Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Poika haluaa pitää pelkät poikien juhlat (6v-synttärit).
22.12.2006 |
Voiko siis samasta sisarusparista jättää tytön kutsumatta? Jotenkin tuntuu väärälle, mutta toisaalta pitäisi päivänsankarin toivettakin kuunnella...
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osaavat sitten itse kertoa tytölleen oikean syyn ja keksiä hänelle muuta mukavaa tekemistä synttärien ajaksi.
Nyt poika ei halua tyttöjä juhliinsa.
ap, joka miettii kuinka monella vanhemmalla menee asiasta herne nenään
Alue: Aihe vapaa
Kutsumatta jäänyt sisko saa kuitenkin kutsun jonkun kaverinsa prinsessasynttäreille sitten aikanaan...