Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa lista työpaikoista joihin voin kävelle sisään ja alkaa tienamaan?

Vierailija
08.09.2023 |

Tällä palstalla aina joku hokemassa että menkää töihin.

Nyt olisikin hyvä mahdollisuus ehdottaa hyviä työpaikkoja 55v varatomiehelle Lahden alueelle, tähän mennessä ei ole tullut yhtään vastausta vaikka olen laittanut 4kpl hakemuksia joka viikko, mutta nyt alkaa loppumaan paikat johon voisi hakea.

Nyt siis laittakapaa listaa paikoista mihin vain marssitaan töihin.

Kommentit (302)

Vierailija
21/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EK ainakin kertoilee, että kun tuntee "huippuasian" niin voi mennä Suomessa minne tahansa töihin ja millä tahansa taustalla. Sitä EK vain ei kerro, mikä on tuo "huippuasia", joka pitää tuntea. Ehkä kannattaisi kertoa tuo salaisuus, niin Suomessa olisi vissiin saman tien täystyöllisyys.

Vierailija
22/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alalla on henkilöstöpula. Mihin yrityksiin olet hakenut ravintola-alalle?

Eivät ole vastanneet hakuihin.

Lahden seudulta voitkin nyt laittaa sellaisen firman nimen mihin voi kävellä töihin. Nyt et ala sönköttämään niistä paikoista mitä olen hakenut vaan sellaisen firman nimen mihin menen töihin ensi maanantaina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri este, kun pitää olla tietty alue. Tässä maassa on paljon ihmisiä, joiden on pitänyt lähteä töihin muualle.

Kävele johonkin ravintolaan. Soita pohjoisen sesonkiravintoloihin. Hätää kärsimässä ovat, kun ei ole työntekijöitä.

Hieman huono se on lähteä kun on  velkainen asunto muuttotappio alueella, jossa ei mahdollisia vuokralaisiakaan ole juuri tarjolla. Pitäisi siitä toisen paikkakunnan duunista sitten tienata sen verran, että saisi myös tämän nykyiseen kotikaupunkiin tyhjilleen jäävät kulut (n. 1000 €/kk) maksettua sekä myös sen uuden kotipaikan asunnon, sanotaan nyt vaikka 700-1000 €. Kun elämiseenkin pitäisi jäädä rahaa niin ollaan tilanteessa, jossa pitäisi saada 3000 €/kk netto.

Vierailija
24/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mystinen "meidän firma" jossa on aina haku päällä ja kaikki palkataan jotka vaan töihin haluaa.

Vierailija
25/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kela

-Sosiaalitoimisto

-Moottoripyöräkerhot

-Onlyfans

Vierailija
26/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksen alla näkyy minulle mainos kaasualan vastuupätevyyskurssista. Se kestää vain 2 päivää. Sen jälkeen voi varmaankin kävellä työpaikalle. 

Vierailija
27/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alalla on henkilöstöpula. Mihin yrityksiin olet hakenut ravintola-alalle?

Lahden seudulta voitkin nyt laittaa sellaisen firman nimen mihin voi kävellä töihin. Nyt et ala sönköttämään niistä paikoista mitä olen hakenut vaan sellaisen firman nimen mihin menen töihin ensi maanantaina

Lista yrityksistä, joihin olet hakenut, on siinä mielessä kiinnostava, että voisimme arvioida millaisia työtehtäviä olet sopivat tekemään.

Vierailija
28/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintosta ettei ole tullut yhtään vastausta missä kerrotaan sellaisen firman nimi mihin voin kävellä ensi maanantaina ja alkaa töihin? Luulisi että nimiä satelisi kun sellaisia firmoja on kuulemma vaikka kuinka paljon... nyt kuitenkin saa lukea epämääräisiä kirjoituksia koulutuksesta ja työpaikkojen hakemisesta.

Vierailija
29/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70- luvun puolivälissä työnantajat kärkkyivät vastavalmistuvia merkonomityttöjä valmistujaisjuhlan jälkeen opiston portilla.

Nyt on ajat toiset.

Vierailija
30/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri se yhteiskunnan suurin ongelma.. kaikki tarvis saada valmiina mitään en tee itse enkä yritä. Mikään ei kelpaa tai käy. Aina on joku mutta. Pelkkiä oikeuksia ei mitään velvollisuuksia yhtään mihinkään. Minua ei yhtään itseasissa yhtään säälitä enää nämä tulevat leikkaukset kun kuuntelen tätä valittavaa virttä. Mihin on kadonnut suomalaisten työmoraali? Halu rakentaa tätä maata työllä ja ahkeruudella. Ei sohvalla makaamalla..

