Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ja eka tunti oli kuitenkin niille, jotka ovat openstagessa. Nyt on vasta puolitoista tuntia ollut myynnissä muille
Tai siis ekat 2 tuntia
Ja eiköhän nuo myy ihan hyvin. Voi olla vielä myöhäisostajia, jotka esim levyn kuultua haluaakin keikalle. Toki silloin voi olla myöhäistä, mutta ymmärrätte pointin
No kuuntelin tuo sexmanin. Joo. Noh. Kyllähän tolla porukan pomppimasn saa. En vaan yksinkertaisesti saanut oikein selvää niistä räppiosuuksien sanoista enkä siis oikein päässyt perille oliko siinä muuta sanomaa kuin vaan se että seksi myy ja siitä saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut tulla kauheaa nälkäpeliä. Se Wienin pikkuklubikaan ei ole myynyt vielä loppuun, ainoastaan early entry. Mutta eiköhän se aika nopeasti käy kaupaksi, väliähän sillä ei ole myykö tunnissa vai viikossa loppuun.
Mikään noista ei ole myynyt loppuun, liput on kalliita.
Kärtsyn liput on täälläkin halpoja. Faneille tosi hyvä juttu 💚
Tulisi järkyttävän kalliiksi fanittaa vaikka Rammsteinia.
Täällä joku ottanut sanat jo ylös.
https://www.tumblr.com/kaarijasupporters/763949851575795712?source=share
Shippiteoria, hyppää yli jos olet tosikko tai muuta:
Jos aattelis näiden uusimpien biisien saaneen vaikutteita Kn omista kokemuksista, niin OF on selkeä, sit Sinkkumiehen uudet varsin erilaiset sanat suhteen rajoittavuudesta - omaa elämää itselle elä/t/n, (ei) pelkoo että petä/t/n, ku ei oo ketään (?) - ja sitten se Aavikko ilmeisesti kertoi yksinäisyydestä. Niin onhan hällä saattanut olla yksinäinen olo B:tä kaivatessa, jos Sinkkumiehen mukaan juoda tai muuta "ihan sama vaikka keskellä arkea, jotta olo olis ei niin ankea".
Onko Aavikko Sta bih jan kaveri:D
Vierailija kirjoitti:
Ja eiköhän nuo myy ihan hyvin. Voi olla vielä myöhäisostajia, jotka esim levyn kuultua haluaakin keikalle. Toki silloin voi olla myöhäistä, mutta ymmärrätte pointin
Miksi näihin viesteihin alapeukut? Keikat alkaa vasta marraskuun lopussa eikä aina tarvi loppuun myydä keikkoja parissa tunnissa, että se olisi hyvin myyty
Oleellinen taustahuudahdus puuttuu sanoista:D
Vierailija kirjoitti:
No mistä se seksibiisi nyt kertoo
En nähnyt ketjussa muuta kuin pohtimista että miten biisin nyt saisi kertomaan K.n kaapista tulosta.
Seksibiisi kertoo siitä että Jere ei keksinyt enää muuta ku myydä seksiä. Mut vanhat puumatädit on ihan no go ja mummo huutaa apua ja lapset kirkuu? Ja krapulaa tuli koko kansan Käärijän ruvetessa h*oraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on täti teidän mielestä?
Minä olin 15 v kun tulin tädiksi. Siitä on muutama kymmenen vuotta, enkä vieläkään tunne itseäni tädiksi😁
Tää ei tietenkään ole se pointti. TÄTI-habitus voi olla vaikka 15-vuotiaalla jne, mut täti-ihmiset nyt vaan on niitä vanhempia naisia, jotka näyttävät tätimäisiltä. Ja käyttäytyvät niin.
Niin, ja mikä on se ikä, jolloin aletaan näyttää tätimäisiltä ja käyttäytyä tätimäisesti? Että osaan varustautua.
Kaveri on 65vee, ajaa Harlikalla ja on aktiivinen moottoripyörätouhuissa. Neljön lapsen äiti ja useamman pikkuihmisen mummo. Kiertää festarit ja vastaavat pirskeet.
Ähh nää on ne kaikista pahimmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, mulle muistui tänään mieleen että mun edesmennyt mummo aina kyseli kun kävin kylässä (jos olin sinkku), että mites on, jokos oot jo löytänyt jonkun kaverin, tai jos olin parisuhteessa: no mites sulla ja sillä sun kaverilla menee?
En tiedä oliko toi joku vanhempien sukupolvien tapa puhua kumppanista.
Tuli vaan mieleen vielä siitä Miken lausahduksesta siinä vlogilla. :)
Ex-anoppini puhui myös usein noin ja eräs entinen kaveri myös, vaikka oli silloin vasta kolmikymppinen.
Mun mummo puhuu mun puolisosta edelleen mun "kaverina" vaikka ollaan oltu vuosia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku ottanut sanat jo ylös.
https://www.tumblr.com/kaarijasupporters/763949851575795712?source=share
En ymmärrä tuota viimeistä säkeistöä.
Nyt kun sanoitte niin tuli itsellekin elävästi mieleen jo edesmenneen mummon tapa sanoa "mihis sä sen kaverin jätit" jos tulin ilman omaa ukkoa kyläilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut tulla kauheaa nälkäpeliä. Se Wienin pikkuklubikaan ei ole myynyt vielä loppuun, ainoastaan early entry. Mutta eiköhän se aika nopeasti käy kaupaksi, väliähän sillä ei ole myykö tunnissa vai viikossa loppuun.
Mikään noista ei ole myynyt loppuun, liput on kalliita.
Ei kai se Skopje kallis ollut. No siellä ei tietty taida olla suurta fanipohjaa. Eiköhän ne mene kaupaksi ja mitä luin niin tosi monet superfanit kiertää useammat paikat niin ainakin kallimmaat EA-liput meni.
Skopjen liput oli 13 euroa ekat 100 kpl, nyt ne on reilut 16 euroa.
Kärtsällä talvitakki päällä missä Käärijä-logo? Varmaan joku heidän oma juttu, mutta ois oikein oiva aika alkaa myymään tollaista merchiä nyt lokakuun tienoilla 😍
Sorry Kärppy, mut aion jatkossakin puumailla menemään ja kuolata sua, halusit taikka et. 😌
T. Yksi Annaliisa-tädeistäsi
Minua kyllä huolestuttaa osan sisälukutaito. Sanat on jo saatavilla tekstimuodossakin ja silti ei ymmärretä kokonaisuutta ja osata kuin tarrata johonkin tekstin osaan kiinni ja läyhätä siitä
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä huolestuttaa osan sisälukutaito. Sanat on jo saatavilla tekstimuodossakin ja silti ei ymmärretä kokonaisuutta ja osata kuin tarrata johonkin tekstin osaan kiinni ja läyhätä siitä
Rölli itkee, rölli huutaa, rölli huutaa apua
Ja eka tunti oli kuitenkin niille, jotka ovat openstagessa. Nyt on vasta puolitoista tuntia ollut myynnissä muille