Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tuskin tarvitsee edes luulla, että K olisi kirjolla. Ei ole yhtään sen oloinen ihminen.
Ai, minusta nimenomaan on. Ei että asiassa olisi mitään vikaa, ei sillä ole väliä.
No eikös ole itse sanonut että on joku ainakin epäily. Mutta enemmänkin just joku ADHD.
Nepsy saattaa olla tai saattaa olla olematta. Mutta autismikirjoiseksi olisi hyvin epätyypillinen.
No eihän kukaan helkkari ole siihen kirjoon häntä ollut laittamassakaan. Itse on sanonut olevansa diagnosoimaton adhd, kukaan ei nyt puhu hänen kohdalla autismista, paitsi sinä.
Diagnosoinnin tekee ammattilaiset ja hekin työryhmässä jossa on useita ammattilaisia. Ei ole meidän asia.
Toivottavasti tämä keskustelu ei jatku seuraavaa kahta tuntia eikä ainakaan yli sen.
Oisko jollain minificciä tai fanitaidetta Bojerestä tähän väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tuskin tarvitsee edes luulla, että K olisi kirjolla. Ei ole yhtään sen oloinen ihminen.
Ai, minusta nimenomaan on. Ei että asiassa olisi mitään vikaa, ei sillä ole väliä.
No eikös ole itse sanonut että on joku ainakin epäily. Mutta enemmänkin just joku ADHD.
Nepsy saattaa olla tai saattaa olla olematta. Mutta autismikirjoiseksi olisi hyvin epätyypillinen.
No eihän kukaan helkkari ole siihen kirjoon häntä ollut laittamassakaan. Itse on sanonut olevansa diagnosoimaton adhd, kukaan ei nyt puhu hänen kohdalla autismista, paitsi sinä.
Kyllä tuolla yksi kommentti ainakin oli siihen suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Diagnosoinnin tekee ammattilaiset ja hekin työryhmässä jossa on useita ammattilaisia. Ei ole meidän asia.
Juu ei. Sen verran toki voi puhua kun mitä Kärtsä itse on asiasta sanonut, mutta diagnooseja on turha alkaa ojentamaan. Tietää itsekin omaavansa tiettyjä piirteitä ja tunnistaa ne.
Hesarista poimittua:
Uudessa kahvilassa Helsingissä omistaja laulaa Justin Bieberiä ja tarjoilee porkkanakakkua, joka on kostea kuin kuluva syksy
Omo omo cafessa on kotoisa tunnelma, hyvää kahvia ja leivonnaisia, mutta täytetty bagel oli kuiva ja kallis.
Jaaha, tulin katsomaan olisiko täällä parempi meno kuin eilen, mutta eipä tämä yhtään sen paremmalta näytä tänäänkään. :(
https://www.tumblr.com/sparkles-oflight/763695602417778688/que-fofinhos…
Kris on äidinsä kanssa ilmeisesti jossain muotitapahtumassa luultavasti siis katsomassa tai jotain
Vierailija kirjoitti:
Onpas nyt syvällistä tulkintaa trolleista.
Kiinnostavaa, että se tulee kaiken lisäksi trolleilta itseltään.
Minun lapseni on tosi kouluttautunut. Ja vaikka olen siitä toki iloinen kun se on sitä mitä halusi en ymmärrä noiden ihmistä parantavan ilmiön päälle yhtään mitään. Meinaan osa oikeasti jotenkin arvottaa noiden mukaan ihmisiä. Ihan kummallista.
T. Kävin ihan ammattikoulun ja se siitä. Myöhemmin huvikseni opiskelin lukion ja siitä eteenkinpäin ihan harrastuksena. Ei minua kyllä ihmisenä parantanut se yhtään
Vierailija kirjoitti:
Kris on äidinsä kanssa ilmeisesti jossain muotitapahtumassa luultavasti siis katsomassa tai jotain
Ihana Kris 🧡
Pitäiskö siellä Europassissa näkyä jotain uutta matskua? Mikke lupaili aiemmin päivällä, että on tulossa tänään, mutta mulla ei ainakaan vielä näy, näkyykö muilla? Tuleeko kaikki kuvat ja videot tonne Media-sivulle?
Jos editoivat sinne kunnon videoita niin kyllä siinä hetki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö siellä Europassissa näkyä jotain uutta matskua? Mikke lupaili aiemmin päivällä, että on tulossa tänään, mutta mulla ei ainakaan vielä näy, näkyykö muilla? Tuleeko kaikki kuvat ja videot tonne Media-sivulle?
Joo, sinne pitäis tulla. Announcements sivulla taitaa sitten olla viesti uusista jutuista.
Pakko vielä kommentoida, että energiset ja sosiaaliset ihmiset eivät ole automaattisesti adhd-epäilyjä ja toivoisin, ettei niin muut toteaisi, vaikka kohde itse huumorilla heittääkin, että on varmaan sellainen. Kun adhd:sta tuli muoti-ilmiö, unohdettiin samalla, että monet keskittymishäiriöt ovat täysin itseaiheutettuja (somettaminen, ruudun tuijottaminen, pelaaminen) ja että itse asiassa jos muuttaa omassa elämässään näihin liittyviä seikkoja, se keskittyminen yllättäen paranee. Samalla alettiin diagnosoida puheliaita, energisiä, luovia ja sosiaalisia ihmisiä, vaikka itse asiassa kyse on ihan vain piirteistä, joita meillä jokaisella on enemmän tai vähemmän. Ongelmaksi nämä piirteet muuttuvat vain, jos ne haittaavat arkea huomattavasti ja vaikeuttavat perusasioista suoriutumista. Se, että jollakulla riittää virtaa, ei vain yksistään riitä mihinkään diagnoosiin.
Sekä B että K ovat luovia, sosiaalisia, energisiä ihmisiä. Ainakaan tähän asti ei näytä siltä, että tämä haittaisi heidän arkielämäänsä. Kumpikin suoriutuu ajoissa haastatteluihin ja lentokentälle, on pakannut ainakin jotain matkakampettakin ja onnistuu aloittamaan keikkansa aikataulussa. Molemmat pystyvät keskittymään tarvittaessa pitkäjänteisiinkin puuhiin. En näe mitään syytä ripustaa heille minkäänlaista diagnoosia vain, koska virtaa riittää ja juttu lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kris 🧡
Niin on 💛
T. Härtsä
Vierailija kirjoitti:
Mä vielä palaisin Häärijään et meinaako tosiaan vetää kolme viikkoa tolla huilu-bailulla ja vastaan samalla itse et luultavasti mut hei nyt et kamoon; tää "Baila" on paljon yksinkertaisempi ja tylsempi kuin se Tequila. Ja miksei olis voinut nyt vaikka sitä espanjaa puhua kun Fugessa päästeli menemään yhtäkkiä sujuvaa espanjaa, mikä oli hauska ja odottamaton juttu mykälle Härtsälle ja se toimi kyllä hyvin. Miksei voitu jatkaa tästä vaikka, koska on nyt ollut tequilaa ja bailaa et espanjaa, olisivat kehitelleet jotain muuta.
Mun mielestä Tequila oli kuitenkin tavallaan tylsempi, koska siinä ei ollut mitään uutta tai omaa. Ehkä Bailakaan ei ole mitään mullistavan uutta, mut se on kuitenkin Härtsän oma uusi biisi.
Ois kyllä voinut olla enemmän yritystä ja sanoja tossa biisissä, kun espanjan puhuminen tosiaan näköjään sopii Härtsän hahmoon.
K: Bojan, could we film again?
B: It depends, for the travel agency or Only Fans?
K: Tjäreborg
B: Ok, sure. What do you have in mind?
K: You could bring us some drinks and I call you serviceman.
B: That sounds pretty fun. I will get us a tray and some drinks.
**
K: That was so good. You are the great actor.
B: Hah haa, the greatest.
K: What is greatest?
B: Same as best. The greatest.
K: Good, I start using that word. Now, the serviceman could give me a massage. Neck massage. Maybe little back also.
B: Ooookey. So, where should you sit?
K: Sit? I go pötköttää in our bed!
B: And that is for the travel agency?
K: Yes yes. Neck massage, good ad.
B: I am not so sure about that, but maybe we can give it a try.
K: Yes, Bojan, your hands are the greatest. See, I learn new word.
B: You are my best student.
K: And now you massage my back. Little lower. More low. More more.
B: That is not your back anymore, Jerč.
K: But it is the greatest ass, yes?
B: Yes. By the way, this serviceman just stop recording.
K: Yes!
Mitä ihmettä nyt taas. En ole sanonut etteikö olisi eri asia. Joku vaan väitti autistiseksi. En kyllä usko adhd myöskään. Mutta kyllähän näitä nepsy juttuja on enemmänkin. Turha niitä vaan on aikaa diagnosoimaan netin kautta meidän