Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeuttaako surullinen lapsuus kissankidutuksen?

Vierailija
09.09.2023 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009843776.html

Veljen kuolema ei ollut kissan syytä.
Oli Jammu-sedälläkin järkyttävä lapsuus.

Kommentit (253)

Vierailija
241/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minulle aika hämmentävä asia. Kuvaukset tapahtumista ovat aidosti järkyttävää luettavaa. Eläinystävän sydän särkyy palasiksi. 

Toisaalta tiedän, että esimerkiksi päihdetyöntekijöissä on monia entisiä alkoholisteja ja huumeidenkäyttäjiä. Vankityötä tekevät jotkut entiset rikolliset, jopa henkirikoksiin syyllistyneet.  Jotkut entiset jengiläiset käyvät kouluilla puhumassa nuorille, kertovat omasta historiastaan varottavana esimerkkinä.  

Eli kyllä ihminen voi myös muuttua.  Vai pidättekö heitä kaikkia ihan feikkeinä?

Ihminen voi muuttua, mutta mikä osoittaa, että Näkkäläjärvi olisi muuttunut? Vielä 2019 hän valehteli rikostaustastaan demarien eurovaaliehdokkaana, ja asia tuli ilmi vasta kun HS paljasti Näkkäläjärven rikosrekisterin ja Näkkäläjärvi joutui myöntämään tekemisensä. Silloinkin hän vähätteli tekojaan.

Nyt hän ruikuttaa mediassa veljen kuolemasta yrittäen taas kerran välttää vastuun ottamista ihan itse niistä itse tekemistään rikoksista.

Vierailija
242/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti yksi syistä. Elinympäristö myös aika paljon määrittää muitakin tekijöitä.

Itse maalta kotoisin, jossa perussuomalaisuus rehottaa. ELäinten kohtelu ala-arvoista, ulkomaalaispelko voimissaan, silkka rasismi on jokapäiväistä.

Pois muuttamalla ja puolimaailmaa kiertäneenä perussuomalaisuus karisee kummasti. Kyllähän kyseisessä ideologiassa kyse on pitkälti tietämättömyydestä, ennakkoluuloista ja rasismista. He itse tietenkin selittävät ummet ja lammet.

Tämä kissojen rääkkääjä on kuitenkin demari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tätä perussuomalainen jankkaa!

Yle nettiuutisissa kammottava tarina ihmisten kiusaamisesta. Mahtavatko kiusaajat varttua mihin aatesuuntaan?

Hbl:ssa taas - voi persu ei osaa ruotsia tai halua osata -puitiin pienesti persujen LANSEERAAMAA vihervasemmisto-termiä.

Tuo termi on tämän palstan vakiosanastoa, eli tätä palstaa ohjaavat persut. Hyi!

Vierailija
244/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Näkkäjärven tekoja haluaa verrata persujen rasistisiin kirjoituksiin, niin silloin se menisi näin:

N syyllistyi 15- vuotiaana kissan eläinrääkkäykseen. Tämän jälkeen hän aikuisena kirjoittanut useita kissavihaa uhkuvia kirjoituksia. Jos joku muu on vielä vihaisempia kirjoitellut, hän ei ole niitä tuominnut. Sananvapaus, nähkääs. Hän on sitten liittynyt puolueeseen, jonka agenda on kissaviha ja tavoite voimakkaasti rajoittaa kissojen määrää Suomessa.

Kissavihaajien puoluekokouksessa N julisti, ettei kissavihaajilla ole mitään anteeksipyydettävää. Kun hallitus antoi kissavihan vastaisen tiedoksiannon N totesi, että kissavihapuolue ei muutu.

SILLOIN, voisi sanoa, että sama asia!

Tämä! Eli vähän suhteellusuudentajua nyt!

Mitenkäs näkkisjärven suorittama rasistinen vainoaminen, omaisuuden tuhoaminen ja lemmikkien kiduttaminen mahtuu tähän suhteellisuudentajuun.

