Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEISKA: Kolmiodraama! Sanna Marinin suhde ajautui kriisiin

Vierailija
07.09.2023 |

Ex-pääministeri sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on suhde toiseen naiseen.
- Sanna sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on ollut samaan aikaan pitkä suhde naimisissa olevaan kampaajarouvaan, useat eri lähteet vahvistavat Seiskalle.

Sannalla keitti kiinni
- Helvetissä on erityinen paikka niille naisille, jotka eivät auta toisia naisia, kirjoituksessa luki vapaasti suomennettuna. (Marin kirjoitti Instagramissa)

https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…

----

Marin myös kiukutteli ja osoitti mieltään toimittajille puoluekokouksessa kun jätti sovitun tiedotustilaisuuden väliin.

Kommentit (1758)

Vierailija
1041/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että teammarin on jättänyt vauvan? Viestit ei poistu kun avustajan palkka ei enää kohta juokse eduskunnasta, ei tarvi enää päivystää vauvalla ja ilmiantaa.

Vierailija
1042/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun hengaa seiskajulkkisten kanssa, päätyy seiskatasoisiin kohuihin. Tämäpä ylläri.

Minua on koko ajan häirinnyt Sannassa sellainen asia, että hän on kuin 2 erilaista ihmistä. Tiukka politiikko. Arvojohtaja. Aatteen ihminen.

Sitten kuin sormia näpäyttämällä muuttuu iltabibbaloissa ihan joksikin muuksi. Siirtyy ajassa taaksepäin teinimoodiin, ei mitään rajoja - hakee iloa ja valoa elämäänsä kekkuloiden kännissä.

On kuin Jekyll ja Hyde. Kuluttavaa on Sannan elämä sillä tietääkö hän itsekkään kumpaa elämää hän oikeasti haluaa elää ?

Varmasti saamme vielä jatkossakin kuulla ja nähdä lisää kohuja.

Mitä ihmettä, sinäkö et käyttäydy siviilissä eri tavoin kuin työpaikalla / työpaikkaa edustaessa? Luulisi jokaisen ymmärtävän, että se mille poliitikko näyttää päällepäin ei välttämättä ole lainkaan totta. Nuori ihminen viettää nuoren ihmisen vapaa-aikaa. Pitäisikö poliittisessa virassa olevan teeskennellä koko virkakautensa ajan, että elää vapaa-ajallakin ikään kuin olisi töissä aina?

No tuo on juuri sitä kypsymättömyyttä. Että on vielä niin lapsellinen vapaalla, että ei voi olla oma itsensä töissä.

Kyllä kaikki mun tuntemat keski-ikäiset virkamiehet on ihan asiallisia myös vapaalla. Eivät ota selfieitä topissa tai hae huomiota jollain reisibuutseilla ja minarilla. Tai kostopaidalla kirkossa.

Sannassa outoa oli se, että hän oli JULKISESTI, siis itse mainosti asiaa, pissis samalla kun veti tiukkaa jakkupuhelinjaa.

Tämä pisti silmään pian jo ja ajattelin jo silloin, että voi mikä sekopää.

Väärin, että tuollaisille siunaantuu lapsi, ja moni kiva ja vastuullinen ihminen jää ilman lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että teammarin on jättänyt vauvan? Viestit ei poistu kun avustajan palkka ei enää kohta juokse eduskunnasta, ei tarvi enää päivystää vauvalla ja ilmiantaa.

Ja tietyr Sanna-fanit ovat umpikujassa. Eivät voi tuomita kampaajaa koska samalla tuomitisisivat omat elämävalintansa parisuhteissaan. 😉

Vierailija
1044/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä kuinka täällä Sannaa nimitellään narsistiksi, mutta nämä nimittelijät eivät tunnista käyttäytyvänsä itse narsistisesti (ylemmyydentunne, toisen alentaminen). Myös empatiakyvyn puute (yksi narsismin oire) näyttää olevan täällä vallalla.

Siltähän tuo Sannan käyttäytyminen näyttää, että jonkin moinen persoonallinen häiriö vahvasti hänellä on.

Syömishäiriö, jatkuva siivoaminen, burn out kun kuntoillut liikaa. Kaikki äärimmäisyyksiin meneviä juttuja. Kyllä hän on vahvasti minä minä minä ihminen.

Vierailija
1045/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttikohan tämä yksityiselämän mahalasku lopulta eduskunnasta lähtemiseenkin? Kertoi jossain, että on saanut paljon työtarjouksia viime kevään jälkeen. Kuinka kauan kestää hyväksyä työtarjous, ilmoittaa siitä ja anoa eroa eduskunnasta?

Mutta jos niitä tarjouksia on oikeasti ollut useampia niin miksi ihmeessä se sitten lähti just tähän tbi:n toimintaan mukaan?!

