listalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se loukkaa mua homona myöskään millään tapaa. Mutta sitä on kyllä tullut mietittyä, et onko kuitenkin tapa huumorin varjolla tutkia asioita, viime aikoina ollut vähän lavaspiikkejäkin mitkä on saanut miettimään. En sano tai totea faktaksi yhtään mitään.
Tuota minäkin mietin että eikö homoja loukkaa tuollainen parodiointi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se eroa muistakaan jutuista mistä Kärtsä heittää huumoria esim. lavalla. Tuo on of niin teema nyt vaan on seksi jollain tasolla pakostakin ja koska sitä tekee 2 miestä yhdessä niin mikä muutakaan se voisi olla kuin m/m? En tiedä tutkaileeko Kärtsä siinä omaa identiteettiään, en jotenkin usko, mutta joku kiinnostus hänellä aiheeseen tuntuu olevan, kun haluaa sitä of:n puolellakin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun toinen osapuoli on hönö.
Olisihan se hassua, jos heteroseksistä, joka on ollut vitsien vakioaiheita aikojen alusta asti, voisi vitsailla ja homoseksistä tai homoerotiikasta koskaan missään tilanteessa (paitsi ehkä sertifioidun homon esittämänä) ei. Tietysti vähemmistöihin viittaavassa huumorissa aina olennaista on konteksti. Että lyödäänkö ylhäältä alaspäin, naureskellaan ja pilkataan, vai enemmän niin, että miesten välisestä seksistä voi tehdä puolihumoristista sisältöä siinä missä muistakin asioista, koska siinä ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
No eiks tuossa just yks viesti sun yläpuolella ollut tähän vastaus 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se eroa muistakaan jutuista mistä Kärtsä heittää huumoria esim. lavalla. Tuo on of niin teema nyt vaan on seksi jollain tasolla pakostakin ja koska sitä tekee 2 miestä yhdessä niin mikä muutakaan se voisi olla kuin m/m? En tiedä tutkaileeko Kärtsä siinä omaa identiteettiään, en jotenkin usko, mutta joku kiinnostus hänellä aiheeseen tuntuu olevan, kun haluaa sitä of:n puolellakin tehdä.
Raha. Aihe on nyt se mikä on oletetusti kiinnostava ja sillä saa seuraajia ja rahaa
Apua, en ihan tätä osannut ajatella, kun kirjoitin ideahautumosta :D