Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Jotain meissä ihmisissä tapahtuu, kun käytämme tinderiä. Luulemme, että nurkan takana on aina joku parempi ja että ei kannata sitoutua.

Vierailija
04.09.2023 |

Taitaa tuo koskea vain naisia. En tunne ketään miestä joka saisi sieltä niin paljon naisia että se olisi noin vain helppoa vaihtaa parempaan. Lisäksi tinder tekee pelkkää hallaa miehen itsetunnolle.

Terhi tuskastui Tinderiin kuukaudessa tohtori selittää psykologista harhaa, joka saa meidät käyttäytymään huonosti deittisovelluksissa https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009804480.html

Kommentit (467)

Vierailija
281/467 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä luule, että nurkan takana on joku parempi. Mä vaan en kelpuuta miestä, joka ei täytä mun kriteerejä. En vaadi sen enempää kuin itseltäni eli maisteri, normaalipituinen ja -painoinen, raitis ja savuton, lapseton, omat paksut hiukset, käytöstavat hallussa, hyvä yleissivistys, nätti naama. Itselläni on myös omistusasunto, mutta en edellytä sitä mieheltä. Aika perussettiä mun mielestä, mutta ei tämmöiset miehet kyllä tinderissä pyöri. N39

Tuossa iässä ja noilla vaatimuksilla tietänet, mistä se sinkkuutesi todennäköisesti johtuu? Etsit sitä samaa kuin kaikki muutkin naiset, joten...

Niin tiedän. Tasokkaita miehiä on vähemmän kuin vastaavia naisia. Eipä sillä, viihdyn kyllä hyvin yksinkin.

Vierailija
282/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden bodatun kamerunilaismiehen. Hän kyllä saa tinderistä niin paljon pano ja parisuhde seuraa kuin sielu jaksaa.

Paidaton kuva ja bilekuvia. "Tuhma" profiiliteksti.

Tuo kertoo mitä naiset oikeasti haluaa.

No mitäpä luulet, jos nainen laittaisi vähäpukeisen tekstin tinderiin ja tuhman profiilitekstin, saisiko pa n o.se u raa.

Niin. Ai eri asia? Ei ole. Pitäisikö tästä nyt päätellä, että kaikki miehet on helppoja p a s koja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä luule, että nurkan takana on joku parempi. Mä vaan en kelpuuta miestä, joka ei täytä mun kriteerejä. En vaadi sen enempää kuin itseltäni eli maisteri, normaalipituinen ja -painoinen, raitis ja savuton, lapseton, omat paksut hiukset, käytöstavat hallussa, hyvä yleissivistys, nätti naama. Itselläni on myös omistusasunto, mutta en edellytä sitä mieheltä. Aika perussettiä mun mielestä, mutta ei tämmöiset miehet kyllä tinderissä pyöri. N39

"Omat paksut hiukset..." jo on pinnallista.

Vierailija
284/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ja noilla vaatimuksilla tietänet, mistä se sinkkuutesi todennäköisesti johtuu? Etsit sitä samaa kuin kaikki muutkin naiset, joten...

Niin tiedän. Tasokkaita miehiä on vähemmän kuin vastaavia naisia. Eipä sillä, viihdyn kyllä hyvin yksinkin.

Suomi24 Treffeissä ei ole yhtään tasokasta suomalaista naista.

Vierailija
285/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt lopultakin mikä se muutos on, mikä naisten pitäisi tehdä.

1) Kartoitetaan halutun sukupuolen odotukset, vaatimukset ja toivomukset

2) Kartoitetaan oma henkilökohtainen lähtötilanne

3) Tehdään päätös:

3a) Kurinalainen ja tavoitteellinen prosessi yksilön itsensä muuttamiseksi siten, että lopulta on ikänsä, geeniensä ja yhteiskunnallisen asemansa puitteissa mahdollisimman lähellä sitä maksimia, jonka voi saavuttaa. Tiivistetysti ”tule parhaaksi versioksi itsestäsi”.

3b) Todetaan selvästi syyllisyyttä tuntematta, ettei maksa vaivaa käydä läpi prosessia, jolla voisi saavuttaa mahdollisimman lähelle sen maksimin, joka on realistisesti saavutettavissa. Mikäli valitaan tämä vaihtoehto, on seuraava askel muokata tietoisesti elämästään mahdollisimman miellyttävä ja nautinnollinen kokonaisuus ilman sen halutun sukupuolen mukanaoloa. Kaikkinainen syyllisyydentunto ja ennen kaikkea valittaminen kannattaa unohtaa kokonaan, ja keskittyä nauttimaan elämästä valitsemallaan tavalla.

