Kaipaatko pizzerioiden valmiita pizzatäytevaihtoehtoja? Vai riittäisikö vaan 2 täytteen pizza, 3 täytteen pizza jne?
Itse en ainakaan meinää koskaan löytää valmiista valikoimasta hyvää. 2-3 täytettä saattaa mennä nappiin, mutta sitten joku yksi ällötäyte pilaa kokonaisuuden.
Kommentit (5)
Kaipaan. Voi löytyä hyviä , yllättäviä makuyhdistelmiä. Sellaisia mitä ei itse hoksaisi yhdistellä.
Saako valmiista poistaa yhden täytteen vai meneekö sitten hinta omavalinta-pizzan mukaisesti?
Se vaihtelee. Jos on kova nälkä ja kiire, en jaksa alkaa miettiä vaihtoehtojen välillä, vaan tilaan sen Opera Specialin. Toisaalta joskus voin käyttää aikaa ja kasata jonkin oman specialin.
Hyvät valmiit täytevaihtoehdot kertoo että ravintolassa on töissä edes joku jota oikeasti kiinnostaa yrittää. Jos on vain pelkät perus margeritat, americanat ja tropicanat plus fantasiat niin todennäköisesti ruokakin on tusinatavaraa.
Tarvii niitä. Joskus iskee paniikkihäiriö ja ahdistaa luetella jotain neljää täytettä ulkomuistista. Valmiilla vaihtoehdolla voi vaan sanoa yhdellä sanalla tai numerolla. Opeta tai special Opera toimii ainakin minulle aina.