Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä saa jonku sydärin tolla ruokavaliolla ja holin kulutuksella😑
Miksi kukaan ei puutu B:n juomisiin ja syömisiin. Samanlaista se kiertueella sillä oli. Vai onko suolistosairas teille helpompi kohde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passissa on tai oli striimi bussista, ei näy mulla.
Loppui kai, kun sanoo että striimi ei ole online. Harmi kun noita ei ehdi katsomaan kun ei tiedä että on mitään.
Joo ois kiva kun tietäis etukäteen, ei kuitenkaan tule kytättyä passia koko aikaa ja noista liveistä ei näköjään tule mitään ilmoituksia.
Häviää taas paljon viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei puutu B:n juomisiin ja syömisiin. Samanlaista se kiertueella sillä oli. Vai onko suolistosairas teille helpompi kohde?
Voi kuule, B:n juomisista on jankattu täällä sivukaupalla, ei vaan oo ollut ajankohtaista just nyt.
Mäkkäriruoka ja tuo kaikki elämäntyyli muutenkin niin ei ihmekään että mahaan sattuu😦
https://www.tumblr.com/zefly/764579492657283072/my-recap-of-the-paris-g…
Ekaa kertaa Kärpyn keikalla olleen fanin hehkuva keikka-arvio. Jesse on ilmeisesti yrittänyt hillitä omista fiiliksistä ja Pariisin keikan tulevasta sisällöstä lörpöttelevää Kärppyä baarissa fanien kanssa ennen keikkaa vähän vaihtelevalla menestyksellä xD
Suolistovaivaisille ei kyllä rasvanen ruoka sovi. T. itsekkin vaivainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppui kai, kun sanoo että striimi ei ole online. Harmi kun noita ei ehdi katsomaan kun ei tiedä että on mitään.
Joo ois kiva kun tietäis etukäteen, ei kuitenkaan tule kytättyä passia koko aikaa ja noista liveistä ei näköjään tule mitään ilmoituksia.
Luulen että toi äskeinen oli vaan testi. Ei siksi edes ilmoitella etukäteen, kun ei voi tietää toimiiko. Ehkä tekevät jonkun tollaisen livestriimin jossain vaiheessa jos keikan striimaaminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/zefly/764579492657283072/my-recap-of-the-paris-g…
Ekaa kertaa Kärpyn keikalla olleen fanin hehkuva keikka-arvio. Jesse on ilmeisesti yrittänyt hillitä omista fiiliksistä ja Pariisin keikan tulevasta sisällöstä lörpöttelevää Kärppyä baarissa fanien kanssa ennen keikkaa vähän vaihtelevalla menestyksellä xD
No niin eli Jesse vaientanut sen vatsakipu jutunkin, arvasin tollainen päällepäsmäri.
Ollaan nähty pari klippiä joissa syödään mäkkärissä tai otetaan drinksu = kiertueella vaan ryypätään ja vedetään epäterveellistä ruokaa, kyllä on massu pipi ja maksa poksahtaa.
Hyvin te vedätte. Jatkakaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesti vaan hetken aikaa ja pätki aika pahasti ja loppui sit siihen pätkimiseen. Mutta ihanan iloinen ja nauravainen K oli :)
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäriruoka ja tuo kaikki elämäntyyli muutenkin niin ei ihmekään että mahaan sattuu😦
Sattuuko Häärijän mahaan, kun se oli mäkkärissä? En nähnyt muita.
Vierailija kirjoitti:
Suolistovaivaisille ei kyllä rasvanen ruoka sovi. T. itsekkin vaivainen
Mullakin on krooninen mahaongelma, mutta pystyn syömään mäkkiä ja BG:tä ilman ongelmia. Sen sijaan joku rasvainen ja paljon vaaleaa vehnää sisältävä raskas ruoka kuten lasagne tai joku pasta sekä kaikki vaalea pullaleipä on ihan ehdoton nounou, maha räjähtää jo pelkästä ajatuksesta. Ihmiset ja niiden mahalle sopivat sapuskat on niin erilaisia ettei oikeen voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesti vaan hetken aikaa ja pätki aika pahasti ja loppui sit siihen pätkimiseen. Mutta ihanan iloinen ja nauravainen K oli :)
Mites sinä satuit siellä oleen juuri oikeaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta mä missasin liven ehkä minuutilla, koska still-kuva näkyi edelleen striimissä kun yritin painaa sitä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puuttui Bn syömisiin ja varsinkin juomisiin kiertueella ja sen ulkopuolellakin. Ehkä jopa enemmän kuin Kn, joten aika huvittava kommentti tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sivusto oli mulla auki eilisestä jääneenä ni ihmettelin, miksi kuulen yhtäkkiä K:n äänen. Eli tällä tavalla ainakin saa ilmoituksen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, B:n juomisista on jankattu täällä sivukaupalla, ei vaan oo ollut ajankohtaista just nyt.
On kyllä lähiaikoinakin kommentoitu, miten känniseltä B näyttää eri klipeissä, missä viihteellä.