Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaatko pizzerioiden valmiita pizzatäytevaihtoehtoja? Vai riittäisikö vaan 2 täytteen pizza, 3 täytteen pizza jne?

Vierailija
09.09.2023 |

Itse en ainakaan meinää koskaan löytää valmiista valikoimasta hyvää. 2-3 täytettä saattaa mennä nappiin, mutta sitten joku yksi ällötäyte pilaa kokonaisuuden.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii niitä. Joskus iskee paniikkihäiriö ja ahdistaa luetella jotain neljää täytettä ulkomuistista. Valmiilla vaihtoehdolla voi vaan sanoa yhdellä sanalla tai numerolla. Opeta tai special Opera toimii ainakin minulle aina.

Vierailija
2/5 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Voi löytyä hyviä , yllättäviä makuyhdistelmiä. Sellaisia mitä ei itse hoksaisi yhdistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako valmiista poistaa yhden täytteen vai meneekö sitten hinta omavalinta-pizzan mukaisesti?

Vierailija
4/5 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee. Jos on kova nälkä ja kiire, en jaksa alkaa miettiä vaihtoehtojen välillä, vaan tilaan sen Opera Specialin. Toisaalta joskus voin käyttää aikaa ja kasata jonkin oman specialin.

Vierailija
5/5 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät valmiit täytevaihtoehdot kertoo että ravintolassa on töissä edes joku jota oikeasti kiinnostaa yrittää. Jos on vain pelkät perus margeritat, americanat ja tropicanat plus fantasiat niin todennäköisesti ruokakin on tusinatavaraa.