Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
30561/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei joudu Jerkku tiputukseen 

Vierailija
30562/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, että milloinkohan ois realistista odottaa Suomeen keikkoja, siis joksujen? Tulisko ne heti alkuvuodesta..? siis tyyliin helmikuussa, maaliskuussa. Olettaisin, että Suomea ei mahdollisella kiertueella voi ohittaa, kun kuuntelijoita sen verran kuitenkin on. 

Kirjehullu on Suomesta, joten saapa nähdä?

Olipa omituinen kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30563/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härpäkkeellä tais olla punanen huilu eilen, et onkohan se toinen menny oikeesti poikki?

Toimen on pinkki ja toinen keltainen. Niitähän "katkotaan" esityksessä 2.

Ainakin eilen Jukka kyllä ihan katkaisi sen huilun kahteen osaan. Hirveää tuhlausta kyllä. 

Ei se oikeasti katkea. Siitä lähtee yläosa irti ja vetää sen vaan erilleen. 

Vierailija
30564/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla soinut koko aamun päässä people's champion 🍄

Mulla bananas😅 Se vaikuttaa muuten tosi hyvältä, se rytmi on niin koukuttava.

Vierailija
30565/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamatkustusficcini viimeiseen lukuun liittyy kirkko. :) Nyt tämä varmaan kuulostaa vihkimiseltä, mutta instituutio siis, ei yksittäinen rakennus.

Tykkään tuosta sun aikamatkustusficistä ja tarinoistasi muutenkin. Kiva kun kirjoitat <3

Kiitos paljon! Tarkoitus oli tänään tulla luku 3/4, mutta terveyssyistä kirjoittaminen on edennyt viime aikoina keskimäärin luokkaa 15 min päivässä. Turhauttaa, kun tuo on ollut jo monta päivää lähes valmis. No, kai se viimeistään lähipäivinä. :)

Mä tykkään kans tosi paljon sun tyylistä kirjoittaa. Poikkeaa muista ficceistä ja se on virkistävää 😘

Vierailija
30566/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härpäkkeellä tais olla punanen huilu eilen, et onkohan se toinen menny oikeesti poikki?

Aa okei, mä näin vaan klipin siitä punasesta ja nyt näky selkeesti, että irrotti vaan osat toisistaan. Aattelin sen perusteella, et se keltanen ois menny rikki.

Vierailija
30567/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi muuten Autiomaa-klippikin jäänyt päähän soimaan.

Se on ihana! Ootan niin koko biisiä ja jos saadaan se musavideokin.

Jos muuten se mv olikin S=M:n sijaan Autiomaalle, niin voisikohan siinä kuitenkin olla joku Bojan-cameo. Tai siihen kuvittelisi, että hän voisi temaattisesti sopia (ainakin jos biisissä on mitään toiveikasta mukana) ja suostuakin siihen. (Ja kohta joku varmaan vinkuu, että eikö täällä kiinnosta musiikki kuin shippauksen kautta, kyllä kiinnostaa, mutta kun nyt on ollut harvinainen tilanne, että Bojan oli Suomessa videon kuvausten aikana.)

No nyt oli delulujen delulu😂

Minusta ei ole hirveän delulu esittää, että Bojan kenties vilahtaisi musavideossa, jota on kuvattu Suomessa silloin kun hän oli Suomessa ja joka kertoo Jeren henkisestä tuskailusta. En siis todellakaan väitä, että näin oikeasti olisi asia, mutta suurin osa spekuista täällä on kyllä minusta paljon epärealistisempia. :)

Vierailija
30568/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten se mv olikin S=M:n sijaan Autiomaalle, niin voisikohan siinä kuitenkin olla joku Bojan-cameo. Tai siihen kuvittelisi, että hän voisi temaattisesti sopia (ainakin jos biisissä on mitään toiveikasta mukana) ja suostuakin siihen. (Ja kohta joku varmaan vinkuu, että eikö täällä kiinnosta musiikki kuin shippauksen kautta, kyllä kiinnostaa, mutta kun nyt on ollut harvinainen tilanne, että Bojan oli Suomessa videon kuvausten aikana.)

Eiköhän B vaan katsellut kuvauksia, en usko liittyvän mitenkään.

Vierailija
30569/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, että milloinkohan ois realistista odottaa Suomeen keikkoja, siis joksujen? Tulisko ne heti alkuvuodesta..? siis tyyliin helmikuussa, maaliskuussa. Olettaisin, että Suomea ei mahdollisella kiertueella voi ohittaa, kun kuuntelijoita sen verran kuitenkin on. 

