Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haluaisin antaa lapselle nimeksi Unna, koska se on mielestäni aivan ihana nimi, mutta
22.12.2006 |
nyt täällä olen törmännyt asiaan, että joillekin tulee sanasta mieleen unnuttaminen.
En ole ikinä , missään muualla törmännyt tähän unnuttaa-sanaan, joten onko harvinaista että ihmsille tulisi tämä mielleyhtymä? Vai paljastaako tämä nyt av:lla kävijät vain, jotka tätä hokee?
Kommentit (23)
Unna on kaunis nimi, antakaa se vaan tyttärellenne :)
Onhan Oona-nimenkin tausta joidenkin lähteiden mukaan Raamatun nimessä Onan, ja Onanhan oli se joka laski siemenensä maahan=masturboi, ja siitä tuli termi onanoida. Mutta ei mulle suinkaan tule runkkaaminen mieleen kun kuulen tytöstä nimeltä Oona!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikö voisi antaa normaaleja nimiä?