Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mulle tulee tästä mieleen joku pariskunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tarve teillä on näköjään puhua kompostista
Ei ole. Avauduin nyt vaan tämän kerran kun kerran sieltä taas tänne tultiin huutelemaan.
Mua ärsyttää aina tuo monikon käyttö, jos yksi tai pari kirjoittaa jotain negatiivista se ei ole kaikkien keskustelijoiden mielipide ym.
Ihana Fuge -video ja ihana Kärtsä 💚💗💚
Vierailija kirjoitti:
Niin söppänä ja onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen haukuttiin K:ta ja Mikkeä toisessa ketjussa ainakin. On ollut aiemminkin.
Ihan yhtä lailla ko. ketjussa haukuttiin eilen myös B:tä.
Nope. Sehän ei voi tehdä mitään väärää niiden palvovien realistikantturoiden mielestä.
Oli siellä eilen myös joksujen ura loppuu ja B laiskottelee juttua.
No ne nyt on niitä samoja trolleja, jotka sitä hokee tasaisin väliajoin.
Minäkin näin nuo viestit. Eivät olleet kovin vakavasti otettavia. Myös vastakkaisia kommentteja näihin tuli. Ei mikään palsta ole täysin ilman negatiivissävyisiä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tästä mieleen joku pariskunta
Musta Bojan on ihanan hassu tossa kuvassa (videolla) ja noi sen jalat on ku sirkalla. Rakkaudella sanon. Pariskuntahan he ovatkin (ainakin siellä olivat).
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan onnesta soikeena tästä Jeren turneesta. Koko kopla lähtee liikkeelle vai lähtikö jo.
Sama 🤩 Ja luulen että huomenna lentävät vasta niin säästyy yksi hotelliyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Avauduin nyt vaan tämän kerran kun kerran sieltä taas tänne tultiin huutelemaan.
Ja yhtä lailla siellä puhutaan toisista ketjuista.
Moni kirjoittaja kulkee useassa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aina tuo monikon käyttö, jos yksi tai pari kirjoittaa jotain negatiivista se ei ole kaikkien keskustelijoiden mielipide ym.
Kävin useamman kerran kun tutkin asiaa. Seurasin keskusteluja monena päivänä ja kyllä se sisältöä pääosin aika negatiivissävytteistä on. Eikä vain yhden tai kahden takia.
Ei kyllä ole mitenkään todellisuus sielä se voimavara
Onneksi Kärppy otti käyttöön tuon Europassin, siellä ainakin porukka osaa fiilistellä positiivisella mielellä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin söppänä ja onnellinen
Niin suloinen kyllä ja rakastan noita sen (kaikkia) vaatteita. Jerppu loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan onnesta soikeena tästä Jeren turneesta. Koko kopla lähtee liikkeelle vai lähtikö jo.
Jos heillä on se auto mukana sielä kai voinee yöpyä myös. Kuitenkin saksassa monta keikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtä lailla siellä puhutaan toisista ketjuista.
Moni kirjoittaja kulkee useassa ketjussa.
Lumiukot, lumiukot ketjussa kulkee ... Nautalauma, nautalauma ketjussa kulkee, Bojanin ja Jertsun kohta syliinsä sulkee...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kärppy otti käyttöön tuon Europassin, siellä ainakin porukka osaa fiilistellä positiivisella mielellä! :)
Se on ollut kyllä kiva 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos heillä on se auto mukana sielä kai voinee yöpyä myös. Kuitenkin saksassa monta keikkaa
Voispa olla kärpäsen kakkana keikkabussin katossa!
Pitää varmaan maanantaina ostaa tuo passi. Tulee rahaa silloin. Mikä onkaan parempi paikka laittaa eläkerahat. 🤣
Go Kärtsä! Pistä Eurooppa taas polvilleen!
💪🙏💗💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, voi olla. Jesse, Härtsä, Mikke ja Kärtsä postanneet instaan illan aikana eli voi olla et ovat jo kentällä menossa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan maanantaina ostaa tuo passi. Tulee rahaa silloin. Mikä onkaan parempi paikka laittaa eläkerahat. 🤣
Mä en oo yhtään ehtinyt perehtyä koko passiin. Maksaa siis sen n.15€ koko passi vai joku kk-maksu? No selvinnee kai Kärtsän ig:sta vieläkin?