Millä tavalla? Bojanhan mainitsi hullusta suomalaisesta, joka lähettelee hänelle kuukausittain kirjeitä, jossa kertoo, mitä mieltä on Bojanin poikaystävätaidoista. 

Vierailija
30570/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei joudu Jerkku tiputukseen 

Ei se mahdottomuuskaan olisi, vielä 8 keikkaa vetämättä, et onhan tuo aika kova rupeama.

Vierailija
30571/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa okei, mä näin vaan klipin siitä punasesta ja nyt näky selkeesti, että irrotti vaan osat toisistaan. Aattelin sen perusteella, et se keltanen ois menny rikki.

Esitys pn kaksi osainen ollut ainakin. Eilen en. Nähnyt, mutta ainakin aiemmin se huilu on "rikottu" 2 kertaa. Ensimmäinen huilu on keltainen ja toinen pinkki. Jukka vie aina poistuessaan "rikkomansa" mennessään 

Vierailija
30572/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli delulujen delulu😂

Joo taitaa mennä ihan seloiluks. 

Vierailija
30573/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla? Bojanhan mainitsi hullusta suomalaisesta, joka lähettelee hänelle kuukausittain kirjeitä, jossa kertoo, mitä mieltä on Bojanin poikaystävätaidoista. 

Bojanhan tuli Suomeen tuon haastattelun jälkeenkin niin miksei tulisi keikkailemaankin? :D

Vierailija
30574/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bananas on parempi kuin Sex=Money. Miksiköhän sitä ei ole vastaavasti julkaistu, mutta esitetään kuitenkin keikoilla?

Vierailija
30575/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Heillä on hulluja faneja monissa eri maissa. Kuten faneja, jotka ovat kirjaimellisesti stalkanneet heitä livenäkin. Täysin absurdi väittää, että yksittäinen fani estäisi keikat jossain tietyssä maassa, ainakaan jos ei nyt jotain tappouhkauksia tms ole.

Vierailija
30576/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin eilen Jukka kyllä ihan katkaisi sen huilun kahteen osaan. Hirveää tuhlausta kyllä. 

Ei se oikeasti katkea. Siitä lähtee yläosa irti ja vetää sen vaan erilleen. 

😳🤯

Vierailija
30577/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bananas on parempi kuin Sex=Money. Miksiköhän sitä ei ole vastaavasti julkaistu, mutta esitetään kuitenkin keikoilla?

Se hyvin todennäköisesti julkaistaan kiertueen jälkeen, jolloin Kärtsä pystyy promoamaan sitä paremmin ja se promoaa selkeämmin myös itse albumia kuin aiemmat sinkut.

Vierailija
30578/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanhan tuli Suomeen tuon haastattelun jälkeenkin niin miksei tulisi keikkailemaankin? :D

Kyllä uskoisin että Bojan on sen verran fiksu ettei yhden kirjeen kirjoittajan takia vedä johtopäätöksiä siitä, että Suomi on paska maa, auf wiedersehen vaan. on saanut täällä kuitenkin käsittääkseni aina hyvää kohtelua ja keikat menneet hyvin. 

Vierailija
30579/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen perusteella oletat, että B pelkää/inhoaa kaikkia suomalaisia niin paljon, ettei halua täällä keikkailla? Että yhden sekopään teot leimaavat koko maan? 

Se suomalainen oli esimerkki. On muitakin sekopäitä - on ollut ja tulee olemaan. Sitä on julkkisten elämä. Aika outoa olisi, että artisti ei suostuisi esiintymään niissä maissa, mistä joku sekopää on hänelle kirjoittanut. Aika sekopäältä tuntuisi sekin. Lisäksi kun bändissä on viisi jäsentä, niin jokainen saa varmaan sekopääpostia eri maista. Eipä niitä "hyviä" maita esiintyä olisi kohta enää kovinkaan montaa, ei ainakaan sellaisia, joissa olisi sitä kuuntelevaa yleisöä. 

Vierailija
30580/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa he nyt jättäisi keikkailematta yhdessä heidän suurimmista kuuntelijamaista, vaikka sieltä joku sekopää kirjeitä lähetteleekin. Silloinhan he itekin ryhmittelisivät kaikki fanit tällaisiksi. 

Ketju on lukittu.