AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Vierailija kirjoitti:
Hei, tuleeko samasta hakukohteesta samaan aikaan tulokset kaikille? Joku täällä vähän aikaa sitten kirjoitti, että olisi tullut Lapin amk verkko sosionomi tulokset, mutta itselleni ei ole tullut. Onkohan muita, joille ei ole tullut vielä niitä?
Joo mulle on tullu ne, oon kaaaaaukaisilla varasijoilla todistusjonossa ei-enskana. Valintakoetta en tehnyt.
Okei. Mullekin tuli todistusvalintojen pisteet aiemmin, mutta joku täällä oli siis ilmeisesti saanut valintakoepisteet tuolta ja niitä mulle ei oo tullut, niin ihmettelen eikö niiden pitäis aina tulla samaan aikaan samasta hakukohteesta. Sitä vastoin multa hävinnyt todistusvalintojen pisteet ja varasija nyt siitä kokonaan.
Joo, mulle tuli Lapin amk sosionomi verkko-opintojen pisteet näkyviin perjantaina. Samoin Diakin, muut neljä on edelleen näkymättömissä.
Samasta hakukohteesta pitäisi yleensä tulla tulokset samaan aikaan. Jos on ylempiä hakukohteita, joihin ei vielä tuloksia ole tullut, tämä tulosten puuttuminen ennakoi, että olisi pääsemässä sisään näihin ylempiin. Minulla oli viidentenä Xamk ja muiden saadessa sinne tulokset, minulle niitä ei tullut. Pääsinkin sitten ylempään kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Samasta hakukohteesta pitäisi yleensä tulla tulokset samaan aikaan. Jos on ylempiä hakukohteita, joihin ei vielä tuloksia ole tullut, tämä tulosten puuttuminen ennakoi, että olisi pääsemässä sisään näihin ylempiin. Minulla oli viidentenä Xamk ja muiden saadessa sinne tulokset, minulle niitä ei tullut. Pääsinkin sitten ylempään kohteeseen.
Okei, tämän tiedon valossa. Onko kukaan saanut Tikkurilan Laureasta mitään tuloksia?😂 Jos tulosten puuttuminen tarkoittaakin sitä, että olisin päässyt ykkösenä olevaan Metropoliaan🤔
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mullekin tuli todistusvalintojen pisteet aiemmin, mutta joku täällä oli siis ilmeisesti saanut valintakoepisteet tuolta ja niitä mulle ei oo tullut, niin ihmettelen eikö niiden pitäis aina tulla samaan aikaan samasta hakukohteesta. Sitä vastoin multa hävinnyt todistusvalintojen pisteet ja varasija nyt siitä kokonaan.
Siis juu juu, kyllä mullekin tuli valintakoetulos (hylätty) ja lukee etten saanut opiskelupaikkaa. Tuli vasta pe, vaikka palkit silloin joskus ke vai milloin. Eli olen kans saanut ton tuloksen kokonaan, muutamasta muusta en.
t. Edellä yo-todistuksella jonottava
Okei. Kiitos kaikille vastauksista! Mietinkin, että tarkoittaako se sitä, että on päässyt ylempään, kun ei oo tullut toisin kuin mulle. Hyvältä kuulostaa siis! Onnittelut kaikille paikan saaneille ja kovasti tsemppiä ja toivoa muille!
Vierailija kirjoitti:
Okei. Kiitos kaikille vastauksista! Mietinkin, että tarkoittaako se sitä, että on päässyt ylempään, kun ei oo tullut toisin kuin mulle. Hyvältä kuulostaa siis! Onnittelut kaikille paikan saaneille ja kovasti tsemppiä ja toivoa muille!
*muille
Itse kans täällä odottelen samkista tuloksia, ei ole minullekkaan mitään vastausta tullut vaikka joku täällä jo ilmoitteli, että samkin palkit näkyy opintopolussa
Minullekaan ei ole tullut Samkin valintakurssin tuloksia. Pääsin jo ylimpään hakukohteeseeni, mutta kiinnostaisi tietää tulos tästäkin.
Jaaha, turun sote-alojen yamkin tuloksia ei ole julkaistu, mutta vipusessa näkyy jo että 24 valittu (25 aloituspaikkaa), eikä yksikään valituista asu omalla paikkakunnalla. Kaipa tässä voi siis heittää hanskat tiskiin omalta osalta, ja tehdä muita suunnitelmia.
mistä pystyt näkemään, että missä paikkakunnalla valitut ovat? :o
Vierailija kirjoitti:
mistä pystyt näkemään, että missä paikkakunnalla valitut ovat? :o
Valitsemalla vasemmasta reunasta suodattimen Kotipaikkakunta, ja valitsemalla sieltä paikkakunnan
Mullakaan ei näy kuin yhdessä hakemassani kohteessa yo-pisteet, muissakin näkyi aiemmin mutta ne hävisi.. Pelkkää viivaa näkyy kaikissa muissa kohdissa :/ Hain viiteen paikkaan. Siis ihmetyttää tää touhu joteskin..?!
Mulle tuli Tikkurilan Lauran sosionomi-tulokset jo perjantaina
Oon nyt varasijalla 1. Mulla on jo AMK tutkinto, mutta toivottavasti pääsisin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt varasijalla 1. Mulla on jo AMK tutkinto, mutta toivottavasti pääsisin sisään.
Mulla sama tilanne. Jännäksi menee, kuinkahan meidän käy! Toivottavasti pian selviäis.
Nukkukaa hyvin, aamulla se alkaa taas armoton opintopolku - vauva.fi päivittely. Ihan ku ne maanantai aamuna siellä ny näitä ois näpyttelemässä kun pitää kahvitella ja kokoustaa mutta tiiäppä vaikka iltapäivällä jollaki jotain ois jo???
Onko Metropolian tulokset jo tulleet?
Hei, tuleeko samasta hakukohteesta samaan aikaan tulokset kaikille? Joku täällä vähän aikaa sitten kirjoitti, että olisi tullut Lapin amk verkko sosionomi tulokset, mutta itselleni ei ole tullut. Onkohan muita, joille ei ole tullut vielä niitä?