Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Sandifiser ig stooreissa tägätty tuo Mia Bn kanssa ja ihan varattu nainen on rölli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sandifiser ig stooreissa tägätty tuo Mia Bn kanssa ja ihan varattu nainen on rölli hyvä.
Jep eli se on loppuun käsitelty, siis eiköhän jatketa.
🐄🐂🐄🐂🐄🐂🐄🐂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko vieläkin siihen something more K:n ja B:n välillä
Külla. Entistä vahvemmin. Euroviisujen ihastuminen ja hullaantuminen on kypsynyt joksikin vieläkin vahvemmaksi siteeksi.
Ei sitten yhtään väliä, että B mitä ilmeisimmin treffeillä + ulkoiluttamassa koiraa jonkun naisen kanssa MCn stroreissa? Vai taasko kuvittelette, että "vaan joku kaveri"?? 😂 Eipä juuri näytä K olevan mielessä.
Tulkintaa harrastat sinäkin ihan yhtä lailla 😊. Ja ilmeisesti teoriasi ammuttiin jo alas.
Ehkä tartuin nyt trolliin, mutta mua oikeasti aina jaksaa hämmästyttää, että on oikeasti olemassa ihmisiä joille käsitteet ystävyys ja kaveruus on niin vaikeita. Kun itsellä niitä on sukupuolesta riippumatta. Ja niiden kanssa voi viettää aikaa. Ja olrn naimisissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko vieläkin siihen something more K:n ja B:n välillä
Külla. Entistä vahvemmin. Euroviisujen ihastuminen ja hullaantuminen on kypsynyt joksikin vieläkin vahvemmaksi siteeksi.
Ei sitten yhtään väliä, että B mitä ilmeisimmin treffeillä + ulkoiluttamassa koiraa jonkun naisen kanssa MCn stroreissa? Vai taasko kuvittelette, että "vaan joku kaveri"?? 😂 Eipä juuri näytä K olevan mielessä.
Itseasiassa kompostissa on selvitetty hänen henkilöllisyys ja on ihan vaan kaveri, varattu semmonen.
Usko ihmeessä sitten siihen 😂
Ei ole uskon asia. On jalkapalloilijan vaimo ja melko tuore äiti lisäksi. Tuskin olisi treffeillä miehensä ottelussa. Käytin tämän asian selvittämiseen kaksi tuntia, joten usko pois, asia on selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ahdasta näyttää myös business luokassa olevan kuvasta päätellen. Ei sen enempää jalkatilaa kuin tavisluokassakaan.
Pienemmissä koneissa business-luokka on ihan samanlainen kyin rahvaan puoli, vain pieni verho erottaa. Lensin ite tänä kesänä business-paikalla economy-lipulla, kun oli vaan rahvasta liikkeellä.
Siis miten. . ?
Siis ihan tavallinen kone, mutta jos jotkut on ostanu business-lipun, he istuu koneen etuosassa ja laitetaan verho kiinni. Verho pitää silti olla auki noustessa ja laskiessa.
Huooooh. En mä tota kysynyt, dille, vaan että mistä syystä hän istui business luokassa economy-lipullaan? Kuka
Koska siinä koneessa ei kukaan ollut ostanut business-lippua, se osa koneesta täytettiin rahvaalla.
Aika jännä, mietin, että miksi? Jonkun koneen painotasapainonko takia vai mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa ihan vastaisuuden varalle että jos siis lentoyhtiö avaa check in'in 2h aiemmin kuin lento lähtee, niin oliko se niin, että check inin voi tehdä itse netissä? Tai kentän automaateilla? Mitä siinä oikein tehdään?
Mutta check in on eri asia, kuin ruumaan menevien laukkujen jättö? Onnistuuko se ilman palvelupisteen avautumista?
Ja näiden ohella sinne turvatarkastukseenko voi olla 2-3h jonot?
Ja onko näitä ennakko check in mahiksia aina? Oli mikä hyvänsä (länsimainen tai muuten iso) lentoyhtiö?
Vai voiko olla, että sitä ei voi tehdä netissä? Tai ettei lentokentällä ole automaatteja sitä varten? Entäs ne laukut muilla kentillä kuin Suomessa?
Mun mielestä sillä Joze Pučnikilla ei ollut mitään automaatteja, mutta en nyt mene vannomaan.
Lähtötarkastuksen voi tehdä jo kotona netissä ja sen laukkuun laitettavan tarran voi tulostaa automaatilta kentällä, sen jälkeen laukku viedään baggage-droppiin, missä nykyään harvoin on virkailjoita. Sitten mennään turvatarkastukseen, missä ollaan ekaa kertaa virkailijoiden kanssa tekemisissä.
Kiitos vastauksesta! Eli siis baggage drop on auki jo aikaisemmin kuin 2h lennon lähdöstä?
Ihmetyttää kyllä tuo MC toiminta varsinkin sen jälkeen kun B teki selväksi mitä mieltä on juoruista. No onneks ei oo muutenkaan tarvinnut seurata instassa enää pitkään aikaan, kun postaa nykyään aika vähän mitään kiinnostavaa kontenttia.
