Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan noiden kannattaa itse lopettaa tänne tunkeminen. Ja saanen epäillä mitään fanitusta. Itse sielä kaatiksella kertoivat miten inhoavat monet Käärijää
Lopeta valheiden levittäminen ja p*skan puhuminen. Linkkaapa vaikka niitä monia kommentteja K:n inhoamisesta. Et pysty, koska niitä ei satunnaisia trolleja lukuunottamatta ole.
Menee sinne taivaaseesi ja luet itse. Pitkät pätkät puhuttu miten K on perseestä. Miten inhotaan Käärijää. Miten ura tyssää just tähän. Miten fugevideo on kamala ja vaikka mitä.
Miksi ihmeessä ne sitten seuraa hänen tekemisiään, en ymmärrä. Koirat haukkuu, karavaani kulkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen haukuttiin K:ta ja Mikkeä toisessa ketjussa ainakin. On ollut aiemminkin.
Ihan yhtä lailla ko. ketjussa haukuttiin eilen myös B:tä.
Nope. Sehän ei voi tehdä mitään väärää niiden palvovien realistikantturoiden mielestä.
Oli siellä eilen myös joksujen ura loppuu ja B laiskottelee juttua.
No ne nyt on niitä samoja trolleja, jotka sitä hokee tasaisin väliajoin.
Ja ellet sattunut huomaamaan niin siellähän oltiin näitä trolleja vastaan. Erota trollit ketjulaisista
Jaaha, laakuhumala on kääntynyt krapulaksi tässä shippaus syklissä. Huomenna Kärden eka eurokeikka niin sieltä sitten uuteen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. Sehän ei voi tehdä mitään väärää niiden palvovien realistikantturoiden mielestä.
Eli kaikki B:tä haukkuvat on aina trolleja, mutta K:n kohdalla kyse ei ole trolleista? Mistä näin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan noiden kannattaa itse lopettaa tänne tunkeminen. Ja saanen epäillä mitään fanitusta. Itse sielä kaatiksella kertoivat miten inhoavat monet Käärijää
Lopeta valheiden levittäminen ja p*skan puhuminen. Linkkaapa vaikka niitä monia kommentteja K:n inhoamisesta. Et pysty, koska niitä ei satunnaisia trolleja lukuunottamatta ole.
Menee sinne taivaaseesi ja luet itse. Pitkät pätkät puhuttu miten K on perseestä. Miten inhotaan Käärijää. Miten ura tyssää just tähän. Miten fugevideo on kamala ja vaikka mitä.
Miksi ihmeessä ne sitten seuraa hänen tekemisiään, en ymmärrä. Koirat haukkuu, karavaani kulkee
Ei mitään käsitystä. Antaisivat olla.
Itse kävin nyt ihan itse katsomassa kun tapaan antaa mahdollisuuden ja päätän itse mitä ajattelen eri yhteisöistä. Viimeiseksi käynniksi jäi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satunnaisesti käynyt kompostissa ja liki joka kerta Kärtsää on joku ollut haukkumassa. Ei toki kaikki, mutta ainakin pari kirjoittelijaa.
On ole huomannut, että tuollainen kirjoittelu olisi mitenkään vallitsevaa siellä. Keskustelu koskee milloin ketäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki B:tä haukkuvat on aina trolleja, mutta K:n kohdalla kyse ei ole trolleista? Mistä näin päättelet?
Missä niin sanoin? Nuo trollit tai pari kirjoittajaa on tasaisin väliajoin käyneet kirjoittelemassa, kuinka Joksut hajoaa vuoden sisään
Mitä se munaali möi?????????
Vierailija kirjoitti:
Irtomunia.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, laakuhumala on kääntynyt krapulaksi tässä shippaus syklissä. Huomenna Kärden eka eurokeikka niin sieltä sitten uuteen nousuun.
Jep, sitä odotellessa, huomiseen😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kun keskusteltiin siitä miten ovat tukeneet Ano Turtiaista? Eihän se mitään haukkumista ole.
K ei ole näin tehnyt.
M on kirjoittanut äänestävänsä Anoa ja K on tykännyt Anon julkaisuista.
Mikke toimii omasta puolestaan ja K omastaan. He eivät ole sama henkilö. Yksittäiset tykkäilyt somessa vuosia sitten eivät kerro kokonaiskuvaa ajatuksista edes tuolloin saati vuosien päästä
Ei niin, eli kyse ei ole haukkumisesta kun asiasta keskustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtomunia.
Oi, millaisia, nyt heräsi kiinnostus.
Kyllä täällä Joksuja vielä fanitetaan. Kris ja Jure on mun lempparit, jotka Härpäkkeestä taistelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kun keskusteltiin siitä miten ovat tukeneet Ano Turtiaista? Eihän se mitään haukkumista ole.
K ei ole näin tehnyt.
M on kirjoittanut äänestävänsä Anoa ja K on tykännyt Anon julkaisuista.
Mikke toimii omasta puolestaan ja K omastaan. He eivät ole sama henkilö. Yksittäiset tykkäilyt somessa vuosia sitten eivät kerro kokonaiskuvaa ajatuksista edes tuolloin saati vuosien päästä
Ei niin, eli kyse ei ole haukkumisesta kun asiasta keskustelee.
Kyllä se on jos annetaan väärää kuvaa siitä mitä henkilö on tehnyt ja tarkoituksella jaetaan vääriä mielikuvia ja tietoja plus siinä samassa solvataan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä Joksuja vielä fanitetaan. Kris ja Jure on mun lempparit, jotka Härpäkkeestä taistelee :D
Jance 💕
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tarve teillä on näköjään puhua kompostista
Ei ole. Avauduin nyt vaan tämän kerran kun kerran sieltä taas tänne tultiin huutelemaan.
Taitaa olla äänestysjutuistakin olla se nelisen vuotta aikaa. Korona aika oli tosi korostuneen vastakkainasettelun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tarve teillä on näköjään puhua kompostista
Ei ole. Avauduin nyt vaan tämän kerran kun kerran sieltä taas tänne tultiin huutelemaan.
Ja yhtä lailla siellä puhutaan toisista ketjuista.
Kenelle tämä kommentti on?