Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Viimeinen muistutus RPF-kamppailusta! Eka kierros on päättymässä ja Bojere on tiukasti johdossa, mutta jos et vielä ole äänestänyt, nyt on hyvä hetki heittää ääni tuonne. Häkellyttävää, että ääniä on tällä hetkellä annettu 2085 ja Bojerelle niistä on mennyt 62,2 %, eli 1297 ihmistä on äänestänyt heitä.
https://www.tumblr.com/rpftourney/762971247335391232/best-rpf-ship-roun…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko sille Häärijän pahviprojektille jo löytynyt joku muu syy kuin tämä jätkien lemmenloma.
Oma kappale tulossa
No tiedät kyllä ettei viitannut siihen 🙂
Ihan selvästi kyllä viittasi
Sitten varmaan noiden kannattaa itse lopettaa tänne tunkeminen. Ja saanen epäillä mitään fanitusta. Itse sielä kaatiksella kertoivat miten inhoavat monet Käärijää
Lopeta valheiden levittäminen ja p*skan puhuminen. Linkkaapa vaikka niitä monia kommentteja K:n inhoamisesta. Et pysty, koska niitä ei satunnaisia trolleja lukuunottamatta ole.
Minusta on ihana nähdä, kuinka onnellisia ja iloisia nämä kaksi ovat toistensa seurassa. Siitä tulee itsekin paremmalle tuulelle, vastapainoksi sille, kuinka paljon ikäviä juttuja meille isketään silmien eteen nykyään joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan noiden kannattaa itse lopettaa tänne tunkeminen. Ja saanen epäillä mitään fanitusta. Itse sielä kaatiksella kertoivat miten inhoavat monet Käärijää
Lopeta valheiden levittäminen ja p*skan puhuminen. Linkkaapa vaikka niitä monia kommentteja K:n inhoamisesta. Et pysty, koska niitä ei satunnaisia trolleja lukuunottamatta ole.
Olen satunnaisesti käynyt kompostissa ja liki joka kerta Kärtsää on joku ollut haukkumassa. Ei toki kaikki, mutta ainakin pari kirjoittelijaa.
Eilen haukuttiin K:ta ja Mikkeä toisessa ketjussa ainakin. On ollut aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Menee sinne taivaaseesi ja luet itse. Pitkät pätkät puhuttu miten K on perseestä. Miten inhotaan Käärijää. Miten ura tyssää just tähän. Miten fugevideo on kamala ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin uskon että joku projekti heillä on tässä takana. Ei ne nyt ihan muuten vaan siellä reissussa ollu eikä B Suomessa.
Eli minkä projektin ajattelet vaatineen viikon reissun Kyprokselle, jossa lähinnä vietettiin aikaa altaalla, rannalla ja huoneessa, syötiin, juotiin, laulettiin karaokea ja katsottiin leffoja? Itse en kutsuisi projektiksi lomaa ja sitä, että haluaa viettää aikaa yhdessä.
Ja sinäkö tiedät mitä siellä tehtiin kun näit ehkä parin minuutin verran materiaalia joka mietitysti sulle annettiin. 😗
No en tietenkään luule tietäväni. Onhan se selvää etteivät mitään yksityisiä tekemisiään jakaneet, vaan ainoastaan sen mitä voi sadoille tuhansille katsojille näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satunnaisesti käynyt kompostissa ja liki joka kerta Kärtsää on joku ollut haukkumassa. Ei toki kaikki, mutta ainakin pari kirjoittelijaa.
No miksi sitten käyt siellä? Kirjoittamassa täällä kielletyistä aiheista?
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä lailla ko. ketjussa haukuttiin eilen myös B:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten käyt siellä? Kirjoittamassa täällä kielletyistä aiheista?
Lähinnä lukemassa Joksuihin ja Bojaniin liittyvää keskustelua, koska se on siellä paljon aktiivisempaa kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. Sehän ei voi tehdä mitään väärää niiden palvovien realistikantturoiden mielestä.
Itse toivon Kärdelle pelkästään hyvää. Ihan sama kenet kumppanikseen valitsee tai on valitsematta.
Kärtsän meiningistä tulee hyvälle mielelle ja se on se mikä itselle luo iloa. B ja K yhteydessä vaikuttaa myös eniten juuri se miten heillä vaikuttaa olevan yhdessä niin hyvä olla. Ihan sama minulle se mikä se yhteys sitten kaikkineen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. Sehän ei voi tehdä mitään väärää niiden palvovien realistikantturoiden mielestä.
Oli siellä eilen myös joksujen ura loppuu ja B laiskottelee juttua.
Vierailija kirjoitti:
K tapauksessa sanoisin, että homo läppä olisi mennyt läppänä kerran tai kaksi. Niitä homo läppää pn jo ennen Bojania ollut liikaa, että menee ihan todesta ja Bojan vitsi vaan kestää ja kestää ja kestää.
Mietin vaan että kuinka moni homo muka heittää jotain homo-läppää? Ei minun tuntemat ainakaan niin tehneet ennen ns kaapista ulos tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina niin huvittavaa, miten täällä haukutaan kompostia ja sinne kirjoittavia, mutta sitten ette mitenkään itse malta pysyä sieltä poissa. Ja ei, en hauku kompostissa tätä ketjua, koska se olisi tekopyhää, kun itsekin täällä satunnaisesti vielä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä eilen myös joksujen ura loppuu ja B laiskottelee juttua.
No ne nyt on niitä samoja trolleja, jotka sitä hokee tasaisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanista tehdään jotain rassukkaa usein ja se lähinnä oksettaa. Ei se mikään ressukka ole. Varsin pystyvän ja älykkään oloinen nuori mies
No tiedät kyllä ettei viitannut siihen 🙂