Vierailija kirjoitti:
Koska siinä koneessa ei kukaan ollut ostanut business-lippua, se osa koneesta täytettiin rahvaalla.
Aika jännä, mietin, että miksi? Jonkun koneen painotasapainonko takia vai mistä syystä?
Todella hienoa, jos näin on toimittu eikä lennetä vajaalla koneella.
No ei todellakaan kaikki aktiivinaudat oo siirtynyt kompostiin, en oo käynyt koskaan koko paikassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt ongelma. Se liittyy siihen, että olen laiska somen käyttäjä ja tottunut saamaan täältä uusimmat tiedot ja uutiset. En jaksa lainkaan Kompostia, joten olen käynyt lähinnä Vauvalla ja nyt välillä Puutarhassa. Viime aikoina kuitenkin täällä Vauvalla ei juurikaan keskustella tai edes kerrota päähenkilöiden uusimmista postauksista tai kuvista, varmaankin siinä pelossa, että juoruillaan turhasta. Puutarha taas on aika hiljainen. Nyt sitten olen joutunut itse toimimaan salapoliisina ja selvittämään taustoja ja no, se ei ole kivaa. Onko kaikki salapoliisit vaihtaneet Kompostiin? Vai onko niin, että täällä ei uskalleta kuvista keskustella, kun pelätään, että se vahingoittaa jotenkin K/B shippiä? En tarkoita mitään typeriä S pakotuksia vaan ihan vain kuvia, joissa B on bongattu jossain ja olisi kiva tietää, keiden kanssa se liikkuu tai missä se ylipäätään on. Näiden selvittäminen on to
En kylläkään ymmärrä, miksi se on niin tärkeää tietää kenen kanssa B liikkuu
Ihan samalla tavalla kun on kiinnostunut keskustelemaan artistin elämästä ylipäätään. Onko se nyt lomalla? Kävikö se Serbiassa? Tekeekö levyä? Viettikö iltaa ystävien kanssa? Kyllähän näitä on pohdittu iät ja ajat ilman, että on pitänyt joka hetki varoa jokaista sanaansa. Enkä tarkoita tuon yhden kaltaista seurustelupakotusta vaan ihan vain tietoa kuvista, joita pukkaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä tuo MC toiminta varsinkin sen jälkeen kun B teki selväksi mitä mieltä on juoruista. No onneks ei oo muutenkaan tarvinnut seurata instassa enää pitkään aikaan, kun postaa nykyään aika vähän mitään kiinnostavaa kontenttia.
Hyvä vaan, että laittoi, niin saatiin tuokin juoru ammuttua alas heti lähtökuopissa. Ettei ala jotkin lähteettömät höpinät kiertämään netissä. Kiitos Madam cyka!
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kaikki aktiivinaudat oo siirtynyt kompostiin, en oo käynyt koskaan koko paikassa 😅
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Todella hienoa, jos näin on toimittu eikä lennetä vajaalla koneella.
Hääääh? Ei kirjoittaja sanonut, että lento vaihtui 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/HetaSkye/status/1832160701001179593?t=Z6N5A1nmi1BDNl_PmWS…
Kärtsän perselupaukset videolla. Kuulemma on myös runkannu yksin koko kesän.
En pysty kuuntelemaan just nyt, mutta lupasi tekstin mukaan antaa persettä? Ja lavalla teeskenteli ottavansa Härtsältä suihin 😆 Käärijä-hahmo taipuu siis myös antavaksi osapuoleksi kuten moni on toivonut 🔥
Hyi, miten oksettavaa touhua siis edelleen.
Opiskelijabileet, teksti sen mukaista.😅 Sitä siellä varmaan odotettiinkin , jos oli ko. kyltillä varustauduttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittikohan kirjoittaja kaikkia aktiivisia tiedonetsijänautoja?
Täällä yksi Aktiivinauta/Annaliisa/Minificcaaja/Bojeristi paikalla ja toivoo, että muitakin täällä edelleen seilaa.
Rakastan huumoria, joka toivottavasti löytää tiensä takaisin paatille.
Vaikka olen Bojeristi, tykkään fiilistellä molempia Kärppää ja Boitsua muiden kavereidensa kanssa. Jance, Hris, Jure/Härpäke, Krew ja Crew fiilistelyt myös hauskaa. Erika ja Joost ihania myös.
Olen siis positiivisen ja huumoria kukkivan Paatin ystävä.
Täällä on vielä yksi näkemätön kuva Bstä siellä Magnificon konsertissa. Ja huom se Bn takana seisova on juurikin Mia myös. Kiva että ehtinyt tavata kavereita.
https://bestfm.svet24.si/clanek/traci/koga-vse-smo-srecali-na-magnificu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan ohitella, on hieno lauantai tulossa 💚
Mitä pitää ohitella ?
Selkeät trollit ja riidankylväjät. Pidetään ketju hyvän mielen ketjuna! 💙💚😊
Juu, toisen ketjun aiheita nyt joku raahaa väkisin tännekin, kun ei siellä pääse asiasta jankkaamaan.
Ei anneta siis tilaa täälläkään.
Sulla on joku ihme pakotus näihin. B voi liikku naisen kanssa myös kaverina