Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
20881/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla on muuten ihan hyvä nukkua.

Vierailija
20882/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy tieto, että tuossa tasokkaassa Ocean Beach Club hotellissa vaihdettaisiin parhaissa sviiteissä lakanat vain kerran viikossa ja muka pyyhkeetkin noin harvoin, itse en löytänyt tietoa hotellin sivulta? Siivous ja astioiden tiskaus tapahtuu ainakin päivittäin.

Ankeuttajan päästä. Ei kannata tuhlata energiaansa tuolle vastailuun, kun ei uskoisi vaikka Bojere olisi laittanut kuvan heistä sängyssä makoilemassa vierekkäin kalsareissaan.

Täh? Minä uskon että ovat nukkuneet samassa sängyssä. Vastasin ainoastaan väitteeseen, että muka hotelleissa vaihdettaisiin lakanat päivittäin. Kun ei vaihdeta, vaan sängyt vain pedataan päivittäin. Sehän ois ihan järjetöntä tuhlausta, jos joka päivä pestäis lakanat, haloo!

"Upscale hotels often change sheets daily to ensure maximum cleanliness and comfort for their guests." Tämä lakanafirman sivuilta ja aika monella sivulla lukee samaa. Että halvemmat hotellit vaihtavat kerran viikossa, hienommat päivittäin tai muutaman päivän välein. Ei nyt tarvitse tästä jankata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20883/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy tieto, että tuossa tasokkaassa Ocean Beach Club hotellissa vaihdettaisiin parhaissa sviiteissä lakanat vain kerran viikossa ja muka pyyhkeetkin noin harvoin, itse en löytänyt tietoa hotellin sivulta? Siivous ja astioiden tiskaus tapahtuu ainakin päivittäin.

Ankeuttajan päästä. Ei kannata tuhlata energiaansa tuolle vastailuun, kun ei uskoisi vaikka Bojere olisi laittanut kuvan heistä sängyssä makoilemassa vierekkäin kalsareissaan.

Mitä ankeuttamista on, jos kommentoi lakanoiden vaihtamista hotelleissa ihan yleisellä tasolla? Välillä mahdoton ymmärtää ihmisten järjenjuoksua täällä.

Vierailija
20884/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sattunut sitten harvinaisen hyvät hotellit kohdalle, kun lakanoitakin on vaihdettu usein ja jos ei veisin itse pesuun.

Vierailija
20885/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt mikään erityisen hieno hotelli ollut edes.

Vierailija
20886/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko täällä jankataan jostain lakanoiden vaihtoajoista 🤣

Vierailija
20887/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Minä uskon että ovat nukkuneet samassa sängyssä. Vastasin ainoastaan väitteeseen, että muka hotelleissa vaihdettaisiin lakanat päivittäin. Kun ei vaihdeta, vaan sängyt vain pedataan päivittäin. Sehän ois ihan järjetöntä tuhlausta, jos joka päivä pestäis lakanat, haloo!

"Upscale hotels often change sheets daily to ensure maximum cleanliness and comfort for their guests." Tämä lakanafirman sivuilta ja aika monella sivulla lukee samaa. Että halvemmat hotellit vaihtavat kerran viikossa, hienommat päivittäin tai muutaman päivän välein. Ei nyt tarvitse tästä jankata.

Höps. Siis todella high-end luksus-hotellit kyllä saattaa vaihtaa jopa joka päivä, mutta tuo Tjären hotelli ei ole sellainen. Mutta sillä ei ole siis mitään merkitystä sen kannalta, miten pojat yöpyi. Itse uskon, että samassa sängyssä. Enkä ymmärrä, miksi joku täällä yrittää levittää väärää infoa, että hotelleissa aina vaihdetaan päivittäin. Jotkut jotka ei hotelleissa yövy, saa väärän käsityksen.

Vierailija
20888/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos huone maksaa normaalisti lähemmäs 3000e viikolta, niin siihen hintaan luulis jo saavan ihan kohtalaista palvelua ml. perusteellisen huonesiivouksen ja lakanoiden vaihto useammin kuin kerran viikossa.

Vierailija
20889/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! Joissain hotelleissa saatetaan lakanat vaihtaa päivittäin. Toisissa ei.

Asia selvä. Eiköhän jatketa.

Vierailija
20890/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos huone maksaa normaalisti lähemmäs 3000e viikolta, niin siihen hintaan luulis jo saavan ihan kohtalaista palvelua ml. perusteellisen huonesiivouksen ja lakanoiden vaihto useammin kuin kerran viikossa.

Tää on niin hauskaa 😁

Vierailija
20891/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle sattunut sitten harvinaisen hyvät hotellit kohdalle, kun lakanoitakin on vaihdettu usein ja jos ei veisin itse pesuun.

Miksi veisit? Vaihdatko kotonakin joka päivä lakanat? Ihme porukkaa. Itse oon kyllä yöpynyt ihan 5 tähdenkin hotelleissa, missä ei ole vaihdettu päivittäin.

Vierailija
20892/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ankeuttamista on, jos kommentoi lakanoiden vaihtamista hotelleissa ihan yleisellä tasolla? Välillä mahdoton ymmärtää ihmisten järjenjuoksua täällä.

No ehkä ne kokemuksesi jostain kusisesta Oulun Edenistä tai Tallinnan Virusta ei ole nyt verrattavissa tähän. 😆

Vierailija
20893/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat valkeat lakanat.

Vierailija
20894/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla, olen reissannut paljon, ja ei niin hienossaikin hotellissa vaihdettu tyyliin joka toinen päivä. Toiseksi viimeisenä päivänä eivät luonnollisestikaan vaihda.

Vierailija
20895/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku nauta soittaa Kyprokselle ja kysyy lakanoista😂🤣🤣 (vitsivaroitus tähän perään mielensäpahoittajille)

Vierailija
20896/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGdJM5kjA/

Ihanan iloinen B ja joksut😄

Vierailija
20897/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tänä päivänä ihan normi hinta kahdelta hengeltä viikossa, jos hotelli on yhtään keskitasoa parempi ja huone tilavampi tai siinä on jotain extraa kuten se oma pooli. Nimimerkillä ensi kesän lomamatkoja viime aikoina selannut.

Vierailija
20898/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole edes varmuutta oliko ne nyt samassa hotellissakaan.

Keksipä joku uusi. Epätoivoista jo.

Vierailija
20899/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää hiilijalanjäljen tuhlausta jos lakanat pestään joka päivä. Kyllä Käärijä voisi näyttää mallia yöpymällä hotellissa jossa lakanat vaihdetaan mahdollisimman harvoin.

Vierailija
20900/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan lähteä nyt vaihtamaan lakanat.

Ketju on lukittu.