Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
30581/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa he nyt jättäisi keikkailematta yhdessä heidän suurimmista kuuntelijamaista, vaikka sieltä joku sekopää kirjeitä lähetteleekin. Silloinhan he itekin ryhmittelisivät kaikki fanit tällaisiksi. 

No ei jätä. Trollien juttuja nuo höpinät.

Vierailija
30582/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ymmärrä miksi halutaan täysin kieltää, että K:llakin voisi olla joskus jotain vaivaa.

En ole tuollaista sanonut. Näin vaan sen liven. Ensin kerrottiin oikea syy ja sitten lähti läppä lentämään. Ainoa läppä jota nyt levitellään on tuo vaikka oli niitä muitakin. Tuo vaan makein mässäiltävä ja väärin ymmärrettävä. 

Mikset huolissasi kuin vain Jesse saa palkkaa?!

Se varmaan, että se yhdistettiin siihen myöhästymiseen ja ihmiset on huolissaan, onko esiintynyt kovissa kivuissa. Voi hyvin olla, ettei välttämättä vatsakivut olleet vitsiä, mutta luulen niiden ikävä kyllä olevan arkea hänelle ja osaa elää niiden kanssa, myös esiintyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30583/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa he nyt jättäisi keikkailematta yhdessä heidän suurimmista kuuntelijamaista, vaikka sieltä joku sekopää kirjeitä lähetteleekin. Silloinhan he itekin ryhmittelisivät kaikki fanit tällaisiksi. 

No ei jätä. Trollien juttuja nuo höpinät.

Niin?

Vierailija
30584/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteys Kärdeen olisi se ahdistavin tuskin olisi lomalle kahdestaan lähtenyt vielä näkyen mainoksissa.

Tuli itselle se kuva, että ahdistavinta oli vain ylipäätään se suora valehtelu mitä jotkut toteuttaa. Oli se sitten se, että väitetään Bojanin olevan jossain missä ei ole tai suorat ihmisuhdeväitteet joista väittäjät ei suoraan edes tiedä totuutta ja tilannetta. 

Vierailija
30585/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla soinut koko aamun päässä people's champion 🍄

Mulla bananas😅 Se vaikuttaa muuten tosi hyvältä, se rytmi on niin koukuttava.

Bananas on parempi kuin Sex=Money. Miksiköhän sitä ei ole vastaavasti julkaistu, mutta esitetään kuitenkin keikoilla?

Koska albumi julkastaan reilun kahen viikon päästä ja se tulee albumille. Ei kaikkia albumibiisejä julkasta sinkkuina. Ja K sanoi esittävänsä vikoilla Lontoon ja Amsterdamin keikoilla muitakin uusia albumibiisejä. 

Vierailija
30586/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bananas on parempi kuin Sex=Money. Miksiköhän sitä ei ole vastaavasti julkaistu, mutta esitetään kuitenkin keikoilla?

Mä taas tykkään sexmoneysta, paras K:n uusista biiseistä. Mä tykkään just K:n nopeesta rapista ja se on sellanen tykitysbiisi, että saa aina energiseks.

Vierailija
30587/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska albumi julkastaan reilun kahen viikon päästä ja se tulee albumille. Ei kaikkia albumibiisejä julkasta sinkkuina. Ja K sanoi esittävänsä vikoilla Lontoon ja Amsterdamin keikoilla muitakin uusia albumibiisejä. 

Itse epäilen, että bananas saattaa jopa olla sinkkujulkaisu. 

Vierailija
30588/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli delulujen delulu😂

Minusta ei ole hirveän delulu esittää, että Bojan kenties vilaht

Jos jotain olen oppinut tämän puolentoista vuoden aikana tätä saagaa seuratessani, niin sen etten hurjimmissa kuvitelmissakaan pysty ennustamaan seuraavia käänteitä. Joten jos Bojan esiintyy Kn mv:ssa, niin varmaan totean vain, että niinpä tietenkin, tottakai, itsestään selvää 🤷🏻

No mä mietin itse asiassa ihan samaa, että kyllä sellaisia käänteitä on ollut, että ei kukaan olisi pystynyt keksimään. Että tuollainen musavideossa vilahtaminen ois ihan perus.. :D. Mutta en nyt sitten kuitenkaan ehkä usko. 

Vierailija
30589/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen, että bananas saattaa jopa olla sinkkujulkaisu. 

Oispa, mutta autiomaata nyt promotaan, joten uskon sen ennemmin.

Vierailija
30590/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä K ja B saaga kyllä ollut erikoinen ja aina kun ajattelee tilanteen jotenkin tasaantuvan ja kuivuvan kokoon tapahtuu jotakin. Kuten nyt ykskaks tuo yhteinen viikon loma ja tänne vielä perässä tulo. 

Vaan on Kärden koko tämä vuoden 2023 euroviisuissa lähtenyt matka ollut aika uskomaton. Mietin sitä kun katsoin edellispäivänä keikkaa. Jos olisi aiemmin kerrottu, että näin käy en olisi uskonut sanaakaan 😄

Vierailija
30591/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tota Bojanin Suomen-pyörähdystä, kun siitä tossa oli puhe, että luulen että siihen liittyy joku työjuttu, en tiedä oisko nyt kuitenkaan Kärpän musavideo, mutta jotain työhön liittyvää se on. Selviääkö se koskaan meille mitä, en tiedä. No, tai eiköhän siitäkin joku jossain kohtaa Bojanilta kysele..eri asia on mitä vastaa tai vastaako mitään. 

Vierailija
30592/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, että milloinkohan ois realistista odottaa Suomeen keikkoja, siis joksujen? Tulisko ne heti alkuvuodesta..? siis tyyliin helmikuussa, maaliskuussa. Olettaisin, että Suomea ei mahdollisella kiertueella voi ohittaa, kun kuuntelijoita sen verran kuitenkin on. 

Kirjehullu on Suomesta, joten saapa nähdä?

Olipa omituinen kommentti.

Millä tavalla? Bojanhan mainitsi hullusta suomalaisesta, joka lähettelee hänelle kuukausittain kirjeitä, jossa kertoo, mitä mieltä on Bojanin poikaystävätaidoista. 

Ja? Heillä on hulluja faneja monissa eri maissa. Kuten faneja, jotka ovat kirjaimellisesti stalkanneet heitä livenäkin. Täysin absurdi väi

Mitä ja?

Vierailija
30593/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain olen oppinut tämän puolentoista vuoden aikana tätä saagaa seuratessani, niin sen etten hurjimmissa kuvitelmissakaan pysty ennustamaan seuraavia käänteitä. Joten jos Bojan esiintyy Kn mv:ssa, niin varmaan totean vain, että niinpä tietenkin, tottakai, itsestään selvää 🤷🏻

No mä mietin itse asiassa ihan samaa, että kyllä sellaisia käänteitä on ollut, että ei kukaan olisi pystynyt keksimään. Että tuollainen musavideossa vilahtaminen ois ihan perus.. :D. Mutta en nyt sitten kuitenkaan ehkä usko. 

Jätetään huomioimatta, nää on niitä tosiuskovia taas. 

En mä nyt tiedä mihin tosiuskovaisuuteen tää liittyy, miksei joku vois olla ystävänsä musavideolla? Itse en siis usko että on, mutta periaatteessa varmaan ihan mahdollista. 

Vierailija
30594/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään sexmoneysta, paras K:n uusista biiseistä. Mä tykkään just K:n nopeesta rapista ja se on sellanen tykitysbiisi, että saa aina energiseks.

Molemmat hyviä, mutta hyvin erilaisia. Banaanin rytmi on enemmän tanssittava, kun taas S=m on tosiaan tykitystä, ei voi olla heiluttamasta päätään. En malta oottaa, et pääsen heilumaan banaanin tahtiin.

Vierailija
30595/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetään huomioimatta, nää on niitä tosiuskovia taas. 

En mä nyt tiedä mihin t

No toi on niin typerä väite ihan hevimmänkin shippaajan mielestä, että yhdistetään kaikkeen tekemiseen.

Vierailija
30596/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana tapaamiset hoidetaan varmaan kuitenkin lähinnä netin ja puhelimen kautta jos jotain neuvotellaan joten tuskin tänne tulisi sellaisen takia. 

Vierailija
30597/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B tuli siksi, kun siihen pakettimatkaan kuului se paluulento kahdelle varmaan, ei välttämättä tarvi olla mitään työjuttuja.

Vierailija
30598/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän rasittavaa, miten täällä jatkuvasti vääristellään muiden sanomisia. Esim. tänäänkin jo useammasta selvästä ehkä-spekulaatiosta tehty vankkaa uskomista ja pilkattu sitä.

Vierailija
30599/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B tuli siksi, kun siihen pakettimatkaan kuului se paluulento kahdelle varmaan, ei välttämättä tarvi olla mitään työjuttuja.

Ja sitten osti täältä lentolipun Lissaboniin vaikka olisi voinut samalla rahalla ostaa sen suoraan Kyprokselta sinne? Ei mitään järkeä.

Vierailija
30600/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten osti täältä lentolipun Lissaboniin vaikka olisi voinut samalla rahalla ostaa sen suoraan Kyprokselta sinne? Ei mitään järkeä.

Voi mammat mammat, eikö teillä ole muuta tekemistä kuin muistella vanhoja ja keksiä harhoja?

Ketju on lukittu.