Hämmentävä tuo Hesarin artikkeli ei-toivotusta-seksistä parisuhteessa
Itse en ole ikinä harrastanut seksiä jos ei tee mieli. Sehän olisi lähinnä hyväksikäyttöä, esineellistämistä. Kaikkeen ihmiset alistuukin.
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aivopesty siihen että pitää antaa vaikka ei halua. Ei pidä. Pakkopullaseksi katkeroittaa ennen pitkää ja nakertaa omanarvontunteen.
Turha sitten ihmetellä miksi mies lähti sen nuoren naapurin matkaan, sen joka antoi.
Tuollainen paskainen saa sitten mennäkin.
En tosiaan halua miestä jonka elämän tärkein asia on seksin saaminen.
Aika köyhä on aivotoiminta jos noin on.
Ei naista kaveriksi tarvita
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyin jutusta.
Olin nuorena alkaneessa pitkässä parisuhteessa, jossa seksiä oli aina vain silloin kun mies halusi. Jos itse yritin ehdotella niin sain vastaukseksi väsyttää, ei nyt ehdi ynms... Aloin miettimään että jos itse olisin vastannut samoin silloin kun minua ei olisi huvittanut, niin veikkaan että parisuhde olisi päättynyt aika nopeaan.
Niinkö? Meillä seksiä harrastettiin vain vaimon aloitteesta. Minun ehdottelut tyrmättiin aina.
Nyt olen itse alkanut kieltäytymään. Miksi vaivautuisin kerran, pari kuukaudessa. Mukavempaa runkkailla ja olla ilman kuin arvailla käykö lauantaina flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyin jutusta.
Olin nuorena alkaneessa pitkässä parisuhteessa, jossa seksiä oli aina vain silloin kun mies halusi. Jos itse yritin ehdotella niin sain vastaukseksi väsyttää, ei nyt ehdi ynms... Aloin miettimään että jos itse olisin vastannut samoin silloin kun minua ei olisi huvittanut, niin veikkaan että parisuhde olisi päättynyt aika nopeaan.Niinkö? Meillä seksiä harrastettiin vain vaimon aloitteesta. Minun ehdottelut tyrmättiin aina.
Nyt olen itse alkanut kieltäytymään. Miksi vaivautuisin kerran, pari kuukaudessa. Mukavempaa runkkailla ja olla ilman kuin arvailla käykö lauantaina flaksi.
Vaikuttaa todella terveeltä ja aikuiselta suhteelta, jossa ollaan avoimia ja kommunikoidaan sekä kunnioitetaan toista /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aivopesty siihen että pitää antaa vaikka ei halua. Ei pidä. Pakkopullaseksi katkeroittaa ennen pitkää ja nakertaa omanarvontunteen.
Ei se aina nainen ole, joka joutuu pakkopullaseksiin. Siiderivalaaksi muuttunut vaimo ei hirveästi kiihota. Sori vaan feministit.
Minkähän verran nämä keskiverto kotona makaavat adonikset kuvittelevat naisia kiihottavansa.
Sellaisia miehiä ei kävele ikinä vastaan missään, joista ajattelisin pääni sisällä "tuossapa vasta kiihottava tapaus." Saa mies aika paljon usein tehdä, että naista kiihottaa ja se harvoin on se salilla roikkuminen yms pelletouhu.
Kakaroita taas vastailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään haittaa antaa miehelle vaikka ei juuri silloin tee mieli. Ei se millään tavalla syö omanarvontuntoani, uskomaton ajatus edes. Enemmänkin näkisin suhteessa vikaa jos söisi omanarvontuntoa, tai kokisi sen jonkinlaiseksi suureksi myönnytykseksi. Kyllä saa myös kieltäytyä, mutta pitää pitää mielessä että avioiitossa on aviolliset velvollsiuudet, muutenhan ollaan kämppiksiä.
Se on just näin! Ihmetellä täytyy, kuinka hauraita nuoret naiset on nykyään, jos psyyke rikkoutuu siitä että suostuu seksiin rakastamansa ihmisen kanssa ei-kiihottuneena.
Miten kukaan tervepäinen haluaisi tehdä rakastamalleen ihmiselle niin? Että panisi vaikkei toinen ole kiihottunut eikä nauti ollenkaan? Ei, ei sellainen todellakaan ole mikään rakkauden teko.
Minun rakastaja kertoi, että se oli tuntunut karmealta, kun toinen ei oikeasti halunnut. Oli tuntunut raiskauksesta. Mies ei tiennyt, että maailmassa on edes olemassa naisia, jotka oikeasti haluavat häntä.
Olen kokenut parisuhteessa seksuaaliväkivaltaa. Samaistun jutun ingressissä lainattuun sitaattiin.
Parisuhteessa tapahtuvaa väkivaltaa on usein vaikea tunnistaa. Fyysinen pahoinpitely ehkä helpoiten, mutta henkinen, taloudellinen ja seksuaalinen väkivalta jää usein uhriltakin tunnistamatta. Minulla meni siihen oma aikani, että aloin ymmärtää ja sain siihen myös terapeutilta vahvistuksen. Ja veikkaan olevani onnekas.
Joku puskarais*aus tai vieraan suorittama tungetteleva lähentely on paljon selkeämpää ja sen tunnistaa jokainen. Sen sijaan on todella hämmentävää ajatella, että se ihminen, joka sanoo kultarakas, suorittaa samalla seksuaalista, traumatisoivaa väkivaltaa.
Olen ollut aiemminkin jonkinlaisen väkivallan kohteena, mutta täytyy sanoa, että ainakin itseäni tämä seksuaalinen on vahingoittanut paljon syvemmältä. Olet paljastanut itsesi intiimeimmällä tavalla ja siinä samassa tilanteessa tullut hyväksikäytetyksi, satutetuksi, kaltoinkohdelluksi, kun samalla olet ajatellut toisesta hyvää ja luottanut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyin jutusta.
Olin nuorena alkaneessa pitkässä parisuhteessa, jossa seksiä oli aina vain silloin kun mies halusi. Jos itse yritin ehdotella niin sain vastaukseksi väsyttää, ei nyt ehdi ynms... Aloin miettimään että jos itse olisin vastannut samoin silloin kun minua ei olisi huvittanut, niin veikkaan että parisuhde olisi päättynyt aika nopeaan.Niinkö? Meillä seksiä harrastettiin vain vaimon aloitteesta. Minun ehdottelut tyrmättiin aina.
Vaikuttaa todella terveeltä ja aikuiselta suhteelta, jossa ollaan avoimia ja kommunikoidaan sekä kunnioitetaan toista /s
Minähän kunnioitan enkä painosta häntä.
Eikö teille kelpaa mikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina nainen ole, joka joutuu pakkopullaseksiin. Siiderivalaaksi muuttunut vaimo ei hirveästi kiihota. Sori vaan feministit.
Minkähän verran nämä keskiverto kotona makaavat adonikset kuvittelevat naisia kiihottavansa.
Sellaisia miehiä ei kävele ikinä vastaan missään, joista ajattelisin pääni sisällä "tuossapa vasta kiihottava tapaus." Saa mies aika paljon usein tehdä, että naista kiihottaa ja se harvoin on se salilla roikkuminen yms pelletouhu.
Kakaroita taas vastailemassa.
Saa mies aika paljon tehdä.... Huomatkaa miehet, roolinne on olla puudelina Sirkus Parisuhteessa.
Meilläkin mies haluaa, minä en. Sääliseksi on todella tylsää, mutta toisaalta en halua mieheni kärsivän ihan aina. Pattitilanne: mies saa seksiä mielestään liian vähän, minä liian paljon. Mikä muu neuvoksi, jos emme heti ekana halua ajatella eroa?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ... ei ymmärrä että jonkun naisen psyyke on hauras kun hänet on pakotettu seksiin?
Kummaa porukkaa.
Miten noin hauraalla psyykellä varustettu nainen on edes päätynyt parisuhteedeen?
Suosittelen låmpimästi esiaviollisia suhteita.
Todella kummaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ... ei ymmärrä että jonkun naisen psyyke on hauras kun hänet on pakotettu seksiin?
Kummaa porukkaa.Miten noin hauraalla psyykellä varustettu nainen on edes päätynyt parisuhteedeen?
Suosittelen låmpimästi esiaviollisia suhteita.
Todella kummaa porukkaa.
Olen harrastanut seksiä kahdeksan ihmisen kanssa ja vain yhden kanssa olen kokenut väkivaltaa. Tajuatko, mitä tarkoittaa, kun jollain epämääräisellä tavalla saadaan toinen alistettua alle.
Ihan niin kuin moni siinä arikkelissakin sanoi; ystävällisyydestä ja rakkaudesta lähdetään seksiin, vaikka juuri sillä hetkellä ei tekisikään mieli. Ja jos seksi on hyvää ja parisuhde kunnossa, niin lopputulos yleensä parantaa suhdetta entisestään.
Miehenä vaikeata on tietysti se, että erektio ei ole ihan automaatio. Siihenkin auttaa sildenafiili. Orgasmia ei ole pakko saada. On aika hienoa, kun kumppani nauttii. Tuntee itsensä mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
...se että toinen haluaa seksiä ja toinen ei, kertoo siitä että parisuhde ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanovat sitä rakkaudeksi.
Joidenkin mielestä järvi ei soutamisesta kulu.
Kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanovat sitä hyväksikäyttämiseksi.
Joidenkin mielestä nainen ei ole järvi, eikä mikään muukaan asia tai esine.
Rikoslaki ja loppupeleissä oikeuslaitos ratkaisee.
Asennekin vaikuttaa. Onnea valitsemallasi tiellä.
PS. Rikoslaissa ei juurikaan tarkastella parisuhdetta kokonaisuutena. Myös oikeuslaitoksen ilme voisi olla näkemisen arvoinen. Kyse on kompromisseista – give and take.
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan on, mutta miksi olla silloin parisuhteessa ja kiusata toista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nakertaa tämäkin, kun mies ei halua enää minkäänlaista seksiä. Ainakaan minun kanssani.
Kuka sitä nyt huonoa seksiä haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan on, mutta miksi olla silloin parisuhteessa ja kiusata toista?
Juu, kyllä sellaisten olisi syytä tyytyä vaikka maksullisiin, joita ei kiinnosta toisen osapuolen nautinto seksissä.
Miksi kukaan seurustelisi ihmisen kanssa, jonka kanssa kokee seksin vastenmieliseksi? Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten ihmetellä miksi mies lähti sen nuoren naapurin matkaan, sen joka antoi.
Tuollainen paskainen saa sitten mennäkin.
En tosiaan halua miestä jonka elämän tärkein asia on seksin saaminen.
Aika köyhä on aivotoiminta jos noin on.Ei naista kaveriksi tarvita
Puhu sinä vain omasta puolestasi. Minun vaimoni on minun paras kaverini sen lisäksi, että hän on lasteni äiti ja rakkain ihmiseni, jonka kanssa minulla on seksiä silloin, kun molemmat sitä haluamme. Ei ikinä väkisin, ei ikinä vastentahtoisesti. Kummankaan puolelta.
Ymmärrän toki, että on olemassa ihmisiä joille tällainen ei ikinä avaudu. Säälin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on syytä muistaa, kuinka seksi ilman halua on väkivaltaa-kortti, kun yritetään tehdä lapsia.
Vaimo katsoo kalenterista milloin pitää panna. Siinä on just hyvä hetki muistaa miten traumatisoivaa ja väkivaltaa se on.
Miksi mies joka ei halua lapsia suostuu niitä tekemään, ja vielä väkisin, pakotettuna? Ei ole hyvä kuvio kenenkään kannalta. Suosittelen eroa, jos suunniteltu lapsenteko tuntuu traumatisoivalta väkivallalta.
#miesvihanäkyväksi