Sulla on ongelmia luetun ymmärtämisessä. Ap teki asiallisen kysymyksen. Vastaa siihen, äläkä selittele.

Vierailija
31/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloituksen alla näkyy minulle mainos kaasualan vastuupätevyyskurssista. Se kestää vain 2 päivää. Sen jälkeen voi varmaankin kävellä työpaikalle. 

Paljonko he tienaavat sillä alalla? 

Vierailija
32/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista yrityksistä, joihin olet hakenut, on siinä mielessä kiinnostava, että voisimme arvioida millaisia työtehtäviä olet sopivat tekemään.

En listaa yhtään mitään.

Täälläkin aina kehotetaan työttömiä menemään töihin ja nyt sinulle mahdollisuus antaa firman nimi mihin voi mennä töihin. No?

Vierailija
33/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70- luvun puolivälissä työnantajat kärkkyivät vastavalmistuvia merkonomityttöjä valmistujaisjuhlan jälkeen opiston portilla.

Nyt on ajat toiset.

Noihin aikoihin riitti, että haki hommia, opetteli niihin ja teki muutenkin parhaansa. Nykyisin tuolle nauretaan. Hakuruljanssista on rakennettu show.

Vierailija
34/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen ja persujen puoluetoimisto. Sen kuin marssii Petterin tai Riikan luokse kysymään töitä.

Tämä on oikea vastaus. Heillä täytyy olla työtä, eivät he muuten tuollaisia puhuisi.

Vierailija
35/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole ikinä päässyt esim postiin tai sol, kiinteistöfirmoihin siivoojaksi, vaikka olen mielenkiinnosta hakenut jopa paristi vuodessa ja olen ollut jo työpaikassa noihin hakiessani. En tiedä millaiset vaatimukset noihin on, itsellä pari ihan tavallista ammattikoulupohjaista koulutusta alla, erilaisia niitä tukevia lupia ja kursseja ja ennen kaikkea cb ei huuda tyhjyyttä, silti en ole päässyt noihin mitä ehdotetaan helpoiksi työpaikoiksi jonne pääsee kuka vain.

Vierailija
36/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kuvastaa hyvin vihervassareiden ajatusmaailmaa. Ei tule mieleenkään itse etsiä työpaikkoja vaan vaaditaan valmis lista avoimista työpaikoista. Aapeetä en koskaan palkkaisi edes siivoojaksi.

Tyypillinen persu-kokkari vastaus, ei edes osata lukea aloitusta, kun aletaan öyhöttää. AP hakee töitä viikottain.

Vierailija
37/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastoala, Lahti, löytyi tämä yksi (ainut) työpaikka:

https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/12097685?locations=Lahti&announced=0&…

Vierailija
38/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole.  Joskus oli.

Vierailija
39/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri este, kun pitää olla tietty alue. Tässä maassa on paljon ihmisiä, joiden on pitänyt lähteä töihin muualle.

Kävele johonkin ravintolaan. Soita pohjoisen sesonkiravintoloihin. Hätää kärsimässä ovat, kun ei ole työntekijöitä.

Hieman huono se on lähteä kun on  velkainen asunto muuttotappio alueella, jossa ei mahdollisia vuokralaisiakaan ole juuri tarjolla. Pitäisi siitä toisen paikkakunnan duunista sitten tienata sen verran, että saisi myös tämän nykyiseen kotikaupunkiin tyhjilleen jäävät kulut (n. 1000 €/kk) maksettua sekä myös sen uuden kotipaikan asunnon, sanotaan nyt vaikka 700-1000 €. Kun elämiseenkin pitäisi jäädä rahaa niin ollaan tilanteessa, jossa pitäisi saada 3000 €/kk netto.

Suomessa on harvassa tuollaiset työpaikat, josta saisi itselleen 3000 euroa/kk palkastaan. 2000 euroa lähempänä todellisuutta.

Vierailija
40/302 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin huvikseni erään ravintolan vapaita paikkoja. Haluttiin kaikenmaailman anniskelu- ja hygieenipasseja ja kokemusta alalta.

Olin joskus täysin alalle kouluttamaton vuokratarjoilija tuon paikan juhlissa ja omistaja olisi halunnut palkata samantien töihin.

Valitettavasti opiskelin täysin eri alaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän