Mua urmutetaan joka puolelta
Mitä mä teen? Vanhempani ja sukulaiset urmuttaa ja mies kohtelee miten haluaa. Onko muita samassa tilanteessa? Mä en jaksa olla kaikessa syntipukki
Kommentit (10)
Oletko miettinyt, että omassa käytöksessäsi olisi jotain parannettavaa? Vähän kuin se vanha viisaus, että jos kaikki muut tuntuvat olevan hulluja ja itse on ainoa terve, kannattaa hakeutua psykiatrille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että omassa käytöksessäsi olisi jotain parannettavaa? Vähän kuin se vanha viisaus, että jos kaikki muut tuntuvat olevan hulluja ja itse on ainoa terve, kannattaa hakeutua psykiatrille.
Eli sanot että muut on täydellisiä ja vìka vain mussa, epäilen. Oon vaan liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävä. Enkä tiedä enää miten saan omaa asemaa parannettua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sanot että muut on täydellisiä ja vìka vain mussa, epäilen. Oon vaan liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävä. Enkä tiedä enää miten saan omaa asemaa parannettua
Ap
Voi olla, että suhteessa noihin ihmisiin et mitenkään. Jos ei ole mitään suurempia sitoumuksia poistu kuvioista ja etsi uusi suunta ja uudet ihmiset, tai ainakin se uusi suunta ilman noin myrkyllistä sisäpiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi olla, että suhteessa noihin ihmisiin et mitenkään. Jos ei ole mitään suurempia sitoumuksia poistu kuvioista ja etsi uusi suunta ja uudet ihmiset, tai ainakin se uusi suunta ilman noin myrkyllistä sisäpiiriä.
Helpommin sanottu kuin tehty. Mieheen oon sidoksissa omaisuuden kautta jota ei saa myytyä. Vanhempiin sidoksissa muuten. Esim oon allekirjoittanut edunvalvonta sopimuksen. Ja siis oon aivan yksin. Miten taistella muita vastaan ihan yksin. En jaksa, miksi mulle piti käydä näin?
Ap
Nouse seisomaan ja anna äänesi kuulua!