Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/Kaarijaseyes/status/1844145459323076665?t=8C4CrOa9Xwn6ZUP…
Eipä mikään vois sopia tähän parin päivän menoon paremmin, kun Kn eilinen toive, ettei ihmiset kirjoittaisi vihakommentteja 💚
Voi Jere. Tää tietysti herätti samalla olon, et ottaako hän nää shippihommat (vähän liian pitkälle viedyt varsinkin) kiusaamisena ja "bull shittina". Kamalaa jos näin on.
Ihan varmasti on K tietoinen enkä ihmettelisi yhtään. Vitsiä on tähän asti pitänyt yllä, mutta uskokaa huviksenne, että joskus se mitta täyttyy. No ehkä sitten uskotte ja lopetatte, kun K lopulta itse ärähtää.
Heh, Jere itse on yksi kovimpia shippareita :D
Tämäpä! Ja aika vahvasti myy itseään OF:sä poikarakkaudella.
Kärppy ei ole se, joka ujostelisi!
Go Kärppy 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Täällä on se koko klippi! Kun fani huudattaa yleisöä ja jatkaa sen jälkeen kiittämällä Kärtsää yms ja K liikuttuu. 💚
Ihania ihmiset! 🥰 Just nää hetket on niitä, mitkä pitää pinnalla. Toisinaan kaikki trollit, vihakommentoijat, lynkkauksien masinoijat, oman pahan olonsa toisiin purkajat ja muut raskaat persoonallisuudet saa menettämään uskonsa koko ihmiskuntaan, ja alkaa tehdä mieli vaan irtisanoutua kaikesta. Mutta ei tarvita kuin tällaisia sydämestä tulevia pieniä hetkiä siellä täällä, niin usko palautuu 🥰 Tosiaan, we love together!
Ja liitän tähän myös Joost-lainauksen, "love always wins".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itkin koko yön ku surin Kärpyn juomista 😢😭🥹
Suru 💚💚💚
Voi Kärppy 🥹
Mua pelottaa ettei kärppy jaksa tätä rundia. Toivottavasti ei mene huonoon kuntoon tällä kertaa 💚
Mitä ihmettä 😳! Hyvin näyttää menevän ja jos noin paljon saa rakkautta yleisöltä, niin päinvastoin saa siitä uutta boostia kahlata läpi Suomen pikkujoulukaudenkin, joka ei varmaan esiintyjän kannalta kivointa aikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
München on lähimpänä Sloveniaa kuin mikään muu maantieteellinen sijainti tourin aikana. 🥹 Neljä ja puoli tuntia ajo.
Onko B jo palannut Portugalista?
On näkyy eilisessä Mrfy bändin jäsenen postauksessa. Zarekin on siinä.
Juu tuo story missä se mrfy-tyyppi kiehnää Bojania, niin jos olis K, niin taas julistettaisiin häitä vähintäänkin ja kiihkeää yötä.
Ei mitään kummempaa kiehnäystä näyttäis olevan?
No ei ole kyllä kummempaa Kn kanssa myöskään, se on ihan katsojan silmissä. Jokaisesta muka-kourimusesta jost
Mitä siitä. Kai voi olla muitakin hoitoja. Kärppy on kuitenkin se ykkönen 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
München on lähimpänä Sloveniaa kuin mikään muu maantieteellinen sijainti tourin aikana. 🥹 Neljä ja puoli tuntia ajo.
Onko B jo palannut Portugalista?
On näkyy eilisessä Mrfy bändin jäsenen postauksessa. Zarekin on siinä.
Juu tuo story missä se mrfy-tyyppi kiehnää Bojania, niin jos olis K, niin taas julistettaisiin häitä vähintäänkin ja kiihkeää yötä.
Ei mitään kummempaa kiehnäystä näyttäis olevan?
No ei ole kyllä kummempaa Kn kanssa myöskään, se on ihan katsojan silmissä. Jokaisesta muka-kourimusesta jost
Antakaa ihmisten nyt toteuttaa itseään. Sokea Reettakin näkee suhteen laadun. Eikä se sulje muita suhteita pois. Rakkaus on tarkoitettu jaettavaksi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itkin koko yön ku surin Kärpyn juomista 😢😭🥹
Suru 💚💚💚
Voi Kärppy 🥹
Mua pelottaa ettei kärppy jaksa tätä rundia. Toivottavasti ei mene huonoon kuntoon tällä kertaa 💚
Älkää välittäkö noista alapeukuista, jotka toivoo että Kärppyli menis huonoon kuntoon.
Tuli tosi paha mieli Kärppylin puolesta 🥹💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä oli tosi läsnä ja tosi freesin oloinen ja onnellinen eilen. Ja noita spiikkejä kun katsoin niin oikeesti taas kerran huomaa miten hänen englanti on kehittyny tosi tosi paljon.
Ihanaa, että enkku on parempaa! Onkohan tehnyt sen eteen jotain? Voi kärppy 💚 oot niin söpö 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että shippaajat ihastelee bojereä ei oo vihaa. 💚 Vaan rakkautta. Sehän on imartelevaa heille kun sanotaan että heillä on spesiaali yhteys ja ovat ihania yhdessä jne.
Haluaisitko kuulla vastaavaa itsestäsi yhdistettynä johonkin ystävääsi?
Shippailu on kouluissa yksi kiusaamisen muoto, joten ihan samalla tavalla se on sitä aikuistenkin kesken.Mites. . . perustaako miesseksiviityeistä kiusattu ihminen OF:n, jossa esittelee kyseistä teemaa lisää?
Se on kyllä tosi kuuma se kärpyn oftili, toivottavasti aktivoituisi pian lisää 💚💚💚
Aito boylove tili. Me love IT 🥰💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään tietoa Frankfurtin keikasta? Miten meni? Oliko yleisöä? Mitä juttuja K:lta? Kaikenlainen info otetaan kiitollisuudella vastaan, kun en itse pääse näkemään videoita enkä kuvia.
Paljon rakkautta ainakin tuli yleisöltä. Käärijä huudatti yleisöä tutuilla eeo-huudoilla, kunnes hiljaiseen väliin joku huusi "say Käärijä!". K antoi mikin huutajalle ja sanoi että hän voi hoitaa huudatuksen. Viimeinen huudatus oli "we love you Käärijä!". Koko yleisö huusi ja taputti ja sen jälkeen jatkoi vielä, ettei puhu vain omasta puolestaan vaan koko yhteisön, että kaikki rakastavat häntä ja K on tärkeä monelle. Tai jotakin sellaista. K oli todella liikuttunut. Tuo huudatus klippi ainakin taitaa löytyä Kn stooreista.
Kiitos 💕
Tänään
En kyllä usko ihmisten siirtyneen europassin puolelle. :) On vain ollut nyt runsaasti trollihyökkäyksiä, mikä varmaan syö joidenkin intoa kirjoitella.
Mä kyllä uskon, just piti ihastella, miten tää K:n eurotourkirjoittelu ketjussa on mielestäni ollut hauskaa, kiinnostavaa ja oikeisiin seikkoihin keskittyvää. Puuttuu kaikki liian "tekninen" tai Krew-hwnkilöihin liittyvä asia, joka ei voisi vähempää kiinnostaa. En tosin tiedä, kirjoitellaanko siitäkään siellä passin puolella, mutta ei ainakaan täällä, ja se on piristävää. Tuntuvat siis kuivakaimmat K-fanit olevan jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heti heräämisestä saakka soinut päässä se Hot to go. Mitään en biisistä tiedä eikä hajuakaan mihin se liittyy, mutta nyt se on mulle lämpöinen Käärijän eurokiertuemuisto 😊
Miten se tuli esille kiertueella? Joltain keikalta ilmeisesti, mutta soiko se siellä vai..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään tietoa Frankfurtin keikasta? Miten meni? Oliko yleisöä? Mitä juttuja K:lta? Kaikenlainen info otetaan kiitollisuudella vastaan, kun en itse pääse näkemään videoita enkä kuvia.
Paljon rakkautta ainakin tuli yleisöltä. Käärijä huudatti yleisöä tutuilla eeo-huudoilla, kunnes hiljaiseen väliin joku huusi "say Käärijä!". K antoi mikin huutajalle ja sanoi että hän voi hoitaa huudatuksen. Viimeinen huudatus oli "we love you Käärijä!". Koko yleisö huusi ja taputti ja sen jälkeen jatkoi vielä, ettei puhu vain omasta puolestaan vaan koko yhteisön, että kaikki rakastavat häntä ja K on tärkeä monelle. Tai jotakin sellaista. K oli todella liikuttunut. Tuo huudatus klippi ainakin taitaa löytyä Kn stooreista.
Tämä on juuri näin! Täälä keskitytään siihen tärkeimpään eli shippaamiseen 💚💚💚
Shippilaiva seilaa 💕
Vierailija kirjoitti:
Bojan beaty face. Minun ukkeli. Servicemän Bojan. Maybe some day. 💚
Fanservice💗
Vierailija kirjoitti:
Täällä on se koko klippi! Kun fani huudattaa yleisöä ja jatkaa sen jälkeen kiittämällä Kärtsää yms ja K liikuttuu. 💚
Jaaaahas...heti kyselemässä, että onko (nais)fanilla jo miestä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan täällä ihan asian ytimessä, shippaamisessa. Ja ollaan saatu olla rauhassa pitkiä pätkiä 🔥
Jeresus tää kolmas säkeistö. Kunnon raivohuudot sieltä.
Noin. Sieltä tultiin heterokaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaaahas...heti kyselemässä, että onko (nais)fanilla jo miestä....
Käärijä myy p*rnolla, joten kyllä molemmat sukupuolet pitää huomioida 😉
Onko se sulle ongelma 😂😂😂
Ylexn uuden musiikin X lähetyksessä soittavat tänään ennakkoon s=m