Vai oliko tämä tosiaan vähiten huono vaikka onkin umpisurkea?

Mitäs tuosta? Saudit ja Putte ovat valmiita maksamaan 8-numeroisia summia Sannan näkemyksistä koskien strategista autonomiaa multipolaarisessa viitekehyksessä.

Vierailija
1046/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan oon ollut sitä mieltä että Sannuli on lapsellinen kiukkuilija, joka ihailee vain itseään. Saa nähdä miten kestää tämän, siis kun joku mies päättikin että toinen nainen on vähintään yhtä hyvä, ellei parempikin kuin Sannuli itse.  Voi olla vaikea hyväksyä tolla luonteella.

Voi pian hylätä miehet kokonaan, lesbous tai bi on trendikkäämpää kuin heterous.

Vierailija
1047/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niiin oikein että Sannaa petettiin ja vedettiin halpaan oikein pitkä kaavan kautta. Mahtaa Sannasta tuntua nyt todelliselta voimanaiselta.

Kuinka moni muu vedättikään viime vuosien aikana eikä vain Marinia vaan koko Suomea/suomalaisia?

Jos tuollainen hamesankari vetää mennen tullen alta kölin niin kuinka helppoa se onkaan vaikkapa jollekin poliitikolle jonka motivaattori on hieman merkityksellisempi kuin päästä vetäisemään daamia viikseen?

Vierailija
1048/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä kuinka täällä Sannaa nimitellään narsistiksi, mutta nämä nimittelijät eivät tunnista käyttäytyvänsä itse narsistisesti (ylemmyydentunne, toisen alentaminen). Myös empatiakyvyn puute (yksi narsismin oire) näyttää olevan täällä vallalla.

Siltähän tuo Sannan käyttäytyminen näyttää, että jonkin moinen persoonallinen häiriö vahvasti hänellä on.

Syömishäiriö, jatkuva siivoaminen, burn out kun kuntoillut liikaa. Kaikki äärimmäisyyksiin meneviä juttuja. Kyllä hän on vahvasti minä minä minä ihminen.

Eikä kykyä nöyryyteen ja itsereflektioon omasta osuudestaan syynä suhteidensa hajoamisiin. Nyt kaksin suhdetta hajonnut todella lyhyen ajan sisällä.

Vierailija
1049/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kykyä nöyryyteen ja itsereflektioon omasta osuudestaan syynä suhteidensa hajoamisiin. Nyt kaksin suhdetta hajonnut todella lyhyen ajan sisällä.

Avioero, ero kampaajasta, Emmasta selkäreppulapsi. Hyvin se vetää. Mahtaa juuri nyt tuntua mahtavalta.

Vierailija
1050/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 päivää Builderbergissä ja alkaa olla luulot saada kenet vaan?

Ok Teemu.

Teemu Vehkala Show #107 - Sanna Marin osallistuu Bilderberg kokoukseen Lissabonissa

Teemujazz: Sanna&nbs

p;Marin ottaa käskyjä vastaan suoraan Klaus Schwabilta.

Ja Teemu ottaa käskyjä vastaan suoraan Kremlistä!

Sanna halusi luovuttaa hornetit Ukrainalle ja tuhota samalla koko Suomen ilmapuolustuksen... tällöin Suomi olisi täysin auki hyökkäyksille ja terrorismille... eikö tämä jos mikä ole venäläismielistä?

Nyt Sanna hakikin töihin paikkaan, jolla on venäläisiä yhteyksiä niiden saudien lisäksi. Sanna muistuttaa päivä päivältä enemmän Stalinia tai Puttea tai Trumppia. Ja demarit vaan hihkuu onnesta 😨

Sanna on mikä on, mutta ihmettelen demareiden arvoja. Onko heistä ihan yhtä ok kuin Sannasta työskennellä firmassa, joka ottaa rahaa ihmisoikeuksia räikeästi rikkoneilta mailta?

Yksikään demari ei ole ilmaissut mielipidettään tästä asiasta.

Jep. Sanna on ehta Periaatteen Nainen. Ei haittaa, että työnantajan rahoista suuri osa tulee roistomiljardööreiltä.

Varmaan ei haittaa edustusillallisetkaan maailman rikolliseliitin kanssa.

Tervemenoa gepardihattujen eliittipiireihin.

Moraalista jäljellä ei mitään. Työväenaatteesta nyt puhumattakaan.

Sanna konsultoi ja luennoi näille autoritääristen maiden poliituikoille pohjoismaisesta demokratiasta ja naisten tasa-arvosta. Se on tärkeä tehtävä ja siinä varmasti sarkaa riittää vaikka eläkeikään saakka.

Tuskin ko. tahot tuosta syystä maksavat.

Vierailija
1051/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne äijät taitaa maksaa 8 nroisia summia Sannan perään kuolaamisesta ja nakemisestä ei näkemyksistä:)! Lähi idässä tämä perinne oikein kamelinvarvas kiinnostaa ja kamelinhintoja lyödään pöytään.

Vierailija
1052/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niiin oikein että Sannaa petettiin ja vedettiin halpaan oikein pitkä kaavan kautta. Mahtaa Sannasta tuntua nyt todelliselta voimanaiselta.

Kuinka moni muu vedättikään viime vuosien aikana eikä vain Marinia vaan koko Suomea/suomalaisia?

Jos tuollainen hamesankari vetää mennen tullen alta kölin niin kuinka helppoa se onkaan vaikkapa jollekin poliitikolle jonka motivaattori on hieman merkityksellisempi kuin päästä vetäisemään daamia viikseen?

Macron ja muut leperteli sille miten suomalaiset on niin rikkaita, niin voitte antaa meille miljardit. Sanna otti sen henkilökohtaisena kehuna ja jakoi kansan rahat ulkomaille.

Voin vaan kuvitella miten sille on naureskeltu siellä kokouksissa.

Vierailija
1053/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne äijät taitaa maksaa 8 nroisia summia Sannan perään kuolaamisesta ja nakemisestä ei näkemyksistä:)! Lähi idässä tämä perinne oikein kamelinvarvas kiinnostaa ja kamelinhintoja lyödään pöytään.

Sanna voi luulla että ne hönen keksinpä uudelleen pyörän ideat ovat kiinnostuksen kohteita vaikka se ihan muu onkin , juoksee näytille sitten.

Vierailija
1054/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioero, ero kampaajasta, Emmasta selkäreppulapsi. Hyvin se vetää. Mahtaa juuri nyt tuntua mahtavalta.

Jännä nähdä että katkeroituuko kaikkia normaaleja ihmisiä kohtaan ja alkaa somessa saarnaamaan pettämisen ihanuudesta ja ydinperheiden kammottavuudesta.

Vierailija
1055/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua tässä Sannassa hämää, on se että hän on toisaalla siideripissis ja instababe, mutta toisaalta pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa ja saa pidettyä porukat kurissa ja ojennuksessa. Toki ulkonäkö auttaa molemmissa, valitettavasti maailma on sellainen. Jos Orpo vetäisi kesärahan 2024 ja sen 10v nuoremmat homokaverit ottaisi persepaljaana selfietä kesärannan neukkarissa, olisi sen poliittinen ura siinä...

Mutta mutta, jos Sanna pyrkii presidentiksi, pitääkin lähteä ulkomaille, suomen paikallispolitiikassa likaantuu eikä maine pysy, siinä mielessä oikea valinta. 

Hän ei pärjää siksi, että olisi pätevä, vaan siksi, koska on myynyt itsensä. Hän tekee rahasta mitä käsketään.

Tässä ketjussa minua ärsyttää se, että tuota Sannaa mollataan mielin määrin, vaikka kaiken takana on se petturi parturi.Itse inhoan tuollaisia miehiä, jotka käyttäytyvät noin raukkamaisesti ja törkeästi hyväksikäyttävät.Mielummin se ällö tyyppi joutaa haukuttavaksi kuin Sanna ja itse en ole mikään Sanna-fani sen enempää.

Miten se on kampaajamiehen vika että Marinin oma harkintakyky petti? Saati että se paljastui aivan kaikille.

Aivan tasantaatusti tuokaan vilkkusilmä kun ei ole mikään jamesbond joka pyörittää samaan aikaan useampaa naista ja kaikki muuvit menee just nappiin eikä mikään vihjaa puolen puupennin vertaa epäluotettavuudesta tai siitä, että kierroksessa olisi joku muukin.

Toki niitä ei näe jos ummistaa silmänsä ja arvottaa joutavan lepertelyn tekojen yläpuolelle.

Actions always prove why words mean nothing. 

Vierailija
1056/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän meillä edes kytätä pääministereitä mutta kunhan britit pääsevät jyvälle Marinista niin alkaa tulla otsikoita :)!

Ihan kuin britit olisivat yhtään kiinnostuneita Sanna Marinista juorutyyliin. Hui sentään, Sannalla ollut miesystävä. Kyllä on nyt valtavat otsikot siitä brittien lehdissä.

Suomalaisilla ei taida olla mitään käsitystä siitä, miten vähän muita maita kiinnostaa heidän sannamarininsa enää. Se oli lyhyt pieni kiinnostus pääministeriaikana ja meni jo, ketään ei kiinnosta enää, paitsi suomalaisia, jotkaa jauhaa, jauhaa...

Kyllä ne on. Johan ne kirjoitteli aikanaan kuinka macron on saanut uuden ystävän ja kuvissa marin katsoo palvovasti kuin koiranpentu..

Vierailija
1057/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua tässä Sannassa hämää, on se että hän on toisaalla siideripissis ja instababe, mutta toisaalta pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa ja saa pidettyä porukat kurissa ja ojennuksessa. Toki ulkonäkö auttaa molemmissa, valitettavasti maailma on sellainen. Jos Orpo vetäisi kesärahan 2024 ja sen 10v nuoremmat homokaverit ottaisi persepaljaana selfietä kesärannan neukkarissa, olisi sen poliittinen ura siinä...

Mutta mutta, jos Sanna pyrkii presidentiksi, pitääkin lähteä ulkomaille, suomen paikallispolitiikassa likaantuu eikä maine pysy, siinä mielessä oikea valinta. 

En kysy tätä ilkeästi, mutta millä tavalla mielestäsi Sanna Marin "pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa"? Jos oli joku EU:n huippukokous tms., niin tottahan hän Suomen pääministerinä oli varmaan automaattisesti kutsuttujen joukossa ja samoissa kuvissa Merkelin/Schulzin ja Macronin ym. kanssa, mutta miten mittaat pärjäämistä?

Tämä!

Jämäkkää puhettahan häneltä tuli ja tuli (mikä ei kyllä koskaan kerro hyvää ihmisen itsekritiikin ja pohtivuuden tasosta), ja kovin itsevarma ulkokuori oli, mutta eihän se ole ollenkaan sama kuin pärjääminen neuvotteluissa. Eikös hän neuvotellut isoja asioita ihan pieleen?

Tämä koko kupla oli sellainen hölmö pinnallisten ja trendikkäiden naisten powertrippi. "Meillä on valtaa nyt, ja me uskalletaan myös kerätä huomiota ulkonäöllämme!"

Minä, minä, minä. Katsokaa minun paljasta olkapäätäni, joka rikkoo eduskunnan sääntöjä. Sekin piti vielä viimeisinä hetkinä tehdä. Äh, mikä inha tyyppi.

Vierailija
1058/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysy tätä ilkeästi, mutta millä tavalla mielestäsi Sanna Marin "pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa"? Jos oli joku EU:n huippukokous tms., niin tottahan hän Suomen pääministerinä oli varmaan automaattisesti kutsuttujen joukossa ja samoissa kuvissa Merkelin/Schulzin ja Macronin ym. kanssa, mutta miten mittaat pärjäämistä?

Tämä!

Jämäkkää puhettahan häneltä tuli ja tuli (mikä ei kyllä koskaan kerro hyvää ihmisen itsekritiikin ja pohtivuuden tasosta), ja kovin itsevarma ulkokuori oli, mutta eihän se ole ollenkaan sama kuin pärjääminen neuvotteluissa. Eikös hän neuvotellut isoja asioita ihan pieleen?

Tämä koko kupla oli sellainen hölmö pinnallisten ja trendikkäiden naisten powertrippi. "Meillä on valtaa nyt, ja me uskalletaan myös kerätä huomiota ulkonäöllämme!"

Minä, minä, minä. Katsokaa minun paljasta olkapäätäni, joka rikkoo eduskunnan sääntöjä. Sekin piti vielä viimeisinä hetkinä tehdä. Äh, mikä inha tyyppi.

Sanna Marinia vei EU:n neuvottelupöydissä isot kihot kuin litran mittaa Marinin itse ymmärtämättä hölkäsen pöläystä siitä mitä tapahtuu. Pinnallisella imartelulla saatiin Sanna luulemaan ihan muuta, että kaikki on hänestä niin mielettömän kiinnostuneita ja ihastuneita.

Vierailija
1059/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannassa ja Meghanissa on jotain samalla lailla ärsyttävää.

Instituutioden ravistelu niin että siitä koituu itselle maksimaalinen hyöty ja vapauksia velvollisuuksien sijaan. Ja minäminä teoissa esim. sekin kun Meghan yritti väkisin saada tyttärensä Elisabethin kanssa kuvausryhmänsä ottamiin kuviin 1.v. päivänään ja niinhän Sannakin näytti kiikuttavan lapsensa Zelenskyin polvelle Suomen vierailulla, tuskin nyt oli kukaan ukrainalaislapsi silloin kyseessä. Miellyttävä ulkonäkö tällättynä on joo molemmilla mutta eivät suuren luokan kaunottaria luonnostaan.

Vierailija
1060/1758 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Sanna Marinia vei EU:n neuvottelupöydissä isot kihot kuin litran mittaa Marinin itse ymmärtämättä hölkäsen pöläystä siitä mitä tapahtuu. Pinnallisella imartelulla saatiin Sanna luulemaan ihan muuta, että kaikki on hänestä niin mielettömän kiinnostuneita ja ihastuneita.

Ja Marinin heikko saksan ja ranskan kielen tuntemus. Val onko sitä lainkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan