Liian paljastavissa vaatteissa koneessa ollut nainen sai kritiikkiä lentoemännältä
Mitäs sanotte? Itse en mielelläni istuisi noin vähissä vaatteissa olevan naisen vieressä lennolla, se olisi hieman kiusallista. Olen siis nainen.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/2a4a0442-0aed-428e-ae30-560081da58…
Kommentit (117)
Otto Suihi kirjoitti:
Kateelliset av-mammat täällä valittaa. Miehenä istuisin tietenkin mielelläni hänen vieressä.
Ja minä sinun.
t: Markku 54v
Outo vaatetus sen takia, että lentokoneessa on kylmä siellä yläilmoissa ja ilmastoinnin pauhatessa.
Miksi naiset pääsevät vaikka mihin äärimmäisen lyhyessä minihameessa mutta miehet eivät pääse samoihin paikkoihin paljon peittävämmissä shortseissa? Naiset saavat paljastaa kainalonsa ja olkapäänsä mutta miesten paidoilta vaaditaan hihoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset ymmärrä ettei urheilurintsikoissa ole soveliasta olla julkisillapaikoilla?
Uimaranta on julkinen paikka ja on ihan sama onko siellä biksujen yläosa vai urheilurindet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pääsevät vaikka mihin äärimmäisen lyhyessä minihameessa mutta miehet eivät pääse samoihin paikkoihin paljon peittävämmissä shortseissa? Naiset saavat paljastaa kainalonsa ja olkapäänsä mutta miesten paidoilta vaaditaan hihoja?
Sinä näköjään vietät kesät pohjoisnavalla. Täällä meillä Suomessa ukot kulkevat kokonaan ilman paitaa ihan nännisillään terasseilla, kävelyteillä ja toreilla.
Tissi lapsen suuhun on ihan OK mutta ei tämä asu. En ymmärrä.
KYYLÄT voisivat huolehtia vaan omista asioistaan.
Alaosa oli kumminkin ilmeisesti ollut ihan täyspitkät väljät housut? En tajua, miksi tuohon päälle ei olisi voinut heittää vaikka t-paitaa, tai jotain puseroa? Lentokoneessa muutenkin ilmastointi pauhaa, niin voi tulla kylmä.
Odotin paljon paljastavampaa asua ketjun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian paljastava koska ihon eritteitä tarttuu penkkeihin on koneessa oltava peitetty riittävästi jo siksi! Myös tulipalon takia . Oikeassa ovat. Lisäksi eettiset kohdat!
Eikö sama asia koskee sitten junaa, bussia, kahvilaa jne. Mikä lentokoneen penkeistä tekee erityiset?
Se on hyvin suljettu tila korkealla ilmassa ja siisteys luo ihmisille turvallisuuden vaikutelmaa siksikin on pyyntö viitsia pukeutua turvallisesti ja toisia kunnioittaen plus hyi olkoon hikoileva iho ja hajut ilman vaatteita olevilla. Plus etitteiden tarttuvuus penkkeihin huopiin tyynyihin pöytiin jne!
Kun lennät pukeudu peittävästi ja kunnioita toisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Toppi eli urheiluliivit. Kuka liikkuu rintsikoissa julkisesti? Tuo asu sopii salille, lenkille tai sohvalle, ei lentokoneeseen.
tämä, alempi instakuva vastaa lähinnä alusasua eli se päälliskerros puuttuu. Mutta kun minäminä somekausi. Mäkään en tykkää kun joku istuu mua kovin lähellä ja vielä vähemmän tykkään jos jonkun vieraan paljas iho on kosketuksessa omaani, malliin tollanen olkapäät paljaana leveilijä istumassa lentokoneessa vieressä. Nykyajan haaste näyttää olevan, että kaikki tyhjäpäät pääsevät julkisuuteen luomaan sitä uutta normaalia. Ei olisi ollut ihan mahdoton setti käyttää tämän topin päällä ohutta paitaa, mutkun mä..
No mua ainakin ällötti kun yks nainen oli suht ok pituisessa kesämekossa, mutta istuttiin vuorotellen työpaikalla yhdellä penkillä, ja kun se nousi siitä penkiltä, KAIKKI näkyi pyllistellessään ja oli siis istunut paljaalla iholla, ei tainnut edes olla alushousuja alla ainakaan niitä ei näkynyt, takapuoli kokonaan sen sijaan näkyy ja myös jotakin ihottumaa ja muuta oli siellä reisien välissä. Inhotti, että eikö itseään inhota istua paljaaltaan tuolleen.... ei tehnyt enää sen jälkeen istua siin' penkillä xD
Vaatteet eivät häiritse.
Jos hän nojaa minuun tai haisee, niin hän häiritsee.
Riippuu osuvatko käsivarret yhteen vierustoverin kanssa. Ja hankaavatko yhteen. Onko tilaa. Ja hikoileeko toinen kainaloidensa kanssa tai onko voimakas dödö. Ehkä naturisteille voisi olla omat lennot, vaikka tuo nainen ei mene siihen luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
No mua ainakin ällötti kun yks nainen oli suht ok pituisessa kesämekossa, mutta istuttiin vuorotellen työpaikalla yhdellä penkillä, ja kun se nousi siitä penkiltä, KAIKKI näkyi pyllistellessään ja oli siis istunut paljaalla iholla, ei tainnut edes olla alushousuja alla ainakaan niitä ei näkynyt, takapuoli kokonaan sen sijaan näkyy ja myös jotakin ihottumaa ja muuta oli siellä reisien välissä. Inhotti, että eikö itseään inhota istua paljaaltaan tuolleen.... ei tehnyt enää sen jälkeen istua siin' penkillä xD
Siis näit paljaan pilden, intiimialueen ihottuman ja jotain "muuta" myös reisien välissä? Olisit laittanut laskun gynekologisesta tutkimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Paljastavasta pukeutumisesta tilanteessa kuin tilanteessa on tullut nuorten naisten ihmisoikeus. Jostain syystä vanhemmat naiset pitävät enemmän vaatteita päällään julkisissa paikoissa.
Se on ihmisoikeus. Mutta vierekkäin istuessa vaatekosketus on miellyttävämpi. Kuvan asu ei ole kuiteskaan paha lämpimissä oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä hänellä on alusvaatteet päällä. Ihan ymmärrettävää, että asiaan puututtiin.
Jos vieressä istuvalla oli jotain huomautettavaa, mutta mikä oikeus lentoemännällä oli puuttua asiaan? Oliko matkustajissa vaateasioiden harrastajaa?
Kokemukseni mukaan lentokoneessa on yleensä aika viileää, joten hiestä ei kannata olla huolissaan. Muuten olen sitä mieltä, että olisi jo aika antaa naistenkin päättää itse omasta pukeutumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua nähdä vieressä istuvan hikisiä kainaloita 6 cm päästä.
Miehenä nolotti niin paljon junassa, kun helteillä vallipaha haisi jo omaan nenäänikin. Paikkalippu oli naisen vieressä; hän kiemurteli koko matkan, +1 tunti. Raskas työviikko takana, alkoa en ollut ottanut; nyt jälkeenpäin miettien - ois se vaan pitänyt mennä "Restorankiin", juomaan vaikka kahvi.
Käytännössä hänellä on alusvaatteet päällä. Ihan ymmärrettävää, että asiaan puututtiin.