Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Täällä eletään kuplassa jonka ulkopuolella kukaan ei tiedä Käärijää eikä Joker outia.
No sen takiahan tämä (ja muutama muu) ketju on olemassa että heistä voidaan puhua ja kaikki tietää mistä puhutaan. Joker Outia ei tosiaan Suomessa välttämättä kauhean moni ns ulkopuolinen tunne, mutta veikkaan että Kärtsän ainakin tietää lähes jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä eletään kuplassa jonka ulkopuolella kukaan ei tiedä Käärijää eikä Joker outia.
Entä päinvastoin, tietävätkö tämän kuplan sisällä olevat univelkaiset jotain kuplan ulkopuolisesta maailmasta? Mistähän nämä mietelmät tähän tulivat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anna lainata, mutta olet oikeassa siinä, että onhan ns. pretty priviledge ihan tutkimuksissa todistettu ilmiö eli hyvästä ulkonäöstä on hyötyä monissa asioissa. Esimerkiksi Joksut on puhuneet asiasta ja tiedostavat sen omalla kohdallaan. Tuo K:n pointtihan oli juuri, että sen ei pitäisi olla niin vaan arvostakaa muita muun kuin ulkonäön perusteella.
Hienosti K puhui. Mutta kuitenkin lankeaa Bojanin kauneuteen ja jaksaa siitä höpöttää 🙂 no kaikkihan kauneudesta pitää, ei sille mitään voi.
Niinhän se tekee, mutta vaikka Bojan todella on kaunis, niin en usko että K tai muutkaan samassa määrin lankeaisi häneen, jos B:llä ei olisi sellainen persoonallisuus kuin on. Bojan on ihmisenä lämmin ja kupliva, ei ihme että K:kin hänestä niin tykkää.
Onko täällä jo ollut, että Jodelissa kummastellaan, kuka on Annaliisa? (Esiintyny kuulemma kommenteissa runsaasti) :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anna lainata, mutta olet oikeassa siinä, että onhan ns. pretty priviledge ihan tutkimuksissa todistettu ilmiö eli hyvästä ulkonäöstä on hyötyä monissa asioissa. Esimerkiksi Joksut on puhuneet asiasta ja tiedostavat sen omalla kohdallaan. Tuo K:n pointtihan oli juuri, että sen ei pitäisi olla niin vaan arvostakaa muita muun kuin ulkonäön perusteella.
Hienosti K puhui. Mutta kuitenkin lankeaa Bojanin kauneuteen ja jaksaa siitä höpöttää 🙂 no kaikkihan kauneudesta pitää, ei sille mitään voi.
Niinhän se tekee, mutta vaikka Bojan todella on kaunis, niin en usko että K tai muutkaan samassa määrin lankeaisi häneen, jos B:llä ei olisi sellainen persoonallisuus kuin on. Bojan on ihmisenä lämmin ja kupliva, ei ihme että K:kin hänestä niin tykkää.
Niinpä ja onhan K puhunut kuinka sydämellinen ihminen B on ja varmaan muutoinkin häntä kehunut ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja siis tästä olen kans samaa mieltä. Siitä vaan ei ehkä jäänyt hyvä fiilis, kun asiasta piti tulla kommentoimaan samantien, kun joku toi esille Kärtsän kivan spiikin ja hänen ajatusmaailmansa siitä kuinka ulkonäöllä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo ollut, että Jodelissa kummastellaan, kuka on Annaliisa? (Esiintyny kuulemma kommenteissa runsaasti) :DD
Annaliisa on vähän kuin Borg. Resistance is futile, you will be ass-imilated.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole vielä auennut mikä tän sexmoneyn sanoma on. Vai onko sitä ollenkaan.
Minusta se on raadollisen rehellinen kuvaus siitä, että nykymaailmassa aika paljon myydään kaikkea seksin avulla. Pitää olla seksikkyyttä, jotta huomataan. Esiintyvä artisti saattaa jäädä huomaamatta, vaikka olisi kuinka lahjakas, jollei ole jollakin tavalla mediaseksikäs.
En kyllä tota sanoma -seikkaa ymmärrä. Myykö kukaan - edes räppäri - musiikkiaan Suomessa nykyisin niin seksillä kuin K ( ja E ). Ihanko, jotta fanit pysyvät tyytyväisinä ja ylipäätään pysyvät . En moiti, mut ei kai omista valinnoista tarvi muita syyttää.
Ei kun ihan huvikseen ne esiintyy ilman paitaa ja julkaisee herutuskuvia faneille. Yksi suosituim
Totta totta, tarkoitinkin myykö kukaan niin ROISILLA seksillä. Löysit oikean sanan, jota minä en löytänyt. Onko muusikkoja paljonkin OF: ssä, mä en K+H lisäksi muita tiedä, kun en siellä ole käynyt. Tota avointa roisiutta tarkoitin. Enkä siis paheksu, kunkin oma, itsenäinen valinta.
Oon miettinyt et kaduttaakohan kärtsää koskaan se, että lähti tälle tosi seksuaaliselle esiintymistyylille🤔 Näkee tietysti, että se tehoaa ja annaliisat on hurmoksessa, mutta toivookohan, että sama suosio tulisi ilman tätä. Ihan vain oman musiikin esittämisellä, ehkä myös paita päällä?
Muistutus RPF-kamppailun toisesta kierroksesta, joka on juuri alkanut! Bojere vs jokin luistelijapari, käykäähän äänestämässä jos tumpussa olette.
https://www.tumblr.com/rpftourney/764059591971569664/best-rpf-ship-roun…
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt et kaduttaakohan kärtsää koskaan se, että lähti tälle tosi seksuaaliselle esiintymistyylille🤔 Näkee tietysti, että se tehoaa ja annaliisat on hurmoksessa, mutta toivookohan, että sama suosio tulisi ilman tätä. Ihan vain oman musiikin esittämisellä, ehkä myös paita päällä?
Fanithan riemastuu ihan helvetisti harvinaisina tilanteita kun sillä ON paita päällä. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Bojan on ihana kaikin puolin. Olen hänet tavannutkin. Tajuan, ettei hänenkään tapauksessaan pelkkä ulkokuori riittäisi mihinkään. Ehkä mun pitää lopettaa ärsyyntyminen siitä, että K hehkuttaa hänen kauneuttaan, koska ei K niin tekisi, jos B ei olisi paljon muutakin.
Joo ehkä ei tosiaan kannata ärsyyntyä sellaisesta asiasta, että B on Kn mielestä kaunis. Hän kuitenkin on puhunut vaikka ja mitä muutakin kyseisestä ihmisestä, esimerkiksi viime jouluinen viisupodcast 💚
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Kärtsä on niin muuntautumiskykyinen, että pääsee kyllä aika helposti tuosta muotista ulos jos haluaa. Musiikkinsa kannattelee kyllä ihan itsenäänkin.
Mitä tulee tuohon B:n ulkokuoreen.. no eka silmäys Tampereella sen paljettipaitaan ja se oli siinä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sisäpiiriläinen olo 😉
Noni Jan on näköjään Sloveniassa ja nyt siellä samassa Ljubljanan muotiviikoilla, mitä Kriskin oli katsomassa 😁
Onko näitä Kärtsä/Jan memejä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska teki tuon biisinkin. Sehän kuulostaa siltä et on katkera kun joutuu esittää seksikästä menestyäkseen. 🤷
Olisi aika hupaisaa, jos Jan edelleen olisi meidän poikien kanssa. Taitaa kuitenkin olla jo omilla teillään.