Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian paljastavissa vaatteissa koneessa ollut nainen sai kritiikkiä lentoemännältä

Vierailija
09.09.2023 |

Mitäs sanotte? Itse en mielelläni istuisi noin vähissä vaatteissa olevan naisen vieressä lennolla, se olisi hieman kiusallista. Olen siis nainen.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/2a4a0442-0aed-428e-ae30-560081da58…

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ns. Kuumaverinen enkä palele helposti. En käy lenkillä urheiluliiveissä vaan päällä on paita. En mene urheiluvaatteet päällä lentokoneeseen. Koska ei ole mielestäni sopivaa...vähän kuin menisi bikinit päällä kirkkoon.

Terveisin: osaatko pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla???

Minä hikoilen kuin vesiputous ja pukeudun sen mukaan. Ei siinä pysty ajattelemaan mitä pukeutumista tilanteet vaatii. Tänään kävin helleasussa kaupungilla kun muilla oli toppatakit. Ja kävin meressä uimassa. Ihanan sopiva kesäilma minulle tänään!

Oletko itse saunassa paita päällä? Ai et, no miksi et?

Jos pystyt saunassa käymään niin et ole oikeasti kuumaverinen. Minä olen niin kuumaverinen että ei tulisi mieleenkään mennä saunaan.

t. kehosaunavanki 24/7

Vierailija
102/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat rajoittaa naisten pukeutumista enemmän, kuin talebaanit!

Muistakaa peittää myös nilkat!

Aiheellista lentokoneessa, koska voi olla yllättävän kylmää kyytiä.

Ja ties vaikka lentokapteeni saa nilkat näkiessään sksikohtauksen ja ajaa päin alppeja! Hui sentään! Vaarallista on tuo naisten sksipaljastelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta noissa vaatteissa ei ole mitään paljastavaa. Topeissa näkee ihmisiä ihan alvariinsa.

Matkapukeutuminen lentokoneessa on eri asia kuin kadulla kävely helteessä.

Niin kauan kun mammat esittelee tissejä lentokoneessa imettäessään niin niin kauan minä pukeudun toppiin lentokoneessa. Saatanpa minäkin heittää tissin esille niin ei mamman tarvitse yksinään paljastella!

Vierailija
104/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen matkapukeutuminen :D onko lentoyhtiöiden lanseeraama vankila tyylinen haalari josta näkee mihin kastiin kuuluu?

Oletko noin sivistymätön!?

Kynähame, paitapusero, jakku, korkokengät 3 cm, muista sukkahousut, kaulahuivi ja rintakoru, pitsialusvaatteet samaa paria, kureliivi, trenssi. Hiukset nutturalle. Korvakorut korkeintaan 1 cm halkaisija. Nude meikki. Tatuoidut tiputetaan grönlannin päällä takaluukusta ulos.

Vierailija
105/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnet nykyjuntin?

Kulkee urheiluvaatteissa ilman urheilua.

kulkeminen on hyötyliikuntaa :D ja farkkuja käyttää vaan farmarit

Jep näinhän se on. Se on se keino miten saa 20 000 askelta päivässä. Mutta antaa av-mamman itkeä, hän saa hienoissa vaatteissaan sen 3000 askelta.

Vierailija
106/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset ymmärrä ettei urheilurintsikoissa ole soveliasta olla julkisillapaikoilla?

Uimaranta on julkinen paikka ja on ihan sama onko siellä biksujen yläosa vai urheilurindet.

Rindet?

Vierailija
107/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta noissa vaatteissa ei ole mitään paljastavaa. Topeissa näkee ihmisiä ihan alvariinsa.

Matkapukeutuminen lentokoneessa on eri asia kuin kadulla kävely helteessä.

Niin kauan kun mammat esittelee tissejä lentokoneessa imettäessään niin niin kauan minä pukeudun toppiin lentokoneessa. Saatanpa minäkin heittää tissin esille niin ei mamman tarvitse yksinään paljastella!

Enpä ole ikinä nähnyt tissejään esittelevää imettäjää. Yleensä siinä on se vauvan ruokailu pääosassa ja koko tapahtuma huomaamaton, saa olla aika kyylä ja siirtää edestä niin vauvan kuin imetyspaidat ja harsotkin että saa edes vilauksen tissiä.

Oletko joku pervo?

Vierailija
108/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset ymmärrä ettei urheilurintsikoissa ole soveliasta olla julkisillapaikoilla?

Uimaranta on julkinen paikka ja on ihan sama onko siellä biksujen yläosa vai urheilurindet.

