Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25221/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen on täti teidän mielestä? 

Minä olin 15 v kun tulin tädiksi. Siitä on muutama kymmenen vuotta, enkä vieläkään tunne itseäni tädiksi😁

Tää ei tietenkään ole se pointti. TÄTI-habitus voi olla vaikka 15-vuotiaalla jne, mut täti-ihmiset nyt vaan on niitä vanhempia naisia, jotka näyttävät tätimäisiltä. Ja käyttäytyvät niin. 

Niin, ja mikä on se ikä, jolloin aletaan näyttää tätimäisiltä ja käyttäytyä tätimäisesti? Että osaan varustautua. 

Kaveri on 65vee, ajaa Harlikalla ja on aktiivinen moottoripyörätouhuissa. Neljön lapsen äiti ja useamman pikkuihmisen mummo. Kiertää festarit ja vastaavat pirskeet. 

Onko hän teidän tulkintanne mukaan täti? 

Vierailija
25222/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppä me kaikki ollaan bojan seksuaaleja😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25223/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jokereilla ei ois keikkaa, niin tällä menolla voisin jopa kuvitella katsovani FrakkiBojania linnassa joulukuussa! (vitsi, ainakin paljolti) En kyllä usko että julkisesti ainakaan vielä näyttäytyisivät, mutta ehkä vuosi poikaystävämaininnasta Klla saattaa jo olla sellaine!

Ei taida Kärtsälle tulla tänä vuonna kutsua, joka vuosi on eri kutsutut.

Mä voisin katsella FrankkiBojania:P.................

Vierailija
25224/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu on tainnut jo ottaa vaikutteita seksi myy linesta kun miettii noita muutamia kuvia, joita se on käyttänyt lipunmyyntipromoissaan ig:ssä viime päivinä :D

Hyvä kun sanoit, menikin toi viimeisin titsikuva jostain syystä ihan ohi! Sitkun sais vielä noi avonaiset paidat takas keikoille. 🙏

Vierailija
25225/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jokereilla ei ois keikkaa, niin tällä menolla voisin jopa kuvitella katsovani FrakkiBojania linnassa joulukuussa! (vitsi, ainakin paljolti) En kyllä usko että julkisesti ainakaan vielä näyttäytyisivät, mutta ehkä vuosi poikaystävämaininnasta Klla saattaa jo olla sellaine!

Ei kai K ta toista kertaa peräkkäin kutsuta. 

Vierailija
25226/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun toi S=M kyllä uppoaa ihan täysin, mun mielestä paras tähänastisista uusista biiseistä! Siis CCC:n jälkeisistä biiseistä. Tosi hyvin tuotettu, tasapainoinen kokonaisuus, koukuttava. Helmeilevä jäkimaku.

Vierailija
25227/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein muutaman sadan viestin ja peukutusten perusteella, K tuli nyt ulos oikein metelillä kaapista tällä biisillä koska myönsi siinä olevansa joko biseksuaali tai Bojan seksuaali? Ja tämä paljastettiin biisissä vai niille, jotka ovat oikeita faneja, eli seuraavat kaikkea mahdollista erittäin tarkkaan ja osaavat oikeasti analysoida näitä lyriikoita, koska he ovat valittuja ja vain he pystyvät näkemään totuuden?

Vierailija
25228/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 15 v kun tulin tädiksi. Siitä on muutama kymmenen vuotta, enkä vieläkään tunne itseäni tädiksi😁

Tää ei tietenkään ole se pointti. TÄTI-habitus voi olla vaikka 15-vuotiaalla jne, mut täti-ihmiset nyt vaan on niitä vanhempia naisia, jotka näyttävät tätimäisiltä. Ja käyttäytyvät niin. 

Niin, ja mikä on se ikä, jolloin aletaan näyttää tätimäisiltä ja käyttäytyä tätimäisesti? Että osaan varustautua. 

Kaveri on 65vee, ajaa Harlikalla ja on aktiivinen moottoripyörätouhuissa. Neljön lapsen äiti ja useamman pikkuihmisen mummo. Kiertää festarit ja vastaavat pirskeet. 

