Ei löydy sellaista korpea maailmasta minne eivät turistit tulisi!!
Hemmetti sentään! Olin matkallani Brasilian Amazonin viidakossa meloskellut jokea pitkin, ja löysin ihanteellisen ja upean leiripaikan yöpymistä varten vesiputouksen lähettyviltä. No siinä nakuna pomppiessani, vesiputouksen päällä itseänintyydytellen ja maisemia katsoen, ajattelin "aah mikä ihana rauha, koskematonta luontoa". Kunnes järkytyksekseni kuulin takaani puheensorinaa ja hihittelyä. Joku helvatan turistilauma kännyköiden ja kameroiden kanssa pyyhälsi leirini lävitse, ja tuli myös katselemaan maisemia..
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olit turisti.
Äitini on suomalainen mutta isäni puoliksi portugalilainen, ja Brasilia on entinen Portugalin siirtomaa, joten teknisesti ottaen olen omassa maassani, enkä turisti.
-ap
Täytyy vielä mainita, että olen ns "hyvin varusteltu". Ehkä se kiinnitti turistien huomion?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä mainita, että olen ns "hyvin varusteltu". Ehkä se kiinnitti turistien huomion?
-ap
Täytyy vielä mainita, että mielikuvituksesi tuottaa ääliömäisiä fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Olit turisti.
ap on päivän hoidoin trolli, mutta muutenhan tämä on yleistä. Turistit valittamassa siitä, että turistit menevät jokapaikkaan.
Tiedän yhden paika, jonne massaturismi ei tule.
Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit turisti.
ap on päivän hoidoin trolli, mutta muutenhan tämä on yleistä. Turistit valittamassa siitä, että turistit menevät jokapaikkaan.
Just näin. Monesti täälläkin on matkailukeskusteluissa niitä jotka nyrpistävät nokkaansa paikoille joissa on muita turisteja, varsinkin suomalaisia. Sitähän ne on itsekin, ihan kuin he itse olisivat jotenkin poikkeus muista turisteista.
Oli niillä ainakin jotain katseltavaa jos olit muna ojossa.
Ihan kiva tarina. Oikeasti kävit Kontulan ostarilla.
Teepä tuo sama jossain eteläkarjalaisessa korpimaisemassa ja saat seurakseni 280 hirvikärpästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit turisti.
Äitini on suomalainen mutta isäni puoliksi portugalilainen, ja Brasilia on entinen Portugalin siirtomaa, joten teknisesti ottaen olen omassa maassani, enkä turisti.
-ap
Teknisesti ottaen olet mullkvisti.
Juu, niin just. Ihan varmaan.