Riittääkö anteeksipyynnöksi ja katumiseksi se, että mein_kampf-lindtman sanoo ettei rasismia ollut.

Facessa joku puolusti, ettei alkuperäiskansan jäsen voi olla rasisti.

Vierailija
245/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tätä perussuomalainen jankkaa!

Yle nettiuutisissa kammottava tarina ihmisten kiusaamisesta. Mahtavatko kiusaajat varttua mihin aatesuuntaan?

Hbl:ssa taas - voi persu ei osaa ruotsia tai halua osata -puitiin pienesti persujen LANSEERAAMAA vihervasemmisto-termiä.

Tuo termi on tämän palstan vakiosanastoa, eli tätä palstaa ohjaavat persut. Hyi!

Aika kammottavaa on myös viattomien eläinten kuoliaaksi kiduttaminen, sekä roma nitaustaisen naisen pelottelu, uhkailu ja omaisuuden eli asunnon tuhoaminen asumiskelvottomaksi. Että ainakin Näkkis varttui denureiden aatesuuntaan noita järkyttäviä tekoja tehdessään. Samoin Antti pilaili nasseiluln ja ho mojen kustannuksella ja varttui denuriksi.

Vierailija
246/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minulle aika hämmentävä asia. Kuvaukset tapahtumista ovat aidosti järkyttävää luettavaa. Eläinystävän sydän särkyy palasiksi. 

Toisaalta tiedän, että esimerkiksi päihdetyöntekijöissä on monia entisiä alkoholisteja ja huumeidenkäyttäjiä. Vankityötä tekevät jotkut entiset rikolliset, jopa henkirikoksiin syyllistyneet.  Jotkut entiset jengiläiset käyvät kouluilla puhumassa nuorille, kertovat omasta historiastaan varottavana esimerkkinä.  

Eli kyllä ihminen voi myös muuttua.  Vai pidättekö heitä kaikkia ihan feikkeinä?

Ihminen voi muuttua, mutta mikä osoittaa, että Näkkäläjärvi olisi muuttunut? Vielä 2019 hän valehteli rikostaustastaan demarien eurovaaliehdokkaana, ja asia tuli ilmi vasta kun HS paljasti Näkkäläjärven rikosrekisterin ja Näkkäläjärvi joutui myöntämään tekemisensä. Silloinkin hän vähätteli tekojaan.

Nyt hän ruikuttaa mediassa veljen kuolemasta yrittäen taas kerran välttää vastuun ottamista ihan itse niistä itse tekemistään rikoksista.

Minä en häntä tunne ollenkaan. Tunnetko sinä?

Vierailija
247/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Näkkäjärven tekoja haluaa verrata persujen rasistisiin kirjoituksiin, niin silloin se menisi näin:

N syyllistyi 15- vuotiaana kissan eläinrääkkäykseen. Tämän jälkeen hän aikuisena kirjoittanut useita kissavihaa uhkuvia kirjoituksia. Jos joku muu on vielä vihaisempia kirjoitellut, hän ei ole niitä tuominnut. Sananvapaus, nähkääs. Hän on sitten liittynyt puolueeseen, jonka agenda on kissaviha ja tavoite voimakkaasti rajoittaa kissojen määrää Suomessa.

Kissavihaajien puoluekokouksessa N julisti, ettei kissavihaajilla ole mitään anteeksipyydettävää. Kun hallitus antoi kissavihan vastaisen tiedoksiannon N totesi, että kissavihapuolue ei muutu.

SILLOIN, voisi sanoa, että sama asia!

Tämä! Eli vähän suhteellusuudentajua nyt!

Mitenkäs näkkisjärven suorittama rasistinen vainoaminen, omaisuuden tuhoaminen ja lemmikkien kiduttaminen mahtuu tähän suhteellisuudentajuun.

Riittääkö anteeksipyynnöksi ja katumiseksi se, että mein_kampf-lindtman sanoo ettei rasismia ollut.

Facessa joku puolusti, ettei alkuperäiskansan jäsen voi olla rasisti.

