Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Millä lailla K muka ottaa kantaa. Vähän sama kuin ottaisin kantaa päihteiden liikakäyttöön alkamalla narkiksi tai alkoholistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni Jan on näköjään Sloveniassa ja nyt siellä samassa Ljubljanan muotiviikoilla, mitä Kriskin oli katsomassa 😁
Sehän on nopea käänteissään. 😀
Vähän sama kuin B:kin oli 😅
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt et kaduttaakohan kärtsää koskaan se, että lähti tälle tosi seksuaaliselle esiintymistyylille🤔 Näkee tietysti, että se tehoaa ja annaliisat on hurmoksessa, mutta toivookohan, että sama suosio tulisi ilman tätä. Ihan vain oman musiikin esittämisellä, ehkä myös paita päällä?
Paidattomuuden takana oli itsensä hyväksyminen ja esiintyminen vaikka ei ole tikissä. Ei seksuaalisuus. Se on tullut uutena. Eli varmasti voi jättää sen pois jos haluaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt et kaduttaakohan kärtsää koskaan se, että lähti tälle tosi seksuaaliselle esiintymistyylille🤔 Näkee tietysti, että se tehoaa ja annaliisat on hurmoksessa, mutta toivookohan, että sama suosio tulisi ilman tätä. Ihan vain oman musiikin esittämisellä, ehkä myös paita päällä?
Mä luulen että Kärtsä on niin muuntautumiskykyinen, että pääsee kyllä aika helposti tuosta muotista ulos jos haluaa. Musiikkinsa kannattelee kyllä ihan itsenäänkin.
Hei kiitos kun kommentoit keskustelevasti🙌 Itse mietin sitä, että ei se välttämättä olisi kovin helppoa tuosta tyylistä peruuttaa. Mutta toki voisi halutessaan hieman himmailla. Toivottavasti ei koe taakkana kuitenkaan valitsemaansa tyyliä🤔
https://x.com/angymultistan/status/1844814750468731199
Jan katsomassa muotiviikkoja 😁🥰 ei näistä Joksuista kyl tosiaan välttämättä tiedä, missä viilettävät milloinkin 😅
Mutta jos on aina tehtävä jotain ääri että huomataan niin mitä K.n on seuraavaksi tehtävä että huomataan. Nyt se on ajanut täydellä turbolla kohti jotain ääripistettä. Mitäs sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidattomuuden takana oli itsensä hyväksyminen ja esiintyminen vaikka ei ole tikissä. Ei seksuaalisuus. Se on tullut uutena. Eli varmasti voi jättää sen pois jos haluaa..
Olihan se tosi tikissä paidaton riehuja -biisin tekoaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni Jan on näköjään Sloveniassa ja nyt siellä samassa Ljubljanan muotiviikoilla, mitä Kriskin oli katsomassa 😁
Kukahan on seuraava nopeakäänteinen Jokeri?
Mua jäi vaivaan se, ettei ole suostunut soittamaan uutta levyä.. 🤔 Kuinkahan paljon B lopulta itsestään kertoo edes K:lle? Heräsi epäilys, että varmaan aika pinnallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Jere ja Tomi ovat siellä hallilla ja ehkä Mikke ja TM, mutta loput on siellä musiikkikaupassa, jonne on ihan kiitettävästi matkaa eli sellaiset 3,5 tuntia autolla yhteen suuntaan.
Voiskohan ne olla Janin kanssa siellä musiikkikaupassa? 😁 Jan tuntuu kiertävän niissä usein ja on ostanut Saksasta soittimia.
Mikäli Jan yhä Saksassa on niin miks ei :D eikös ne Jukan kanssa ainakin alkaneet seurata toisiaan instassa niin varmaan tulivat hyvin juttuun. Tosin veikkaan, että Jan taitaa olla muualla joko omissa asioissaan Saksassa tai jo takaisin Sloveniassa 😁
Mua naurattaa kun toi Härtsä vetää joka paikassa toi keltainen puku päällä 😂
Onkohan Häärijällä montakin keltaista pukua, vai ainoastaan se yksi? Voisi esitellä matkalaukkunsa tai vaatekaappinsa, jossa useita tismalleen samanlaisia pukuja.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi vaivaan se, ettei ole suostunut soittamaan uutta levyä.. 🤔 Kuinkahan paljon B lopulta itsestään kertoo edes K:lle? Heräsi epäilys, että varmaan aika pinnallisesti.
En osaa kuvitella, kun Bojan on kuitenkin ollut se, joka vielä enemmän korostaa, että he pitävät yhteyttä paljon, puhuvat paljon, ovat läheisiä ja siellä Tampereellakin kävivät tärkeitä keskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Ei taitaisi K edes ymmärtää kovin syvällisiä sen englannilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanithan riemastuu ihan helvetisti harvinaisina tilanteita kun sillä ON paita päällä. 🔥
Täällä ei näköjään hyväksytä mitään pohdintaa. Pelkkää höttöistä hypetystä vaan. Olis kiva pohtia muutakin kuin et paneekohan K ja B vai ei. Mut ei sitten.
En kieltänyt sua pohtimasta, vastasin vaan aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suostunut on aika radikaalisti ilmaistu. Bojan oli lomalla, ei ehkä halunnut miettiä töitä?
Vierailija kirjoitti:
Miks sen ois pitäny soittaa se? Selkeesti halunnu työntää musahommat taka-alalle Kyrpoksen lomalla. Ja niillähän on niitä biisien miksauksiakin ollu kesken ni ei varmaan myöskään haluu keskeneräsiä juttuja soittaa. Ja se oli oikeesti niin kaaos se live, ni ei ehkä hirveesti kannata jäädä jumiin niihin juttuihin mitä siinä livessä on sanottu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella, kun Bojan on kuitenkin ollut se, joka vielä enemmän korostaa, että he pitävät yhteyttä paljon, puhuvat paljon, ovat läheisiä ja siellä Tampereellakin kävivät tärkeitä keskusteluita.
Mut toisaalta hän on näistä myös se, jonka puheissa lopulta on kuitenkin enemmän sitä lapin lisää. This is for the internet.
Vierailija kirjoitti:
En usko K:nkaan soittaneen omaa levyään, ainakaan kokonaan, minusta tossa ei ole mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
K meni aika vakavaksi kun kertoi Janille siitä ettei B halunnut soittaa levyä lomallaan. Mun mielestä tuo vaikutti enemmän siltä että B esim. on ottanut raskaasti levyn teon ja halusi lomalla ajatella ihan muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K meni aika vakavaksi kun kertoi Janille siitä ettei B halunnut soittaa levyä lomallaan. Mun mielestä tuo vaikutti enemmän siltä että B esim. on ottanut raskaasti levyn teon ja halusi lomalla ajatella ihan muita juttuja.
Minä en ylipäätään usko Käärijän juttuihin suuntaan enkä toiseen.