Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
22961/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tuntia sitten Mikke laittanut kommentin että  "Berlin photos are coming in a few hours and then first Vlog coming also later today". Kai se few hours valokuviin voi tarkoittaa vaikka 8-10 tuntia. Kunhan jotain tulee jossain vaiheessa tänään niin olen tyytyväinen.

Vierailija
22962/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä kommentoida, että energiset ja sosiaaliset ihmiset eivät ole automaattisesti adhd-epäilyjä ja toivoisin, ettei niin muut toteaisi, vaikka kohde itse huumorilla heittääkin, että on varmaan sellainen. Kun adhd:sta tuli muoti-ilmiö, unohdettiin samalla, että monet keskittymishäiriöt ovat täysin itseaiheutettuja (somettaminen, ruudun tuijottaminen, pelaaminen) ja että itse asiassa jos muuttaa omassa elämässään näihin liittyviä seikkoja, se keskittyminen yllättäen paranee. Samalla alettiin diagnosoida puheliaita, energisiä, luovia ja sosiaalisia ihmisiä, vaikka itse asiassa kyse on ihan vain piirteistä, joita meillä jokaisella on enemmän tai vähemmän. Ongelmaksi nämä piirteet muuttuvat vain,  jos ne haittaavat arkea huomattavasti ja vaikeuttavat perusasioista suoriutumista. Se, että jollakulla riittää virtaa, ei vain yksistään riitä mihinkään diagnoosiin. 

Sekä B että K ovat luovia, sosiaalisia, energisiä ihmisiä.

Huomauttaisin tosin sen verran, että nää muoti-ilmiö hokemiset tekee tosi paljon hallaa niille, jotka oikeesti kirjoilla on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22963/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/sparkles-oflight/763695602417778688/que-fofinhos…

Kris on äidinsä kanssa ilmeisesti jossain muotitapahtumassa luultavasti siis katsomassa tai jotain

Ihana Kris 🧡

Niin on 💛

T. Härtsä

Yäk älä. Eiks me jo sovittu ettei enää tämmöstä paskaa. 

Vierailija
22964/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 tuntia sitten Mikke laittanut kommentin että  "Berlin photos are coming in a few hours and then first Vlog coming also later today". Kai se few hours valokuviin voi tarkoittaa vaikka 8-10 tuntia. Kunhan jotain tulee jossain vaiheessa tänään niin olen tyytyväinen.

Jos ei tule ennen keikan alkua niin en usko että tulee mitään.

Vierailija
22965/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Bojke where's your phone?

B: In the bedroom...why?

K: I was thinking we could film something for Tjäreborg...

B: Later because I was thinking you should be my serviceman for a change.

K: Really?

B: Yes and if you do a good job we can later film something for the travel agency.

K: Ok, I'm ready.

B: Good, why don't we start with a lap dance...serviceman.

K: Yes!

Vierailija
22966/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis aikaan tänään keikka?

Vierailija
22967/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris on äidinsä kanssa ilmeisesti jossain muotitapahtumassa luultavasti siis katsomassa tai jotain

Ihana Kris 🧡

Niin on 💛

T. Härtsä

What? Hris forever!

T: Kris

Vierailija
22968/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vielä palaisin Häärijään et meinaako tosiaan vetää kolme viikkoa tolla huilu-bailulla ja vastaan samalla itse et luultavasti mut hei nyt et kamoon; tää "Baila" on paljon yksinkertaisempi ja tylsempi kuin se Tequila. Ja miksei olis voinut nyt vaikka sitä espanjaa puhua kun Fugessa päästeli menemään yhtäkkiä sujuvaa espanjaa, mikä oli hauska ja odottamaton juttu mykälle Härtsälle ja se toimi kyllä hyvin. Miksei voitu jatkaa tästä vaikka, koska on nyt ollut tequilaa ja bailaa et espanjaa, olisivat kehitelleet jotain muuta. 

Mun mielestä Tequila oli kuitenkin tavallaan tylsempi, koska siinä ei ollut mitään uutta tai omaa. Ehkä Bailakaan ei ole mitään mullistavan uutta, mut se on kuitenkin Härtsän oma uusi biisi.

Ois kyllä voinut olla enemmän yritystä ja sanoja tossa biisissä, kun espanjan puhuminen tosiaan näköjään sopii Härtsän hahmoon.

No BIISIhän se ei nyt ainakaan ole. Mut joo Tequila oli täys kopio, mut toisaalta tää on kuitenkin sit ihan Tequilan kopio. 

Vierailija
22969/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kris 🧡

Niin on 💛

T. Härtsä

Niin oot sinäkin!

T. Jure

Vierailija
22970/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kris 🧡

Niin on 💛

T. Härtsä

Mitään mongoloidierotiikka täällä tarvita

Kuka täällä nyt on mongoloidi? 

Vierailija
22971/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni on tosi kouluttautunut. Ja vaikka olen siitä toki iloinen kun se on sitä mitä halusi en ymmärrä noiden ihmistä parantavan ilmiön päälle yhtään mitään. Meinaan osa oikeasti jotenkin arvottaa noiden mukaan ihmisiä. Ihan kummallista. 

T. Kävin ihan ammattikoulun ja se siitä. Myöhemmin huvikseni opiskelin lukion ja siitä eteenkinpäin ihan harrastuksena. Ei minua kyllä ihmisenä parantanut se yhtään 

Tämä. Opiskelin yliopistossa Suomessa ja ulkomailla ja samanlaisia urpoja mahtuu sinne kuin muuallekin. Ei se koulutus ketään ihmisenä tosiaan paranna. Epäilen, että toi jankkaaja ei ole koskaan jalallaan edes yliopistoon astunut kun on noin epärealistinen kuva asiasta 😄

Vierailija
22972/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kris 🧡

Niin on 💛

T. Härtsä

Niin oot sinäkin!

T. Jure

Hyi hyi ja yäk. Nyt menee ihan väärin. 

Vierailija
22973/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnosoinnin tekee ammattilaiset ja hekin työryhmässä jossa on useita ammattilaisia. Ei ole meidän asia. 

Mitä?! Onko joku joka ei ole meidän asia! Nyt ryhdistymistä! Kaikki on meidän asioita! Hyvä me! 

Vierailija
22974/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne kaikki Saksan keikat ala kl 21 Suomen aikaan. 

Vierailija
22975/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 8 tuntia kestää että edes ekat kuvat on saatu editoitua niin sit on joko ihan järkyn mahtavat kuvat, tai sitten ihan karseat kuvat ja ja tunnit on käytetty niiden pelastamiseen.

Vierailija
22976/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamatkalta sain vihdoin paatin kiinni, ja sen verran halusin sanoa siihen miten ihmiset ehtii nyt jo olla pettyneitä Europassiin ja marisevat maksavansa turhasta. Nyt on takana hyvänen aika vasta kiertueen ensimmäinen päivä! Sisällön tuottaa Mikke, ja Mikke on ammattivalokuvaaja. Ei se postaa sinne mitään kännykällä nopsasti kuvattuja videopätkiä, niinkuin ihmiset yleensä joihinkin omiin instastooreihinsa. Tottahan sellaista saisi ilmoille nopeastikin, mutta kun kuvaa "kunnon välineillä", siirtää materiaalin tietokoneelle ja editoi, siihen menee ihan oikeita työtunteja useampi.

Ihmiset vaan on tätä nykyä aivan liian tottuneita tuohon sisältötulvaan mitä somet paukkuu koko ajan, niin että pari tuntia sitten tapahtunut on jo vanha juttu.

Vierailija
22977/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kris 🧡

Niin on 💛

T. Härtsä

Niin oot sinäkin!

T. Jure

Hyi hyi ja yäk. Nyt menee ihan väärin. 

Juren luinen ja kalvakka pylpyrä kolisee kuin öljyämätön Lintsin vuoristorata. T. Homoukkeli

Vierailija
22978/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soon...🙄

Vierailija
22979/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin vaikutta että tiedostot on tallella ja jotain on työn alla.

Vierailija
22980/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 8 tuntia kestää että edes ekat kuvat on saatu editoitua niin sit on joko ihan järkyn mahtavat kuvat, tai sitten ihan karseat kuvat ja ja tunnit on käytetty niiden pelastamiseen.

No kyllä kuvaajat saa kuvien editointiin menemään ihan tuhottomasti aikaa, tosin ehkä tässä tapauksessa ei tarttis olla niin perfektionisti, kunhan saa edes jotain matskua laitettua tilaajille. 

Ketju on lukittu.