Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
22901/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä europassiin tainnut tulla mitään? Uskotteko että vielä tämän päivän aikana tulee?

Vierailija
22902/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Trafikin julkaisupäivääkään kerrottu etukäteen. Meni koko palsta ihan sekaisin, kun oltiin varmoja et ei se vielä tuu ja sit Twitterissä selvisi, et se oli kuunneltavissa Australiassa jo. Jotkut luuli trolleiksi. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22903/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää opetella erottamaan vitsit todenpuhumisesta. Onhan näiden kahden juttelusta ihan taltiointejakin sitä paitsi. Ajattelit sitten, että yhtäkkiä eivät osaa enää puhua toisilleen 

Käärijä ihan itse sanoi, etteivät puhuneet paljoakaan, mutta jatkakaa ihmeessä trollailuanne K&B säännöllisistä syvällisistä kahdenkeskisistä keskusteluista, joita mielessänne vahvasti kuvittelette.

Asperger? Te ette ymmärrä sarkasmia/vitsejä, vaan otatte kaiken kirjaimellisesti. 

Minulla on ja ei se kyllä vie millään tavalla tuollaista ymmärrystä.  Onhan se nyt näytettykin, että juttelevat keskenään. 

Jos jätät nuo ableistiset juttusi taas kerran. 

Vierailija
22904/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää opetella erottamaan vitsit todenpuhumisesta. Onhan näiden kahden juttelusta ihan taltiointejakin sitä paitsi. Ajattelit sitten, että yhtäkkiä eivät osaa enää puhua toisilleen 

Käärijä ihan itse sanoi, etteivät puhuneet paljoakaan, mutta jatkakaa ihmeessä trollailuanne K&B säännöllisistä syvällisistä kahdenkeskisistä keskusteluista, joita mielessänne vahvasti kuvittelette.

Ok. Eli Kärtsä ei koskaan valehtele, joten silloin hän on ollut Bojanin kanssa seurustelusuhteessakin jo viime vuoden keväästä asti. :) Ilmeisesti heidän suhteensa on sinun mielestäsi lähinnä fyysisellä tasolla sitten?

Vierailija
22905/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asperger? Te ette ymmärrä sarkasmia/vitsejä, vaan otatte kaiken kirjaimellisesti. 

Hei, kyllä mä ainakin ymmärrän. 😂 Toki en tuo trolli ole. 

Vierailija
22906/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härtsän Baila oli vähän (paljon) pettymys. Tequila oli melkein hauska vaikka kulunut juttu olikin. 

Joo tuo käy kyllä tylsäksi äkkiä. Varsinkin jos se tekee sen joka kerta samalla tavalla. Ehkä jos siihen joka kerta keksii jotain uutta aktiviteettiä noiden huilujen kanssa tms.

Vierailija
22907/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkeli kukkeli kikkeli ukkeli! 

Vierailija
22908/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vahvat aspergerin oireyhtymän oireet ja silti tajuan Kärtsän vitsit ihan hyvin. Ne on niin liioiteltuja todellisuuteen nähden, että varsin helppoja tajuta huumoriksi. 

Tuo kummallinen jankkaaminen täällä tuskin mihinkään diagnoosiin ellei sitten mielenterveysellisiin 

Vierailija
22909/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ja ei se kyllä vie millään tavalla tuollaista ymmärrystä.  Onhan se nyt näytettykin, että juttelevat keskenään. 

Nämä on varmasti tosi yksilöllisiä asioita. Munkin sukulaispoika vitsailee paljon ja ymmärtää vitsejä, mutta saattaa jäädä omituisiin asioihin kiinni. Esimerkkinä heittäisi puoliksi vitsillä haluavani pinkin repun vaikka en voisi koskaan sellaista ottaa, niin hän saattaa jäädä siihen jumiin ja alkaa jatkamaan sitä keskustelua ikuisesti "mutta sähän sanoit, että halusit pinkin repun" vaikka kuinka sanoisin sen olleen enemmänkin heitto.

Vierailija
22910/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autismikirjolla ihminen saattaa: 

ottaa asiat kirjaimellisesti, eikä ymmärrä abstrakteja käsitteitä. Autismikirjolla olevalla voi olla vaikeuksia tulkita sekä sanallista että sanatonta viestintää, kuten eleitä, ilmeitä tai äänensävyä.

Näin sanoo google.

Vierailija
22911/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan se kappale mahtaa oikeasti tulla? Ja mitä tarkoittaa albumin kohdalla pian?

Oli eilen vissiin keikalla sanonut että nyt pe tulee s=m.

Eli samaan aikaan kuin Härtsän tilulilulii.  Aika hauska kun sitä kyllä on promottu ja kerrottu koska tulee

No eikös se Häärijän esitys jo ollut.

