Oon tehnyt Gradua 8 v
Aihe on vaihtunut muttei v t tu tuu valmista. Muita pekkapoutia nyt linjoilla? 1/5 yritän saada
Kommentit (8)
Itse aloitin joskus 2004, eipä ole tullut valmista ei.
Pyydä hyvä ihminen tekoälyltå neuvoja ja apuja, jos ei yhtään meinaa onnistua.
Ota uusi alku ja rajaa aihe helpoksi. Osaat sen varmaan nyt tehdä kun olet aihetta joutunut miettimään. Rajaa lisää ja ala pupeltaa tekstiä. Kirjoita vaan ja sitten väännät sen koko kyhäelmän tutkielman muotoon. Kuvittele että puserrat ensin valtavan läjän ulos. Sitten muokkaat sen tieteelliseen muotoon. Ei ole vaikeaa.
Itse tein gradua ja samaan aikaan yötyötä ja opiskelin, ja välillä samaan aikaan päivätyötä. Samaan aikaan oli myös huoltajuusoikeudenkäynnit, ja minua mustamaalattiin viranomaisille. Jaksoin sitä 6 vuotta ja paloin loppuun. Nyt olen lepäillyt työttömänä kandina 4 vuotta.
50 s kasassa. Tekoälyllä teen. Tänään jatkan. Koittakaa muutkin nyt pusertaa
AP
Sama, suurinpiirtein. Pääsin jo johonkin asti kun ohjaaja vaihtu ja piti alottaa alusta koska vanha aihe ei kelvannut. Mä en jaksa.
Epäilemättä saat kyllä sen gradusi tehtyä ja hyväksytettyä. Suomessa akateeminen työttömyys on ongelma, koska ns. akateemisia ovat monet sellaiset, joiden ei sitä pitäisi missään nimessä olla. Liian paskoja graduja menee läpi.
Mikä siinä oikein mättää? Tee nyt vain ihan paska gradu valmiiksi ja valmistut.