Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Moniko ostaa lapselle/lapsille ulkovaatteet tai puvun alesta ensivuodeksi?
30.12.2006 |
Miksi? Miksi ei?
Itse en vielä tiedä ostaakko vai ei ja jos, niin millaisen ja millä alella...
Kommentit (2)
Top-Sportissa oli tosi kivoja ja laadukkaita laskettelupukuja eli takki plus housut puoleen hintaan. Mutta: en oikein uskaltanut koska kyseinen merkki oli ennestään tuntematon joten en tiennyt miten koot menee suhteessa lapsen nykyisiin. Periaatteessa kai pitäis voida ostaa kun poika nyt 116cm ja tasaisesti kasvaa joten tuskin ensi talvena 122 suurempaa?!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nyt oli niin rumat värit ja huonot aleprossat, että ostan mielummin ensi vuonna uuden mallisen vähän kalliimmalla. Kevän välikausivermeet ovat nekin alesta.