Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21261/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa näytä söpöläistä

https://www.tumblr.com/maxwolfess/763495973536301056/how-bojan-looks-at…

Jeren rakas ukkeli 💙💚

Vierailija
21262/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kävin taannoin kaatiksella kysymässä tietoja näiltä todellisuusjankkareilta K suhde asioista. Arvaatteko mitä sain? Listan jotain vanhoja videoiden vilahduksia ja jankkarin päänsisäisiä haaveita ja kuvitelmia. Tooodella harhaista oli. 

Apua, sairasta tonkia yksityisasioita😳 Tää palsta ei oo sitä varten.

Ei me mitään yksityisasioita ollut. Ihmisten omia haaveita ja toiveita. Halusin vaan nähdä sen harhaisuuden kukoistuksen kun tänne tulevat aina huutamaan shippareiden harhoista. Tuo sakki ei oikeasti osaa erottaa tosiasioita omista haaveistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21263/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kävin taannoin kaatiksella kysymässä tietoja näiltä todellisuusjankkareilta K suhde asioista. Arvaatteko mitä sain? Listan jotain vanhoja videoiden vilahduksia ja jankkarin päänsisäisiä haaveita ja kuvitelmia. Tooodella harhaista oli. 

Apua, sairasta tonkia yksityisasioita😳 Tää palsta ei oo sitä varten.

Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
21264/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta parasta on ollut muistisairaat mummot muraalilla jonottamassa. <3

He ovat edelleen siellä munaalilla jonottamassa. 

Munaanilla hyvinkin

Onks nää käärijä, joost yms yms ketjut jotain 10 -vuotiaitten ketjuja?

Vierailija
21265/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyltä Fuengirola-postaus IG:ssä.

Vierailija
21266/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on parasta viihdettä😂😂😂

Tämä oli joskus parasta viihdettä. Edelleen muistelen niitä aikoja, kun esim. Doors esiintyi Tallinassa yms.

Mikä vttu on Doors? 

Ne oli esiintymässä Tallinassa JOn (vaiko Kn) lämppärinä viime syksynä. Jim Morrison oli mukana.

Vierailija
21267/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa täällä toi yhden niin yleväksi nostama Austen-lainaus. Jokainen, joka hulluna tapitti Ylpeys ja ennakkoluulo 1995 -sarjaa (plus DVD:ltä jälkeenpäin) kyllä osaa ( = tunnistaa) sen ihan siitä. . . 😅

Aito

Mä kyllä mieluummin luin sen ihan kirjana. Ja olinkin muistaakseni lukenut jo 1995, 12 vuoden kypsässä iässä.

Vierailija
21268/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi vaivautua edes vastaamaan trollille, mutta kun niitä suhteita ja järjestelyitä on maailmassa erilaisia. Avoimia suhteita, polyamoriaa, fwb jne. Entäs jos kaikki onkin ihan okei tuon tilanteen kanssa? 

No entäs jos ovat vaan kavereita. Miksi se on sulle niin vaikea kestää ?

Ja kukas se on puheittensa perusteella kovin shippari, K itse. Sehän välillä oikein lietsoo sitä. 

Miksi B piti lol Käärijä paitaa ja piti sitä vielä siellä iltamenoissa tai kuvattiin sydänkaraoke?

Se oli selkeästi läppää. Jos olisi oikeasti suhde, niin eihän sitä noin alleviivattaisi. Mutta on ihanaa, että ovat silti läheisiä ja rakkaita toisilleen. 

Tottakai on läppää, mutta ihmisen kehon kieli ja katse kertoo usein aika paljon. Vitsillä on helppo verhota paljon todellisia tunteita. Koska Kn ja Bn yhdessä oloa seurataan tarkkaan, niin jokin selitys kai sille on luotava, että ovat niin kiinni toisissaan. En tietenkään tiedä asioiden todellista laitaa, mutta jos kaikki julkinen läppä otettaisiin tuosta suhteesta pois, niin se tarkoittaisi molempien ulostuloa kaapista. Siihen ei ehkä ole rohkeutta, tarvetta tai ehkä mitään kaappia ei edes ole.

Vierailija
21269/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmiö tyhjäksi NYT! MÄ OON TULOSSA! Kiitos Fuge reels kohdassa 0:29. 😌

Vierailija
21270/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tapauksessa sanoisin, että homo läppä olisi mennyt läppänä kerran tai kaksi. Niitä homo läppää pn jo ennen Bojania ollut liikaa, että menee ihan todesta ja Bojan vitsi vaan kestää ja kestää ja kestää. 

En usko, että haittaa K:ta yhtään, tosin sääliksi käy niitä ihmisiä, jotka menneet oikeasti syvälle fantasiaan. Shippi tukee artistin uraa ja kyllä täälläkin suurin osa osaa erottaa sen todellisuudesta. Toisen puolesta holhoaminen ei ole oikein fressiä, kun itse tähän shippiin vielä rohkaisee.

Ja tiedät sen todellisuuden paremmin mistä? Kirjoitan uudelleen, kun koit tarpeelliseksi poistaa.

Vierailija
21271/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on taas toisen ketjun haukkumista?

Vierailija
21272/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on taas toisen ketjun haukkumista?

Lauantai-trolli asialla. Haastaa riitaa joko ketjujen välillä tai fanien välillä.

Vierailija
21273/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmiö tyhjäksi NYT! MÄ OON TULOSSA! Kiitos Fuge reels kohdassa 0:29. 😌

Mitä tarkoitat?

Vierailija
21274/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on parasta viihdettä😂😂😂

Tämä oli joskus parasta viihdettä. Edelleen muistelen niitä aikoja, kun esim. Doors esiintyi Tallinassa yms.

Ihan yhtä lailla täällä on hillitöntä läppää edelleen, vaikka aika tuppaa kultaamaan muistot ja mennyt vaikuttaa paremmalta.

No tämä on kyllä totta, kyllä täällä edelleen myös huumori kukkii. Taitaa vaan osa Anna-Liisoista olla suljettuna Niuvan suljetulle osastolle ilman netti mahdollisuutta.

Ja tilan puutteen takia Anders joutui päästämään muutaman peikon (ruotsiksi troll) vapaaksi.Vaikka heille annettiin ohjeeksi lukea kirjaa, missä prinssi ja prinsessa  kohtaa lemmekkäissä tunnelmissa kartanon puutarhassa, he tulivat tänne, koska täällä jutut on todellisempia.

Vierailija
21275/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa joku poistatti mun kommentin jossa muistutin että we love together ja että on ollu ihana ilma ulkona ja suppiksia metsä täynnä. 

Vahvaa suorittamista hei 😄

Vierailija
21276/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen lauantai. No mutta jos tumblrin puolelle haluatte karkuun, niin tässä olisi taas yksi Bojere-äänestys, johon voi osallistua:

https://www.tumblr.com/rpfshippingpolls/763495010622701568/do-you-ship-…

Vierailija
21277/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksihan tää on osalla menny. Ei ole enää shippaamista vaan oman elämän tasapaino on kiinni nyt jo osalla siitä mitä tekee K ja B.

Vierailija
21278/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Bojereä shippaava kaveri, jonka olen maininnut täällä ennenkin, koska hän triggeröityy niin monesta shippausjutusta, ja silloin alkaa joskus vaikuttaa lähinnä palstatrollilta (ei ole suomalainen, niin ei siis tänne kirjoitakaan). En ole varma, saako hän shippauksesta juuri mitään iloa, koska hän triggeröityy, jos jokin tosielämässä menee shippauksen kannalta ns. huonosti, mutta yleensä myös jos jokin menee hyvin (ymmärtääkseni siksi, että se voisi johtaa pettymyksiin myöhemmin). On itse myöntänyt tämän.

Nykyään hän vakuuttelee, ettei edes ajattele poikia niinkään romanttisessa mielessä, vaan enemmän muunlaisina sielunkumppaneina, mutta kuitenkin hajoilee, jos tulee mitään ei-romanttisuuteen viittaavaa. Ja kun tuli tieto, että pojat ovat Kyproksella, hän alkoi pian selittää minulle, keitä kaikkia heillä on varmaan mukanaan. Tuntui, että koko matka oli hänelle enemmän ahdistava juttu kuin ilon lähde.

Hän on aikuinen, perheellinen ihminen ja myös täysin tietoinen siitä, ettei homma ole hänen kohdallaan kovin tervettä. Hän on usein aikeissa lähteä fandomista kokonaan, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole tehnyt niin.

Mutta mainitsen tästä asiasta siksi, että usein kun täällä joku palstatrolli selittää, millä tavoilla Kärtsän elämä tulee väistämättä menemään, miten Bojan varmaan lähti Kyprokselta jo keskiviikkona, miten siellä taatusti nukuttiin kämpän eri puolilla tai miten kamalasti monet joutuvat pettymään vaikka mistä, niin mieleen tulee tämä kaverini. Ja uskon, että monet näistä trolleista ovat vähintään entisiä shippaajia, voi olla nykyisiäkin. Ylivoimainen enemmistö shippaajista kestää hyvin, jos asiat eivät mene toivotulla lailla, mutta sitten on pieni porukka, joka toimii näin.

Vierailija
21279/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sille Häärijän pahviprojektille jo löytynyt joku muu syy kuin tämä jätkien lemmenloma.

Baila! 

Vierailija
21280/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sille Häärijän pahviprojektille jo löytynyt joku muu syy kuin tämä jätkien lemmenloma.

Oma kappale tulossa

Ketju on lukittu.