Osasitpa yhden vuoden huonoimmista vertauksista esittää: Lentokone & uimaranta !!

Jösses!

Vierailija
109/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggi Thornen toiminta vastaa hyvin käsitystäni minä-minä-minä -sukupolvesta.

Vierailija
110/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti kulkevien naisten pitäisi ymmärtää että on koneessa olevien muslimien uskonnon häpäisemistä kulkea vähissä vaatteissa. Vähintään olkapäät peittoon ja jalat piiloon polven alapuolelle.

Vierailija
111/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-pääministerimme kulki myös julkisilla paikoilla urheilurintsikoissa. Käsittämätöntä

Vierailija
112/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-pääministerimme kulki myös julkisilla paikoilla urheilurintsikoissa. Käsittämätöntä

-

Lentokoneessa?

Ei tietäkseni.

Vierailija
113/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella, naiset esittelevät itseään, aiheuttaen kasvaville tytöille, ja pojille vääränlaisen kuvan naisista ?En ihmettele, miksi naisia arvioidaan typerinä, pinnallisina, ja moraalittomina      kyseisen toiminnan vuoksi. Nämä naiset aiheuttavat itse sen, tekeytymällä objektiksi, että monet miehet

ja  kasvavat pojat  luulevat kaikkien naisten olevan yhtä kevytkenkäisiä, ja eivät  arvosta naisia.

On myös arveluttavaa, että nainen joka on äiti esiintyy em, tavoin,- ajattelematta sitä, mitä hänen lapsensa siitä ajattelevat.

Kyseisilllä naisilla voi olla vaikka professorin arvo, mutta moraalinen järjen käyttö heiltä puuttuu täysin.

Laissa on kielletty ilman lupaa yksityisten alastonkuvien, ja vähäpukeisten  kuvienlähettäminen toiselle. Millä oikeudella naiset lähettävät siis

julkisesti em. kuvia, jotka kuka tahansa voi nähdä selatessaan internettiä ?

Vierailija
114/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ns. Kuumaverinen enkä palele helposti. En käy lenkillä urheiluliiveissä vaan päällä on paita. En mene urheiluvaatteet päällä lentokoneeseen. Koska ei ole mielestäni sopivaa...vähän kuin menisi bikinit päällä kirkkoon.

Terveisin: osaatko pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla???

Minä hikoilen kuin vesiputous ja pukeudun sen mukaan. Ei siinä pysty ajattelemaan mitä pukeutumista tilanteet vaatii. Tänään kävin helleasussa kaupungilla kun muilla oli toppatakit. Ja kävin meressä uimassa. Ihanan sopiva kesäilma minulle tänään!

Oletko itse saunassa paita päällä? Ai et, no miksi et?

Jos pystyt saunassa käymään niin et ole oikeasti kuumaverinen. Minä olen niin kuumaverinen että ei tulisi mieleenkään mennä saunaan.

t. kehosaunavanki 24/7

Jos olet tuollainen hikiniagara, niin varmaan olet jo tiedostanut, että on myös todella keveitä pitkähihaisia ja -lahkeisia asuja. Ajattelepa, miten kiva sun vieressä on istua, kun olet hikinen nahkasi paljaana. Olet yökkis.

Vierailija
115/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa on vain naisen ymmärrys tapahtuneestaja se on vain hänen mielipiteensä. Lentoemolla on voinut olla enemmänkin asiallista syytä sanoa ääneen vaatetuksesta, mutta tietysti meille suomalaisille trikoopersauksille on kaikki tuollainen aivan karseaa. 

Tottakai lentoyhtiö pyytää anteeksi välttääkseen korvausvaateen.

Alanuoli viestin loppuun ahdetusta suomalaisten haukkumisesta.

Vierailija
116/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat rajoittaa naisten pukeutumista enemmän, kuin talebaanit!

Muistakaa peittää myös nilkat!

Aiheellista lentokoneessa, koska voi olla yllättävän kylmää kyytiä.

Ja ties vaikka lentokapteeni saa nilkat näkiessään sksikohtauksen ja ajaa päin alppeja! Hui sentään! Vaarallista on tuo naisten sksipaljastelu!

Näkiessään?

Vierailija
117/117 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä te jaksatte olla lentoyhtiöiden puolella jotka tekee teijän elämästä vaikeeta.

-

Itse kokisin vastenmielisenä joutua vieruspenkille avauksen linkin lailla pukeutuvan ( ja käyttäytyvän) narsistin matkaseuraksi.  Ehta pönttö-örvelö näyttää olevan.