Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
20341/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa nyt mitenkään tohon Jäkis trolliin, niin Akuhan oli kuulemma myös 30stm:n keikalla. Laittoi stooreja sieltä. 

Vierailija
20342/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei tässä nyt oikein ole todisteita etteikö täällä olisi. Minusta se jo, että tänne tuli ja oli useamman päivän kertoisi, että saattaa olla edelleen. Vissiin aika lyhyillä unilla olisi saanut lähteä. Ei toki todista mitään. Mutta ei nuo muutkaan mutuilut mitään todista

Nyt tarvittaisiin vähintään irtojalkaa tai irtonaurua osoittamaan läsnäolo, oli se sitten Helsingissä tai Ljubljanassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20343/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa muuten, että jos Googleen laittaa Bojere film, niin se ehdottaa elokuvaa nimeltä Bolero. :)

Vierailija
20344/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sulkisin pois eilísen Sudden Lightsin keikan, kai sieltä olisi raporttia tullut, jos siellä B. olisi ollut, koska siellä oli paljon myös sellaisia jotka tunnistaa B:n.   (Sivuhuomio, yllättävän vähän löytyy muuten keikasta muutenkaan kuvia)

Behmin keikka Järvenpää. Kyseessä on konserttisali, jossa lienee kuvaus kielletty konsertin aikana ja ihmiset istuvat paikallaan, joten varmaan ei löydy materiaalia, jos B tai K. olisikin ollyt jossain verhon takana piilossa katsomassa tai jollain ylätasanteella.Tosin K. olisi varmaan tunnistettu, B ei ehkä.

Vierailija
20345/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on Jäke Behmin yhteydessä?

Vierailija
20346/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäke = Järvenpää, jossa eilinen keikka siis oli.

Vierailija
20347/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin sulkisin pois eilísen Sudden Lightsin keikan, kai sieltä olisi raporttia tullut, jos siellä B. olisi ollut, koska siellä oli paljon myös sellaisia jotka tunnistaa B:n.   (Sivuhuomio, yllättävän vähän löytyy muuten keikasta muutenkaan kuvia)

Behmin keikka Järvenpää. Kyseessä on konserttisali, jossa lienee kuvaus kielletty konsertin aikana ja ihmiset istuvat paikallaan, joten varmaan ei löydy materiaalia, jos B tai K. olisikin ollyt jossain verhon takana piilossa katsomassa tai jollain ylätasanteella.Tosin K. olisi varmaan tunnistettu, B ei ehkä.

En varmaksi sanois, että kuvaaminen olisi kielletty, kun Sipolahan sieltä kuvasi

Vierailija
20348/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaksi sanois, että kuvaaminen olisi kielletty, kun Sipolahan sieltä kuvasi

Ehkä Sipolalla on poikkeuslupa 😄

Vierailija
20349/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän on kumppani, ehkä vähän eri.

Vierailija
20350/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhat seuraajaa tais tippua porkkanapostauksen jälkeen Kn ig:ssä😅

Otin itse mielenkiinnosta seuraajamäärät ylös heti kun Kärpyltä tuli tämä porkkanastoori ja tuolloin seuraajia oli 507.042. Seuraavan päivän iltana niitä oli 506.985, eli ei ainakaan päivässä mitenkään poikkeuksellisen paljon vähentynyt. 

Mistä näkee noin tarkkaan seuraajat? Ig näyttää mulle vaan tuhannen tarkkuudella😅 Mut hyvä ettei olekaan paljoa tippunut.

Vierailija
20351/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta sen enempää kantaa mihinkään, niin musta on jotenkin söpöä, että Aku Sipola ja Bojan on kavereita 😂

Vierailija
20352/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluza on taidettu vihdoinkin kääntää oikein tässä kohtaa, "Za tebe" joka aluksi oli outo "sinusta", on nyt "vuoksesi": 

Luulen että olen rakastunut sinuun

Minä, joka en koskaan uskonut hullaantuvani kenestäkään

Vuoksesi, kuin rakkauslauluissa ja elokuvissa, menisin minne vain

💔🥰

Ja niinhän hän meneekin 🥰

Vierailija
20353/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava lause. Toistaisitko suomeksi?