Vierailija
22912/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vahvat aspergerin oireyhtymän oireet ja silti tajuan Kärtsän vitsit ihan hyvin. Ne on niin liioiteltuja todellisuuteen nähden, että varsin helppoja tajuta huumoriksi. 

Tuo kummallinen jankkaaminen täällä tuskin mihinkään diagnoosiin ellei sitten mielenterveysellisiin 

Ja jankkarikin tietää olevansa väärässä. Saa aina jonkun ärsyyntymään ja vastaamaan, näin saa jankkauksen aikaan.

Toistaa tätä aina eri aiheella.

Vierailija
22913/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä europassiin tainnut tulla mitään? Uskotteko että vielä tämän päivän aikana tulee?

Ei oo tullut, Miken pari tuntia vähän venähti. 😅 Toivottavasti ei rupea liian kunnianhimoiseksi tuon kanssa, jos meinaa tehdä vlogejakin keikoista. Mulle riittäisi ihan jotkut lyhyet bts matskut bussista, bäkkäriltä jne. ja lisäksi keikkakuvia/-videoita ois tietty kiva saada.

Vierailija
22915/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nämä on varmasti tosi yksilöllisiä asioita. Munkin sukulaispoika vitsailee paljon ja ymmärtää vitsejä, mutta saattaa jäädä omituisiin asioihin kiinni. Esimerkkinä heittäisi puoliksi vitsillä haluavani pinkin repun vaikka en voisi koskaan sellaista ottaa, niin hän saattaa jäädä siihen jumiin ja alkaa jatkamaan sitä keskustelua ikuisesti "mutta sähän sanoit, että halusit pinkin repun" vaikka kuinka sanoisin sen olleen enemmänkin heitto."

Avainsana taitaakin olla se puoliksi vitsi eli siis hän yrittää käsitellä saatua informaatiota, joka riitelee aiemmin  saadun informaation kanssa tai hänellä ei ole asiaita ylipäätään tietoa tarpeeksi. Sanomasi ei ole selkeästi vitsi.  En minäkään puolikkaita ehkä vitsejä välttämättä ymmärrä heti vitsiksi. 

Kätsän kohdalla vaan ihan selvästi pitää Bojanista paljon. Minäkin näen sen. Ovat selkeästi jutelleet paljon. Se on ollut nähtävissä jne. Kärtsä on myös monissa hetkissä varsin onnistuneesti puhunut englantia ja Bojan osaa todella hyvin englantia ja myös ymmärtää Kärtsän ilmaisua. Kaikki informaatio tukee ajatusta vitsistä.

Vierailija
22916/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä en saa kertoo mitä puuhasin ukkelin kanssa?

T.Kärppyli

Vierailija
22917/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Autismikirjolla ihminen saattaa: 

ottaa asiat kirjaimellisesti, eikä ymmärrä abstrakteja käsitteitä. Autismikirjolla olevalla voi olla vaikeuksia tulkita sekä sanallista että sanatonta viestintää, kuten eleitä, ilmeitä tai äänensävyä.

Näin sanoo google."

Sanoo se Google muutakin. Tuohonkin lastaan kuuluu aika paljon muuta. 

Aika usein tuo loppuosa aiheuttaa sen, että otetaan järki mukaan. Järjen mukaan tyyppi joka osaa puhua englantia tasolla jolla tulee ymmärretyksi ja tyyppi joka osaa puhua englantia todella hyvin kykenevät kyllä puhumaan muutakin kuin sanomaan huomenta. Noin esimerkiksi 

Vierailija
22918/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jankkarikin tietää olevansa väärässä. Saa aina jonkun ärsyyntymään ja vastaamaan, näin saa jankkauksen aikaan.

Toistaa tätä aina eri aiheella.

Ei tuo henkilö voi olla tosissaan tai sitten hänellä on jonkun sortin ongelma, jonka takia ei pysty ymmärtämään kaikkea huumoria. Selvää stand uppiahan tuo K n lausahdus oli.

Vierailija
22919/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko joku trolli tai ei. Minusta on vaan tärkeää mainita  näistä asioista jos vaikka joku oppisi jotakin vaikka mahdollista trollia ei taatusti kiinnostakaan. 

Se, että ei ole hyvä tulkitsemaan ilmeitä tai eleitä tai äänenpainoja ei tarkoita etteikö näitä puutteita voisi kompensoida jollakin tavalla. 

Tämä täällä oleva joku käyttäytyy ajoittain kuin tyyppiesimerkki autistisesta. Se rooli on niin kaavamainen ja kaksiulotteinen, että joku tehnee sitä tahallaan. Me autistiset saadaan kestää kaikkea paskaa jo muutenkin. En oikein arvosta tälläistä itsensä viihdyttämistä. 

Vierailija
22920/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt syvällistä tulkintaa trolleista. 

Ketju on lukittu.