Biisissä sillä tädillä viitataan siihen puumaan, eli (noin) yli 40-vuotiaaseen naiseen, joka tapailee tai haluaa nuorempaa miestä. Siihen ei mitkään Harlikat tai muut liity. 

Vierailija
25229/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mulle muistui tänään mieleen että mun edesmennyt mummo aina kyseli kun kävin kylässä (jos olin sinkku), että mites on, jokos oot jo löytänyt jonkun kaverin, tai jos olin parisuhteessa: no mites sulla ja sillä sun kaverilla menee?

En tiedä oliko toi joku vanhempien sukupolvien tapa puhua kumppanista.

Tuli vaan mieleen vielä siitä Miken lausahduksesta siinä vlogilla. :)

Vierailija
25230/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein muutaman sadan viestin ja peukutusten perusteella, K tuli nyt ulos oikein metelillä kaapista tällä biisillä koska myönsi siinä olevansa joko biseksuaali tai Bojan seksuaali? Ja tämä paljastettiin biisissä vai niille, jotka ovat oikeita faneja, eli seuraavat kaikkea mahdollista erittäin tarkkaan ja osaavat oikeasti analysoida näitä lyriikoita, koska he ovat valittuja ja vain he pystyvät näkemään totuuden?

Otitkohan sä nyt kaiken lukemasi vähän liian vakavasti?

Vierailija
25231/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, suunnilleen noin.

Mutta varmuuden vuoksi toki on sanottava, että vitsiä ja hupailuahan tämä kaikki vain on. ;-)

Vierailija
25232/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, mulle muistui tänään mieleen että mun edesmennyt mummo aina kyseli kun kävin kylässä (jos olin sinkku), että mites on, jokos oot jo löytänyt jonkun kaverin, tai jos olin parisuhteessa: no mites sulla ja sillä sun kaverilla menee?

Ex-anoppini puhui myös usein noin ja eräs entinen kaveri myös, vaikka oli silloin vasta kolmikymppinen.

Vierailija
25233/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppä me kaikki ollaan bojan seksuaaleja😍

Eikä olla.

Vierailija
25234/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkojen kokoontumisajot näköjään palstalla tänään, ei hyvää päivää.

Vierailija
25235/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on 65vee, ajaa Harlikalla ja on aktiivinen moottoripyörätouhuissa. Neljön lapsen äiti ja useamman pikkuihmisen mumm

Siis viitataan esim. Katri Helenaan. Onko K noin rajoittunut.

Vierailija
25236/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kun sanoit niin jollain murrealueella puhutaan tyttö- tai poikaystävästä kaverina. Mikähän alue tämä oli, en itse muista mutta olen asiasta kuullut. Olisiko ollut Lapissa?

Vierailija
25237/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä se seksibiisi nyt kertoo

En nähnyt ketjussa muuta kuin pohtimista että miten biisin nyt saisi kertomaan K.n kaapista tulosta.

Vierailija
25238/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tulla kauheaa nälkäpeliä. Se Wienin pikkuklubikaan ei ole myynyt vielä loppuun, ainoastaan early entry. Mutta eiköhän se aika nopeasti käy kaupaksi, väliähän sillä ei ole myykö tunnissa vai viikossa loppuun.

Vierailija
25239/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut tulla kauheaa nälkäpeliä. Se Wienin pikkuklubikaan ei ole myynyt vielä loppuun, ainoastaan early entry. Mutta eiköhän se aika nopeasti käy kaupaksi, väliähän sillä ei ole myykö tunnissa vai viikossa loppuun.

Mikään noista ei ole myynyt loppuun, liput on kalliita.

Vierailija
25240/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei ole myynyt loppuun, liput on kalliita.

Ei kai se Skopje kallis ollut. No siellä ei tietty taida olla suurta fanipohjaa. Eiköhän ne mene kaupaksi ja mitä luin niin tosi monet superfanit kiertää useammat paikat niin ainakin kallimmaat EA-liput meni. 

Ketju on lukittu.