Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko ostaa lapselle/lapsille ulkovaatteet tai puvun alesta ensivuodeksi?

Vierailija
30.12.2006 |

Miksi? Miksi ei?



Itse en vielä tiedä ostaakko vai ei ja jos, niin millaisen ja millä alella...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin rumat värit ja huonot aleprossat, että ostan mielummin ensi vuonna uuden mallisen vähän kalliimmalla. Kevän välikausivermeet ovat nekin alesta.

Vierailija
2/2 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top-Sportissa oli tosi kivoja ja laadukkaita laskettelupukuja eli takki plus housut puoleen hintaan. Mutta: en oikein uskaltanut koska kyseinen merkki oli ennestään tuntematon joten en tiennyt miten koot menee suhteessa lapsen nykyisiin. Periaatteessa kai pitäis voida ostaa kun poika nyt 116cm ja tasaisesti kasvaa joten tuskin ensi talvena 122 suurempaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla