SEISKA: Kolmiodraama! Sanna Marinin suhde ajautui kriisiin
Ex-pääministeri sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on suhde toiseen naiseen.
- Sanna sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on ollut samaan aikaan pitkä suhde naimisissa olevaan kampaajarouvaan, useat eri lähteet vahvistavat Seiskalle.
Sannalla keitti kiinni
- Helvetissä on erityinen paikka niille naisille, jotka eivät auta toisia naisia, kirjoituksessa luki vapaasti suomennettuna. (Marin kirjoitti Instagramissa)
https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…
----
Marin myös kiukutteli ja osoitti mieltään toimittajille puoluekokouksessa kun jätti sovitun tiedotustilaisuuden väliin.
Kommentit (1758)
Haluan nähdä ne äitimummot tilaamassa yhteistä huonetta Saudi-Arabiassa :)!
Vierailija kirjoitti:
Sannaa taitaa kaikki ottaa päähän. Ettei ole enää pääministeri, kaverit Kiuru ja Ilari hävidivät äänestyksissä.
Kaikki 3 olivatkin hetkessä pelkkiä rivikansanedustajia. Mitättömyyksiä. Ja se ei tälle rouvalle käynyt ollenkaan.
Aikamoista.
Demareiden poliittinen suunta kääntyy nyt monta piirua oikealle.
Tony Blair ja Clinton olivat ne jotka tiedottivat Dianan kuolemasta että silleen. Heidän aikana taphtui sekin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua tässä Sannassa hämää, on se että hän on toisaalla siideripissis ja instababe, mutta toisaalta pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa ja saa pidettyä porukat kurissa ja ojennuksessa. Toki ulkonäkö auttaa molemmissa, valitettavasti maailma on sellainen. Jos Orpo vetäisi kesärahan 2024 ja sen 10v nuoremmat homokaverit ottaisi persepaljaana selfietä kesärannan neukkarissa, olisi sen poliittinen ura siinä...
Mutta mutta, jos Sanna pyrkii presidentiksi, pitääkin lähteä ulkomaille, suomen paikallispolitiikassa likaantuu eikä maine pysy, siinä mielessä oikea valinta.
En kysy tätä ilkeästi, mutta millä tavalla mielestäsi Sanna Marin "pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa"? Jos oli joku EU:n huippukokous tms., niin tottahan hän Suomen pääministerinä oli varmaan automaattisesti kutsuttujen joukossa ja samoissa kuvissa Merkelin/Schulzin ja Macronin ym. kanssa, mutta miten mittaat pärjäämistä?
Mikä tarve ihmisillä on edelleen kytätä Marinia? Olette kuin joukko koulukiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Sanoma rakastaa ja palvoo Sannaa, kun kaikki hiemankin kriittiset kommentit häviää kuin pieru Saharaan
No eipä hävinneet vaalien alla.
Persuöyhöt saivat öyhöttää täällä ihan rauhassa ja haukkua Sannaa sielunsa kyllyydestä. Tuoreessa muistissa katkera öyhötys mm. Sannan huulipunasta ja hameen halkiosta, sivukaupalla kommentointia tuollaisista politiikan kannalta siis niin oleellisista seikoista...
Eihän meillä edes kytätä pääministereitä mutta kunhan britit pääsevät jyvälle Marinista niin alkaa tulla otsikoita :)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua tässä Sannassa hämää, on se että hän on toisaalla siideripissis ja instababe, mutta toisaalta pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa ja saa pidettyä porukat kurissa ja ojennuksessa. Toki ulkonäkö auttaa molemmissa, valitettavasti maailma on sellainen. Jos Orpo vetäisi kesärahan 2024 ja sen 10v nuoremmat homokaverit ottaisi persepaljaana selfietä kesärannan neukkarissa, olisi sen poliittinen ura siinä...
Mutta mutta, jos Sanna pyrkii presidentiksi, pitääkin lähteä ulkomaille, suomen paikallispolitiikassa likaantuu eikä maine pysy, siinä mielessä oikea valinta.
Hän ei pärjää siksi, että olisi pätevä, vaan siksi, koska on myynyt itsensä. Hän tekee rahasta mitä käsketään.
Tässä ketjussa minua ärsyttää se, että tuota Sannaa mollataan mielin määrin, vaikka kaiken takana on se petturi parturi.Itse inhoan tuollaisia miehiä, jotka käyttäytyvät noin raukkamaisesti ja törkeästi hyväksikäyttävät.Mielummin se ällö tyyppi joutaa haukuttavaksi kuin Sanna ja itse en ole mikään Sanna-fani sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän meillä edes kytätä pääministereitä mutta kunhan britit pääsevät jyvälle Marinista niin alkaa tulla otsikoita :)!
Ihan kuin britit olisivat yhtään kiinnostuneita Sanna Marinista juorutyyliin. Hui sentään, Sannalla ollut miesystävä. Kyllä on nyt valtavat otsikot siitä brittien lehdissä.
Suomalaisilla ei taida olla mitään käsitystä siitä, miten vähän muita maita kiinnostaa heidän sannamarininsa enää. Se oli lyhyt pieni kiinnostus pääministeriaikana ja meni jo, ketään ei kiinnosta enää, paitsi suomalaisia, jotkaa jauhaa, jauhaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysy tätä ilkeästi, mutta millä tavalla mielestäsi Sanna Marin "pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa"? Jos oli joku EU:n huippukokous tms., niin tottahan hän Suomen pääministerinä oli varmaan automaattisesti kutsuttujen joukossa ja samoissa kuvissa Merkelin/Schulzin ja Macronin ym. kanssa, mutta miten mittaat pärjäämistä?
Tämä on ihan olennainen kysymys. Mikä on Sanna Marinin substanssiosaaminen kauniin ulkokuoren takana, kun mennään Suomen rajojen ulkopuolelle? Mistä tämä osaaminen olisi tullut ja kehittynyt?
Kun Sanna lihoo ei kiinnosta yhtään ketään. Ei kiinnostanut ennen tätäkään kun oli pullukka. Ihan tavis matami oli.
Sanna meni luultavasti vanhanaikaiseen ansaan eli lärpätteli kampaajalle joka vain käytti jonhonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pärjää siksi, että olisi pätevä, vaan siksi, koska on myynyt itsensä. Hän tekee rahasta mitä käsketään.
Tässä ketjussa minua ärsyttää se, että tuota Sannaa mollataan mielin määrin, vaikka kaiken takana on se petturi parturi.Itse inhoan tuollaisia miehiä, jotka käyttäytyvät noin raukkamaisesti ja törkeästi hyväksikäyttävät.Mielummin se ällö tyyppi joutaa haukuttavaksi kuin Sanna ja itse en ole mikään Sanna-fani sen enempää.
Nyt et ymmärrä. Pettäminen ei tule yllätyksenä. Se on seuraus huonoksi koetusta suhteesta. Sanna lienee pitänyt kampajaa itsestäänselvyytenä eikä rakastanut oikein kampaajaa. Sannan kannattaa nyt vain miettiä oma osuutensa siihen miksi ajoi kampaajan toisaalle salasuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve ihmisillä on edelleen kytätä Marinia? Olette kuin joukko koulukiusaajia.
Miksi olet tällä palstalla kun se ei selvästi näytä sopivan sinulle? Tunnetko Sannan? Kannattaa mennä sellaisille sivustoille missä sinun arvomaailmaasi ylistetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt et ymmärrä. Pettäminen ei tule yllätyksenä. Se on seuraus huonoksi koetusta suhteesta. Sanna lienee pitänyt kampajaa itsestäänselvyytenä eikä rakastanut oikein kampaajaa. Sannan kannattaa nyt vain miettiä oma osuutensa siihen miksi ajoi kampaajan toisaalle salasuhteeseen.
Eikö Sanna vieläkään ymmärrä ettei yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea? 😉
Kampaajahan toimi Sannan julkisuuteen tuomien arvojen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudit skannaavatjaha iskä rapajuoppo ollut ( siellä kiellettyä) ja äiti lesbo, että tämä tuli opettamaan meitä jaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudit skannaavatjaha iskä rapajuoppo ollut ( siellä kiellettyä) ja äiti lesbo, että tämä tuli opettamaan meitä jaa?
Onneksi Sanna sentään pukeutuu asiallisesti ja puhuu lempeästi.
Sanna ei näytä olevan moderni vaan boomeri. Sanna ei näytä ymmärtävän parisuhteiden murrosta. Vapaat ja avoimet suhteet ovat syrjäyttämässä perinteisen ahtaisiin normeihin kuten luottamukseen ja rehellisyyteen perustuvat parisuhteet. Ihme boomeri.
Vierailija kirjoitti:
Brittilehdistö is best! Sitä odotellessa :)))
Sannaa taitaa kaikki ottaa päähän. Ettei ole enää pääministeri, kaverit Kiuru ja Ilari hävidivät äänestyksissä.
Kaikki 3 olivatkin hetkessä pelkkiä rivikansanedustajia. Mitättömyyksiä. Ja se ei tälle rouvalle käynyt ollenkaan.
Aikamoista.