Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31521/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tyttöpä manifestoin Luke Blackin tänään Kärtsän keikalle.🤞

Olispa söpöä jos se olis siellä ja K vielä pyytäisi Luken yhteiskuvaan. Mut pahoin pelkään, ettei K välttis edes muista koko Lukea😅

K ei oo somessa huomioinut Lukea vissiin ollenkaan🤔 Eli en yhtään ihmettelisi, vaikka ei sitä muistaisi ollenkaan. Aika suuret odotukset teillä on Kn suhteen jos uskotte Luken tulevan lavalle. Ja sitäpaitsi Luke on niin pikkutekijä, ettei Kn kantsisikaan sitä ottaa esitykseensä.  Ja miksi lontoolaiset sitä Kn keikalle edes haluaisi, serbialainenhan Luke on.

Minä, joka ton manifestoinnin heitti ilmoille, en kyllä puhunut lavalle menosta mitään. Ihan vaan keikalle menemistä ja jälleennäkemistä manifestoin. 

Vierailija
31522/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää avatko estronauta ig linkkiä. 

Miksi ei? Ei siellä ole mitään vaarallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31523/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa söpöä jos se olis siellä ja K vielä pyytäisi Luken yhteiskuvaan. Mut pahoin pelkään, ettei K välttis edes muista koko Lukea😅

K ei oo somessa huomioinut Lukea vissiin ollenkaan🤔 Eli en yhtään ihmettelisi, vaikka ei sitä muistaisi ollenkaan. Aika suuret odotukset teillä on Kn suhteen jos uskotte Luken tulevan lavalle. Ja sitäpaitsi Luke on niin pikkutekijä, ettei Kn kantsisikaan sitä ottaa esitykseensä.  Ja miksi lontoolaiset sitä Kn keikalle edes haluaisi, serbialainenhan Luke on.

On huomioinut ja olihan Salenakin viime vuonna.

Vierailija
31524/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirtsakka nimi, odotin hiukan "synkempää" etukäteistietojen valossa. 

No niin tylsä nimi, oikea balkanilainen. Pöh. Ei erotu eikä jää mieleen. 

Vierailija
31525/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo kuva on viittaus Liverpooliin. Niissä kappaleissa käsitellään niitä matkamuistoja.

Vitsi 

En usko et tavallaan on edes vitsi, tai siis jotain tällaista ajattelen et se onkin

Lisäsin loppukaneetin ettei joku ala jankkaamaan miten kerron totuuksia. Kun enhän mitään mitään tiedä. Oletan vain samoin kuin sinäkin. 

Vierailija
31526/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks Luke ollut Suomen keikallaan sanonut että K oli halunnut tulla mutta ei ollut päässyt kun sillä oli menoja?

Tuskin.

Vierailija
31527/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikkuisen hämmentynyt tuosta Joksujen ratkaisusta viitata noin vahvasti viisuaikaan tulevassa albumin kannessa.  Ehkä nyt on tilinteon hetki kaikesta saavutetusta. Toisaalta kyllähän K:n tuleva albumi viittaa nimellään vielä viisuaikaan. 

Mun mielestä ei viittaa vahvasti ollenkaan. En itse edes tunnistanut, että kuva on viisuajoilta.

Vierailija
31528/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi keltainen takki on noin tiukka Jerellä, vaikka ne näyttää Tomin kanssa suht samankokoisilta?  

Pikkusen nostanut rautaa viimesen vuoden aikana ja Härppä pysynyt entisellään.

Vierailija
31529/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köh. Mulla on teoria miksi Kärtsä tahtoi ottaa juuri omalla luurillaan kuvan siitä fanin paidasta. Hän lähettää sen Boitsulle. 

/ vitsi

Toivoo varmaan et boitsulle kävisi samoin kuin sille paidan omistajalle😅 sorry 

Hehe, tai niin on jo käynyt. 

/ vitsi

Vierailija
31530/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko Passi kunnolla? Jos live. 

Vierailija
31531/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köh. Mulla on teoria miksi Kärtsä tahtoi ottaa juuri omalla luurillaan kuvan siitä fanin paidasta. Hän lähettää sen Boitsulle. 

/ vitsi

Mistä paidasta?

Vierailija
31532/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, joka ton manifestoinnin heitti ilmoille, en kyllä puhunut lavalle menosta mitään. Ihan vaan keikalle menemistä ja jälleennäkemistä manifestoin. 

Varsin mahdollista kyllä. Aiemmin on ollut jo tarkoitus nähdä. Ei vaan aikataulut sopineet ja juurihan Luke julkisestikin kommentoi Kärtsälle

Vierailija
31533/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks Luke ollut Suomen keikallaan sanonut että K oli halunnut tulla mutta ei ollut päässyt kun sillä oli menoja?

Tuskin.

Oli paikalla ja sanoi että Käärijä ei voinut tulla koska hänellä on keikka

Vierailija
31534/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herjaa toi Europassin live taas. Muuten toimii. 

Vierailija
31535/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se huomioinut ja toisinpäin myös. Siitä en tiedä tuleeko keikalle saati lavalle, mutta kyllä K Luken muistaa 

Juu sen olen nähnyt et luke on fanboy, mut onko K tänä vuonna huomioinut Luken somessa jotenkin?

Vierailija
31536/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/ vitsi

Toivoo varmaan et boitsulle kävisi samoin kuin sille paidan omistajalle😅 sorry 

Tai ilmaisi, että itselleen kävi juuri näin Bojanin kohdalla.

Vitsi

Vierailija
31537/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainostavat tuossa semifinaalin numeroa eli ovat numero 10. 

Toi koko promopätkä on aina ollut mun mielestä ultrasöpö ja jotain K-pop vibaa mutta vasta nyt jotenkin tajuan, miten ei-joksuilta se musta nyt tuntuu. Eivät kuitenkaan ole tuollainen poikabändi, mitä tuossa ehkä vihjaillaan. Ja siksi ehkä tuntuu vähän vieraalta tuo koko levyn nimi, kun on niin positiivinen ja aurinkoinen, ja itse olen saanut Bluzasta ja erityisesti SBJ:stä vähän angstisempaa kuvaa. Sinällään kiva huomata, että on mennyt tulkinnoissa yli ja pitää palata askelissa vähän taaksepäin. Positiivista energiaahan he ovat aina korostaneet ja jo SSOL oli vihje tuosta suunnasta.

Eli korjaan vähän. Mulle Joksujen musa on ollut tän vuoden aikana selvästi syvempää, raskaampaa ja tummempisävyistä kuin mitä ehkä itse ovat tarkoittaneet. Siitä varmaan tuo Bluzan toiveikkaampi levytysversiokin vihjaa. Nyt odotan t

Kiva huomata muita samalla lailla asiaan hiukan nyt hämmentyneitä. Mutta jäädään odottamaan lopputulosta. 

Vierailija
31538/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirtsakka nimi, odotin hiukan "synkempää" etukäteistietojen valossa. 

No niin tylsä nimi, oikea balkanilainen. Pöh. Ei erotu eikä jää mieleen. 

Mun mielestä on ihana nimi. Mutta mä olenkin sellainen iloinen ihminen, Boitsun kaltainen. 

Vierailija
31539/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla herjaa toi Europassin live taas. Muuten toimii. 

Päivität sen sivun niin toimii myös live. Siis jos se heittää erroria.

Vierailija
31540/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pikkuisen hämmentynyt tuosta Joksujen ratkaisusta viitata noin vahvasti viisuaikaan tulevassa albumin kannessa.  Ehkä nyt on tilinteon hetki kaikesta saavutetusta. Toisaalta kyllähän K:n tuleva albumi viittaa nimellään vielä viisuaikaan. 

Mun mielestä ei viittaa vahvasti ollenkaan. En itse edes tunnistanut, että kuva on viisuajoilta.

No se et sä et tunnista ei varmaan ole se pointti. He itse kyllä. Ja monet monet muut

Ketju on lukittu.