Just. Näiden neropattien mielestä myöskin puoluekanta automaattisesti tarkoittaa, ettei voi olla rasisti.

Vierailija
248/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vois tehdä kansalaisaloitteen jossa vaaditaan kissantaopajan poistamista eduskunnasta. Ei kukaan normaali ihminen hakkaa kissaa tai muutakaan eläintä saatika ihmistä lapiolla niin kauan, että henki lakkaa pihisemästä. Toivottavasti kissa on kummitellut ees hänelle.

Näkkäläjärvi ei ole kansanedustaja minkä varmaan tiedätkin vaan SDP:n puoluesihteeri. Käyttää siis merkittävää yhteiskunnallista valtaa jo nyt, ja monesti puoluesihteereillä on jatkissa isompiakin poliittisia pestejä tarjolla. Siksi onkin tärkeä pitää Näkkäläjärven sadistista eläinrääkkäystä ihmisten mielissä. Moisiin tekoihin pystyvä ihminen ei ole sopiva toimimaan noin vastuullisessa tehtävässä.

Juuri näin. Luulin, että jää hiljaa sivuun SDP:ssä kun ei ole tullut valituksi vaaleissa, mutta SDP haluaakin edistää tyypin poliittista uraa ja psykopaattihan ottaa kaiken vallan minkä vain saa.

Vierailija
249/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkkäläjärvi ja keppihevosena veljen kuolema....

Kaikkeen on ihminen valmis että säälipisteillä ja manipuloinneilla eteenpäin pyrkii.

Vierailija
250/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en häntä tunne ollenkaan. Tunnetko sinä?

Tuskin kukaan tänne kirjoittava tuntee Näkkäläjärveä henkilökohtaisesti. Mutta yleensä ihmisen teot kertovat hänen luonteestaan. Eli eläinrääkkääjä, tuhopolton yrittäjä, kotirauhanrikkoja, toisen asuntoon murtautuja ja sen tuhoaja, rattijuoppo jolloin samalla neljän muun ihmisen hengen asettanut vaaraan, tuomioistaan valehteleva, tekojaan peittelevä, vähättelevä ja selittelevä tämä Näkkäläjärvi. Ei mielestäni sovi yhteiskunnalliseen päättämiseen mukaan.

Vierailija
251/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan oikeuta. Hävettävän inhottavaa, että puolustelee rikoksiaan pahoilla lapsuuden kokemuksillaan.

Sama kuin Jan Vapaavuori ja Alexander Stubb, jotks viittaavat kintaallaan ilkeyksiään ja pahoinpitelyjään kun sitä vaan oli nuori ja tyhmä.

hei - maamme on täynnä nuori ja tyhmiä (...) ihmisiä jotka eivät koskaan ole tehneet mitään edes rikoksiin edes viittaavaa. Pitääkö sitten valita virkoihin näitä lapsuudessaan jo vinksahtaneita? Sama muuten koski Sanna Marinia.

Vierailija
252/253 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi vaatia näkkäläjärvelle eroa?Suomen ei pitäisi sallia että tuomittu eläinrääkkääjä, kissan tappaja ja vanhan mummon talon tuhoaja tekee päätöksiä. 14-vuotiaana pitäisi vähän jo järki päässä liikkua ja tosiaan monella läheisiä kuollut ja harva sen takia kissoja kiduttaa ja tappaa.

Allekirjoita adressi osoitteessa adressit.com

Ja anna SDP:lle palautetta osoitteessa sdp.fi

Vierailija
253/253 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta en oikein ymmärrä, miksi noita "kokemusasiantuntijoita" tuodaan kouluille puhumaan nuorille, jotka saavat käsityksen, että on kova juttu käyttää huumeita ja olla muutsma vuosi vankilassa ja sitten tulla koviksena koululle kertomaan rankasta elämästään ja miten hyvin hän on lopulta selviytynyt vaikka jätti koulun kesken eikä ole koskaan käynyt kunnon töissä vaan hänelle maksetaan tarinoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi