Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua urmutetaan joka puolelta

Vierailija
19.04.2025 |

Mitä mä teen? Vanhempani ja sukulaiset urmuttaa ja mies kohtelee miten haluaa. Onko muita samassa tilanteessa? Mä en jaksa olla kaikessa syntipukki

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse seisomaan ja anna  äänesi kuulua!

Vierailija
2/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että omassa käytöksessäsi olisi jotain parannettavaa? Vähän kuin se vanha viisaus, että jos kaikki muut tuntuvat olevan hulluja ja itse on ainoa terve, kannattaa hakeutua psykiatrille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että omassa käytöksessäsi olisi jotain parannettavaa? Vähän kuin se vanha viisaus, että jos kaikki muut tuntuvat olevan hulluja ja itse on ainoa terve, kannattaa hakeutua psykiatrille.

Eli sanot että muut on täydellisiä ja vìka vain mussa, epäilen. Oon vaan liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävä. Enkä tiedä enää miten saan omaa asemaa parannettua

Ap

Vierailija
4/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sanot että muut on täydellisiä ja vìka vain mussa, epäilen. Oon vaan liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävä. Enkä tiedä enää miten saan omaa asemaa parannettua

Ap

Voi olla, että suhteessa noihin ihmisiin et mitenkään. Jos ei ole mitään suurempia sitoumuksia poistu kuvioista ja etsi uusi suunta ja uudet ihmiset, tai ainakin se uusi suunta ilman noin myrkyllistä sisäpiiriä.

Vierailija
5/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi olla, että suhteessa noihin ihmisiin et mitenkään. Jos ei ole mitään suurempia sitoumuksia poistu kuvioista ja etsi uusi suunta ja uudet ihmiset, tai ainakin se uusi suunta ilman noin myrkyllistä sisäpiiriä.

Helpommin sanottu kuin tehty. Mieheen oon sidoksissa omaisuuden kautta jota ei saa myytyä. Vanhempiin sidoksissa muuten. Esim oon allekirjoittanut edunvalvonta sopimuksen. Ja siis oon aivan yksin. Miten taistella muita vastaan ihan yksin. En jaksa, miksi mulle piti käydä näin?

Ap

Vierailija
6/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo