Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piia Ristikankareen katoamistapauksen tutkinnassa käänne

08.09.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a585ec6e-ffac-4027-9bc6-89a1458a97fe

Kotitaloon siis tehty uusia etsintöjä.

Kyllä se Piian isä on elänyt aivan kauhean elämän. Sen nuorin lapsiaan kuoli nuorena päihteisiin .

Kommentit (2604)

Vierailija
2601/2604 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa la 8.10.1988 muurauskohteen ihmiset kertomaan, oliko muuraaja ihan normaalina, vai mietteliäs, oliko käsissä mitään jälkiä ja näin pois päin.

Oliko jehviksia? 

Vierailija
2602/2604 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom on Borås anagrammi

N ros mot Åbo ( N souti kohti Turkua) 

Voisi olla myös esim  NS ort om Åbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/2604 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoitetaan aika kovin sanoin Teijon alkoholismista. Jos itse olisin kasvanut Jehovan todistajien perheessä ja äitini olisi ollut alkoholisti ja sisarukseni kadonnut, kyllä minäkin olisin oireillut rötöstelemällä ja dokaamalla. 

Teijo oli ilmeisesti 90-luvulla vankilassa. Olen pohtinut, ottiko Heikki Teijon luokseen asumaan armollisuuttaan ja rakkaudestaan poikaansa, vai siksi että pystyi valvomaan poikansa sanomisia ja menemisiä paremmin - olettaen että Viimeinen johtolanka -podcastin perusteella hän todella vahti sitä miten ja mitä Teijo siskonsa katoamisesta puhui. Sitäkin olen miettinyt, että hyväksyikö Heikki poikansa syntiset juomistavat, kun oli "syvästi uskovainen mies" ja Jehovan todistajien mukaanhan juominen on syntistä toimintaa. 

Onko perheellä muita sukulaisia? Mikäli on ja heitä on kuultu, luulen sen olevan salassa pidettävää tietoa, yksityishenkilöitä kun ovat. 

Tapaus on kerrassaan hämärä ja kummallinen. Syyllinen lienee perhepiirissä tai sitten joku sattumanvarainen kulkija, jonka kyytiin Piia nousi, näin uskon. Tosin en tiedä mikä motiivi esimerkiksi Heikki Ristikankareella olisi ollut ottaa tyttärensä hengiltä.

Vierailija
2604/2604 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa muu on tarvinnut siemmennykseensä vaaleita tyttöjä kuin Epstein.