Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä sitten kannustaa töihin, jos tukileikkuri ei?

Vierailija
09.09.2023 |

Aina vaan kommentoidaan että tukien leikkaaminen ei kyllä kannusta ketään töihin. Mikä sitten?

Kommentit (245)

Vierailija
61/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puhelinmyyntifirmassa, olin 2 viikkoa jonka jälkeen minut ja useimmat muut pistettiin ulos kun kukaan ei halunnut ostaa huijaussähkösopimuksia. En saanut edes palkkaa.

Entäs sitten?

Nyt seuraavaan puhelinmyyntifirmaan, sullahan on jo kokemustakin.

Ps. mulla on kaveri, joka opetteli myös puhelinmyynnillä. Nykysin sen myynnit on b2b puolella 500k€/kk.

Vierailija
62/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puhelinmyyntifirmassa, olin 2 viikkoa jonka jälkeen minut ja useimmat muut pistettiin ulos kun kukaan ei halunnut ostaa huijaussähkösopimuksia. En saanut edes palkkaa.

Entäs sitten?

Ps. mulla on kaveri, joka opetteli myös puhelinmyynnillä. Nykysin sen myynnit on b2b puolella 500k€/kk.

Mene sinä vain ilman palkkaa töihin. Mutta älä oleta, että kaikki muutkin haluavat tehdä vapaaehtoistöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten?

Miksi sinä et sitten ole opettelemassa palkattomana puhelinmyyntiä? Varmasti tekisi sinullekin hyvää tuollaiset myynnit. 

P.s. Ei pidä "opastaa" muita siihen, mihin ei itse ole valmis. 

Vierailija
64/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten?

Just just. Porvoossa on kovat tienestit kuin puoli milliä tulee kuukaudessa puhelinmyynnillä :D:D:D

Vierailija
65/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilu ja nälkä?

Vierailija
66/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellisempi kysymys olisi: Mikä kannustaisi työnantajaa antamaan rekrytointitilanteessa työpaikan työttömälle työnhakijalle?

Vierailija
67/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka. Tai siis kyllähän minä käyn töissä, en joka päivä tee siellä jotain. Joten siis palkka jonka lisäksi ei tarvitsisi hakea tukea motivoisi tekemään töitä.

Vierailija
68/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka, jossa on inhimilliset työolot ja palkka, jolla tulee toimeen. Itse olen työllistynyt omalle alalleni, mutta ollessani työttömänä en todellakaan suostunut hakemaan mitään puhelinmyyntihommia.

Vierailija
69/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos reipastuisitte, laittaisitte nimenne 100km säteellä kaikkien vuokratyöfirmojen listalle ja soittaisitte sinne puhelinmyyntifirmaan, että voisitte tulla kokeilemaan?

Mikäs tässä nyt on liian vaikeaa?

No ainakin minulla se, etten ole täystyökykyinen. Osa-aiokatyö 100 km päässä ei kannata korkeiden matkakustannusten takia. Neljän tunnin palkasta kun kolmen tunnin palkka menee työmatkoihin ja se neljäs ruokaan niin millä maksat vuokrat, puhelimen jne?

Vierailija
70/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ TÖIHIN

Vierailija
71/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos reipastuisitte, laittaisitte nimenne 100km säteellä kaikkien vuokratyöfirmojen listalle ja soittaisitte sinne puhelinmyyntifirmaan, että voisitte tulla kokeilemaan?

Mikäs tässä nyt on liian vaikeaa?

Lähinnä se, ettei kukaan ota töihin ihmistä, joka ei pääse sinne työpaikalle. Jos vuokrafirmalla on tarjota esim. klo 5.30 alkava siivousvuoro 100km päässä kotoani, milläs minä autottomana sinne menen? Vastaus ei ole bussilla, koska ensimmäinen bussi lähtee klo 6.20. Puhelinmyyjäksi menen heti, kun sinä lupaat ostaa minulta 5 vuoden kestotilauksen Avotakkaa ja muutamat luomupuuvillabokserit siihen kylkeen. Noin aluksi. Katsos kun siellä saa palkkaa vain myynnin perusteella, ei pelkästään siitä, että on paikalla. 

Vierailija
72/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN

Mikä on osoite ja paljonko maksat palkkaa? Olen valmis lähtemään 15 minuutin varoitusajalla. 

Vierailija
73/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannusta" voi prkl. Olet ihan pihalla. Jos joku kannustaisi ottamaan minut vaikkapa töihin? Hoovee.

Vierailija
74/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten?

Mene sinä vain ilman palkkaa töihin. Mutta älä oleta, että kaikki muutkin haluavat tehdä vapaaehtoistöitä. 

Ilman palkkaa?

Näytä mulle puhelinfirman ilmo, jossa sanotaan, ettei työstä makseta palkkaa.

Vierailija
75/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että se työnantaja palkkaa.

Hankala mennä töihin kun mihinkään ei oteta

Tää. Se on aivan naurettavaa että pitää kuulua johonkin työntekijöiden eliittiin, jolla ei aukon aukkoakaan cv:ssä, että pääsee mihinkään.

Plus pitää tietysti olla edustavat sosiaalisen median kanavat, joillakin aloilla ehdottomasti LinkedIn hirveän aktiivisena, vaikka suoltaisit sinne vaan ihan itsestäänselviä asioita tyyliin "Jos työntekijöitä kohdellaan hyvin, he voivat hyvin :)"

Kato kun jotkut työnantajat on sitä mieltä, että he eivät voi palkata sinua, jos eivät tiedä, mitä teet. CV:stä tämä ei mystisesti selviä, mutta vaude, LinkenInistä selviää heti sun kirjoituksia seuraamalla, että AI JOO, tää osaa sitä ja tätä.

Joo ei kiitos....

Vierailija
76/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN

Mikä on osoite ja paljonko maksat palkkaa? Olen valmis lähtemään 15 minuutin varoitusajalla. 

Osoite: Onlyfans.

Palkka: riippuu rohkeudestasi

Vierailija
77/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten?

Ilman palkkaa?

Näytä mulle puhelinfirman ilmo, jossa sanotaan, ettei työstä makseta palkkaa.

Lähes jokainen firma, jonka ilmoituksen löydät esim. te-toimiston sivuilta. Katsos mussukka kun niissä on provikkapalkka eli palkkaa ei tule, jos ei tule riittävästi myyntiä. Luulisi tämän jo olevan kaikille selvää. 

Vierailija
78/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN

https://duunitori.fi/tyopaikat/ammatti/puhelinmyyja

Bonuksena ei tarvi itkeä, että julkiset ei kulje kun on etätyö.

Vierailija
79/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN

Osoite: Onlyfans.

Palkka: riippuu rohkeudestasi

Ei kun paljonko SINÄ maksat palkkaa. Jos käsket ihmisiä töihin SINÄ olet se, joka maksaa palkan. 

Vierailija
80/245 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN

https://duunitori.fi/tyopaikat/ammatti/puhelinmyyja

Bonuksena ei tarvi itkeä, että julkiset ei kulje kun on etätyö.

Montako vuotta Avotakkaa laitetaan sinulle? Kun ei nuo ota töihin, jos ei myyntiä tule. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän