Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Joku mäkkärin salaatti kyllä vihoviimeistä tuon vaivan kanssa. Täällä neuvotaan ilman mitään käsitystä mistä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kukas tuo emojilla peitetty heppu on Erikan stoorissa? Onko salapoliisia tukimaan?
No lienee se hänen miesystävänsä jonka kasvoja ei tietääkseni ole näytetty somessa
Vierailija kirjoitti:
Kukas tuo emojilla peitetty heppu on Erikan stoorissa? Onko salapoliisia tukimaan?
Luultavasti se Erikan lääkäri mies. Hänen kasvot on aina piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on se Erikan mies.
Kuka tuo alaston mies on Kärpyn storyssa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla hänen miesystävänsä. Stooreissa Erika muuten vahvistaa, että on huomenna lavalla Kärtsän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo alaston mies on Kärpyn storyssa?
Piuhis eli Kärtsän soundimies.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ihan Erikan kumppani jota ei ole tuotu julkisuuteen kokonaan, mutta hänestä on puhuttu kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä saa jonku sydärin tolla ruokavaliolla ja holin kulutuksella😑
Miksi kukaan ei puutu B:n juomisiin ja syömisiin. Samanlaista se kiertueella sillä oli. Vai onko suolistosairas teille helpompi kohde?
Kaikki puuttui Bn syömisiin ja varsinkin juomisiin kiertueella ja sen ulkopuolellakin. Ehkä jopa enemmän kuin Kn, joten aika huvittava kommentti tuo.
No huvittavaa puuttua klippien perusteella kenenkään syömisiin.
Vierailija kirjoitti:
Danny?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tutkia, taitaa olla yksityishenkilö ja muistaakseni on kertonut, että hänellä on miesystävä.
Parin kuvan perusteella päätelmiä tekevät ovat niin typeriä. Siis että ihanko joku crewsta on juonut ollutta ja toinen käynyt mäkkärissä. Nyt on kyllä varmaa, että K syö koko ajan roskaruokaa ja vetää viinaa kuin sieni ja on tasan tarkkaan siksi vatsakivuissa.
Mua itse asiassa ärsyttää myös kaikki hyvää tarkoittavat puolustelijat, jotka kertovat suolistosairauskokemuksiaan ja höpöttelevät milloin IBS:stä ja milloin mahavaivoista. Olisi ihan hyvä muistaa, että suolistosairauksista kärsivät ovat iso ryhmä, jossa oireet voivat olla hyvinkin samankaltaisia mutta syyt niihin sitten erittäin monimutkaisia ja moninaisia. Nyt puhutaan kuitenkin ihmisestä, jolla ei ole paksusuolta, niin ei ehkä ihan voida verrata suoraan niihin, joilla on vaikkapa IBS. Ohutsuoli toimii täysin eri tavalla kuin paksusuoli, ja vaikka rasvainen ruoka ei noin ylipäätään ole hyväksi missään suolistosairaudessa, ei voida suoraan sanoa, miten juuri tietyn henkilön ruoansulatus toimii eikä siis ole mitään yleispätevää neuvoa asiaan. Esim. minulla ja lapsellani on Crohnin tauti ja suolistomme suhtautuvat hyvin eri tavalla siihen, mitä se sietää ja mitä ei. Esim. voin helposti syödä pähkinöitä, jopa isompiakin annoksia kerralla ja useita kertoja viikossa ilman sen kummempaa vaivaa, lapseni saa välittömästi oireita ja pähkinät eivät sula lainkaan. Hän joko oksentaa ne tai ne tulevat ulos alkuperäisessä kunnossa ulosteen mukana ja aiheuttavat runsaasti vatsakipuja.
Ei siis kannata takapenkiltä ohjeistaa, miten etupenkillä ajetaan, kun mitään tietoa ei edes ole, missä ollaan ja minne ollaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Parin kuvan perusteella päätelmiä tekevät ovat niin typeriä. Siis että ihanko joku crewsta on juonut ollutta ja toinen käynyt mäkkärissä. Nyt on kyllä varmaa, että K syö koko ajan roskaruokaa ja vetää viinaa kuin sieni ja on tasan tarkkaan siksi vatsakivuissa.
Mua itse asiassa ärsyttää myös kaikki hyvää tarkoittavat puolustelijat, jotka kertovat suolistosairauskokemuksiaan ja höpöttelevät milloin IBS:stä ja milloin mahavaivoista. Olisi ihan hyvä muistaa, että suolistosairauksista kärsivät ovat iso ryhmä, jossa oireet voivat olla hyvinkin samankaltaisia mutta syyt niihin sitten erittäin monimutkaisia ja moninaisia. Nyt puhutaan kuitenkin ihmisestä, jolla ei ole paksusuolta, niin ei ehkä ihan voida verrata suoraan niihin, joilla on vaikkapa IBS. Ohutsuoli toimii täysin eri tavalla kuin paksusuoli, ja vaikka rasvainen ruoka ei noin ylipäätään ole hyväksi missään suolistosairaudessa, ei voida suoraan sanoa, miten juuri tietyn henk
Etkö ymmärrä, miten shippareiden logiikka toimii?! Jos näkee jotain, niin siitä voi päätellä ihan mitä vaan ja se on se totuus!
Kärtsän stoori taisi olla kannanotto tähän mäkkärikeskusteluun
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, miten trollien logiikka toimii?! Jos näkee jotain, niin siitä voi päätellä ihan mitä vaan ja se on se totuus
Mä vähän korjasin sun lausetta, olit varmaan epähuomiossa kirjoittanut väärän sanan 😊
Vierailija kirjoitti:
Mua itse asiassa ärsyttää myös kaikki hyvää tarkoittavat puolustelijat, jotka kertovat suolistosairauskokemuksiaan ja höpöttelevät milloin IBS:stä ja milloin mahavaivoista. Olisi ihan hyvä muistaa, että suolistosairauksista kärsivät ovat iso ryhmä, jossa oireet voivat olla hyvinkin samankaltaisia mutta syyt niihin sitten erittäin monimutkaisia ja moninaisia. Nyt puhutaan kuitenkin ihmisestä, jolla ei ole paksusuolta, niin ei ehkä ihan voida verrata suoraan niihin, joilla on vaikkapa IBS. Ohutsuoli toimii täysin eri tavalla kuin paksusuoli, ja vaikka rasvainen ruoka ei noin ylipäätään ole hyväksi missään suolistosairaudessa, ei voida suoraan sanoa, miten juuri tietyn henk
Itsekin nyt kerroit suolistosairauskokemuksiasi, ei millään pahalla.
Joko kaikki halukkaat on kertoneet suolistosairauskokemuksensa, josko siirryttäis eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, miten trollien logiikka toimii?! Jos näkee jotain, niin siitä voi päätellä ihan mitä vaan ja se on se totuus
Mä vähän korjasin sun lausetta, olit varmaan epähuomiossa kirjoittanut väärän sanan 😊
Are these trolls in the room with you right now?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passissa on tai oli striimi bussista, ei näy mulla.
Loppui kai, kun sanoo että striimi ei ole online. Harmi kun noita ei ehdi katsomaan kun ei tiedä että on mitään.
Kesti vaan hetken aikaa ja pätki aika pahasti ja loppui sit siihen pätkimiseen. Mutta ihanan iloinen ja nauravainen K oli :)
Mites sinä satuit siellä oleen juuri oikeaan aikaan?
Se sivusto oli mulla auki eilisestä jääneenä ni ihmettelin, miksi kuulen yhtäkkiä K:n äänen. Eli tällä tavalla ainakin saa ilmoituksen :D
Kiitos, täytyy kokeilla!