Vierailija
20354/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta sen enempää kantaa mihinkään, niin musta on jotenkin söpöä, että Aku Sipola ja Bojan on kavereita 😂

Miten niin ovat? Ehkä tavanneet kerran.

Vierailija
20355/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestäkään esim. eiliset jodlaukset Behmin keikalta kovin todennäköisiltä kuulostaneet, mutta mua kyllä häiritsee se, että täällä kaikki tuomitaan aina heti trollaukseksi ja aletaan etsiä todisteita, miksi joku vastaava asia ei voi pitää paikkaansa. Eiköhän suurin osa täällä ymmärrä ihan itsekin, että niin kauan kuin ei jostain tällaisesta keikalla olosta tms. ole varmaa tietoa, niin asian pohtiminen on vain spekulaatiota ja tietynlaista ajatusleikkiä.

Mutta mun mielestä olisi paljon hauskempaa, jos voisi tuollaisia kivoja juttuja arvuutella ja niistä jutella täällä sillä lailla pieni toivonkipinä mielessä ja heti alkumetreillä liikaa takertumatta joihinkin todisteisiin tai todisteiden puutteeseen. Siitä tulee yleensä hauskaa jutustelua. Ja sitä paitsi kuten nyt viime aikoinakin ollaan nähty jo monta kertaa, niin kyllä vain välillä aika villitkin bongaukset ja muutkin käänteet voi jopa ihan pitää paikkaansa.

Vierailija
20356/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö täällä sit uskotaankin jodlauksiin? Monta kertaa täällä on sanottu, että niihin ei voi luottaa, mutta sitten kun tarina on mieleinen niin siihen uskotaankin?

Apua, omassa viestissäni ainakin kirjoitin että on kiva DELULUILLA. Ja että ihan ilman mitään jodlaustakin Aku - Bojan yhteys ON olemassa joten on hauska deluluilla että B olis ollu Behmin keikalla. Delulu jo itsessään tarkoittaa että siihen ei oikeasti usko tai pidä totena. 

Vierailija
20357/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestäkään esim. eiliset jodlaukset Behmin keikalta kovin todennäköisiltä kuulostaneet, mutta mua kyllä häiritsee se, että täällä kaikki tuomitaan aina heti trollaukseksi ja aletaan etsiä todisteita, miksi joku vastaava asia ei voi pitää paikkaansa. Eiköhän suurin osa täällä ymmärrä ihan itsekin, että niin kauan kuin ei jostain tällaisesta keikalla olosta tms. ole varmaa tietoa, niin asian pohtiminen on vain spekulaatiota ja tietynlaista ajatusleikkiä.

Mutta mun mielestä olisi paljon hauskempaa, jos voisi tuollaisia kivoja juttuja arvuutella ja niistä jutella täällä sillä lailla pieni toivonkipinä mielessä ja heti alkumetreillä liikaa takertumatta joihinkin todisteisiin tai todisteiden puutteeseen. Siitä tulee yleensä hauskaa jutustelua. Ja sitä paitsi kuten nyt viime aikoinakin ollaan nähty jo monta kertaa, niin kyllä vain välillä aika villitkin bongaukset ja muutkin käänteet voi jopa ihan pitää paikkaansa.

Itse ainakin jätän kertomatta näissä yhteyksissä kaikki mistä olen kuullut ja nähnyt jos ei ole todisteita. Tulee niin kauheasti paskaa niskaan ettei jaksa vaikka alleviivaisi ettei väitä todeksi

Vierailija
20358/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, onko ne edes tavanneet ikinä? En ole ikinä huomannut että olisivat edes maininneet toisiaan tai olleet samassa seurassa.

Vierailija
20359/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Bojanin salassa Suomeen tulo takaa kyllä sen että jatkossakaan ei ole mitään rajaa delululle. Hänhän voi koska vaan ilmestyä taas tänne 🤡 Aiemmin jotenkin vahvemmin ajateltiin että kyllä joku aina heti lentokentältä bongaa. 

Vierailija
20360/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, onko ne edes tavanneet ikinä? En ole ikinä huomannut että olisivat edes maininneet toisiaan tai olleet samassa seurassa.

Tapasivat R*utalampi-aikoina, eivät kai sen jälkeen.

Ketju on lukittu.