Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempieni ystävä tuli huoneeseeni, kun olin lapsi

Vierailija
09.09.2023 |

Olen tämä lapsi eli silloin tyttö, nyt nainen.

Vanhempieni miespuolinen perhetuttu tuli huoneeseeni, vaikka ovi oli kiinni. Olin noin 13-vuotias ja juuri vaihtanut vaatteita muistaakseni. En vieläkään ymmärrä, miksi hän teki niin. Hänestä jäi jotenkin ahdistava vaikutelma, myöhemmin jutteli Facebookissa jne.

Kun juttelen asiasta vanhempieni kanssa, he eivät suostu hyväksymään, että minua ko. ihminen ahdistaa. Onko normaalia, että näin pienestä jää pelkotila toisesta ihmisestä? Olen mielestäni koko elämäni ollut hyvä ihmistuntija, mutta vanhempani yrittävä valkopestä tätä ihmistä ja sanovat, että hän ei ole tehnyt mitään väärää.

Kiitos

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin huoneeseen ei kyllä mennä nuon vaan.

Vierailija
22/24 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka kommentoitte asiallisesti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet nyt? Oletko jo aikuinen tai asutko vielä kotona vanhempien kanssa?

Kehottaisin välttelemään tuota miestä. Älä vastaa viesteihin äläkä ole kotona jos tiedät tuon tuttavan olevan tulossa käymään. Ei kai hän teillä kovin usein tai kauan käy.

Ei ole mitään syytä, miksi aikuinen iskän ikäinen tuttava viestisi teinitytöille noin.

Vierailija
24/24 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä. Varsinkaan jos sinulla oli ovi kiinni ja tuli sisään lupaa pyytämättä.

Voi olla että kyseinen henkilö kokee jotain isällistä huolenpitoa sinua kohtaan mutta todennäköisempää on että hän on sinusta kiinnostunut vääristä syistä. Käytännössä ei ole väliä mistä kyse jos sinä koet tilanteen hankalana ja kurjana niin älä ole missään tekemisissä tyypin kanssa. Ei kait sinun kannata puhua asiasta vanhempiesi kanssa jos et saa heiltä tukea asiassa. Jos asia vaivaa niin puhu jollekin kaverille tai ammattilaiselle.