Oletetaan kuitenkin, että yksilö haluaa parisuhteen ja oman perheen lapsineen kaikkineen. Sitten kääritään hihat ja aloitetaan työt, koska muuta mahdollisuutta ei ole. Henkisesti on syytä varautua useiden vuosien mittaiseen prosessiin tietoisena siitä, ettei välttämättä siltikään onnistu.

1) Noin yleisesti ottaen miehet haluavat nuoren, pitkähiuksisen, tiukkavartaloisen, muodokkaan ja ystävällisen naisen, jolla ei ole suurta määrää (tai lainkaan) lävistyksiä ja tatuointeja. Lisäksi naisella ei saisi olla suurta määrää aiempia seksisuhteita, sairastettuja sukupuolitauteja, tehtyjä abortteja, lapsia aiemmista suhteista (eikä varsinkaan useiden eri miesten kanssa). Miehet siis haluavat naisen, joka on tietoisesti säilyttänyt ”arvonsa”.

2) Lähtötilanteen kartoitus on huomattavan tärkeä vaihe, koska se määrittää toimintasuunnitelman. Kannattaa pyytää muutamaa luotettua kaveria keskustelemaan asiasta, koska itse ei välttämättä osaa itseään oikealle asteelle asettaa.

3a) Nyt alkaa se kova vaihe, joka vaatii eniten luonnetta. Suurimmalla osalla geenit ja ympäristö eivät mahdollista sen unelman saavuttamista, mutta sitä tavoitetta voidaan lähestyä. Naisella haaveena saattaa olla esimerkiksi Victoria’s Secretin Adriana Lima. Esikuvista on lupa innoittua tietoisena siitä, ettei niitä koskaan tule saavuttamaan.

jatkuu...

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

En usko enkä toivo eroavani nykyisestä puolisostani, mutta jos joskus sittenkin jään sinkuksi (tai vaikka leskeksi), niin aion tehdä samoin kuin aina ennenkin:

Pidän silmäni auki ja jos kohdalle osuu mies, johon ihastun ja joka ihastuu minuun, katson miten pitkälle juttu johtaa. Se mies tulisi varmasti olemaan hyvin saman kaltainen kuin nykyinen puolisoni eli mies, joka etsii aivan tavallista suomalaista naista eikä kysele entisistä kumppaneista.

Onko meillä nyt palstalla Hiusrajahullun lisäksi Naisten osuus -hullu?

Ja mitä teet sitten, jos tai kun sitä miestä ei löydykään? Silloin teet tuosta ylempää joko 3a tai 3b, eikö niin?

Elän samalla tavalla kuin ne seitsemän vuotta, jotka olin sinkkuna ennen kuin puolisoni tapasin. Teen töitä, matkustelen, harrastan, tapaan kavereita, käyn satunnaisesti baareissa, ulkoilen koirani/koirieni kanssa, siemailen viiniä sohvannurkassa lukien kirjoja, harrastan satunnaisesti seksiä kun sopiva mies osuu kohdalle, jne.

Niin, aivan. Oliko tässä nyt jokin ongelma?

Siinäpä se: Ei minulla eikä meillä naisilla ylipäänsä ole mitään ongelmaa. Ei mitään tarvetta "tehdä osuuttamme". Joten mistä ja miksi tuo jankutus oman osuuden tekemisestä ilmestyi palstalle? Me elämme elämäämme ja jos kohdalle osuu mies, johon ihastumme, siitä parhaassa tapauksessa kehittyy parisuhde.

Minä lähden nyt elämään elämääni koirani kanssa tuonne ulos, siellä on aika hieno ilma.

Nimenomaan on ongelma, koska täälläkin palstalla ja mediassa naiset kovasti valittavat, etteivät miehet sitoudu, ja kuinka "hyviä miehiä ei ole missään". Tällaista valitusta ei olisi, jos ongelmaa ei olisi.

Jos itse olet naimisissa vakaasti, ei ajattelusi ilmeisesti riitä sellaisen tilanteen hahmottamiseen, jossa nainen kaipaa parisuhdetta, mutta kerta toisensa jälkeen käy niin, etteivät ne ihanat miehet sitoudukaan. Toinen vaihtoehto on, että tietoisesti trollailet ja olet tahallasi ymmärtämättä, mistä on kyse.

En ole naimisissa, olen avoliitossa. Olin seitsemän vuotta sinkkuna edellisen parisuhteen (noin 5 v) jälkeen ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni, ja ennen edellistä suhdetta olin ollut sinkkuna vuosia.

Se, että lehtiin nostetaan yksittäisiä artikkeleita sinkkunaisista tai että jotkut naiset tekevät tänne avauksia sinkkuudestaan ei tarkoita, että meillä naisilla yleisesti ottaen olisi ongelmaa. Paljon useammat toteavat sen saman kuin minäkin: jos oikeaa ei tule (/olisi tullut) kohdalle, olisimme yksin ja nauttisimme elämästämme sellaisena kuin se on.

Tuo sinun ohjeesi, että Siwan kassan kannattaisi pyrkiä mahdolisimman lähelle Adriana Limaa (en ole googlettanut) on suoraan sanottuna harhainen. Jos lähdet kaupungille ja avaat silmäsi niin näet, että aivan tavalliset siwankassat ovat onnellisesti parisuhteissa aivan tavallisten varastomiesten kanssa.

Ja edelleen: Jos pystyt tahdonvoimalla säätelemään sitä, kehen ihastut, niin käytä sitä tahdonvoimaasi. Itse en siihen pystyisi. Jos mies ei herätä ihastumisen tunteita, niitä ei tule järkeilemällä, että "tässäpä olisi minun tasoiseni".

Hyvää työpäivää, jos sinulla sellainen on. Minulla on ja se alkaa nyt.

Vierailija
286/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kriteerit täyttävä mies juoksee karkuun ja ottaa mieluimmin sen kivan naisen, jolla ei ole piiruntarkkoja ikäviä vaatimuksia. Ne kun eivät nimittäin lopu papin aameneeseen, vaan aina on pahantuulinen valittaja vaatimassa.

Vierailija
287/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mies kenkää siinä vaiheessa kun hiukset alkaa harventua?

Vierailija
288/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksikään tasokas nainen menisi johonkin Suoli24 Treffeihin?

Vierailija
289/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina erittäin nirso miesten suhteen, enkä keksi yhtäkään asiaa miten siitä olisi ollut minulle haittaa.

Vierailija
290/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä missä päin Suomea sä tinderiä käytät, mutta ainakin pääkaupunkiseudulla Tinderissä on tuollaisia kuvailemasi kaltaisia miehiä ihan roppakaupalla.

Eli tervetuloa tänne vaan tinderöimään :)

Vierailija
291/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aina erittäin nirso miesten suhteen, enkä keksi yhtäkään asiaa miten siitä olisi ollut minulle haittaa.

Mä olen aina ollut tosi nirso naisten suhteen, ja ainoa ongelma mitä mulle on siitä koitunut, on se että en ole saanut kumppania ja perhettä.

Vierailija
292/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei noissa tuon kirjoittajan kriteereissä kyllä mitään kohtuutonta ollut. Ei sille nyt mitään voi, että kukaan nainen ei etsi ensisijaisesti huonokäytöksistä miestä, jolla on olematon yleissivistys, paha päihdeongelma ja joka polttaa ketjussa, ja joka on vielä ylipainoinenkin. Tuskinpa kukaan mieskään vastaavaa naista etsii. Eli toisin sanoen "kaikki" etsivät samantyyppistä ihmistä. Täysin ymmärrettävää!

N45

Vierailija
293/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut tosi nirso naisten suhteen, ja ainoa ongelma mitä mulle on siitä koitunut, on se että en ole saanut kumppania ja perhettä.

No jos oot sama joka oli sitä mieltä ettei nainen saa vaatia mitään vastineeksi niin sietääkin jäädä yksin. Haluan taas kerran muistuttaa jopa työttömällä olevan mahdollisuus perheeseen, joskin sillä hinnalla että joutuu menemään leipäjonoon ja muuttamaan telttaan. Tääkin kuitenkin pysyy vapaaehtoisten valintojen piirissä. Mikäli oot silti valmis tekemään uhrauksia silloin pitää hioa Tinder profiili venäjänkieliseksi, jotta Turkissa asuvat slaavi naiset ymmärtää mitä haet. Amazonista date night outfits for men. Hajuksi citrus-lavender.

Vierailija
294/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin miehenä kesäloman ajan kokeiluna tinderiä ja ei helvutti, en ole koskaan ollut elämässäni niin masentunut kesäloman jäljiltä.

En edes tiennyt että tuollaisia naisia on olemassa, oksettaa

Vierailija
295/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät nuo lehdet koskaan tee raatorehellistä artikkelia naisten sikailuista tinderissä?

Mitähän ne naiset siellä Tinderissä sikailee? Omalla 7 vuoden Tinderin käyttöaikana ei ole tullut naisten puolelta mitään sikailua vastaan. Joo joku match katoaa tyhjään tai treffien jälkeen toinen pitää 4-5 päivää hiljaisuutta todetakseen sitten ettei kiinnosta tavata uudestaan. Mikään tapahtuma ei ole minusta ollut sukupuolesta vaan yksilöstä kiinni. 

Vierailija
296/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut tätäkään ongelmaa, tosin lapsia en ole koskaan halunnut.

Vierailija
297/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa treffaillut laajasti ympäri Suomen kun voit suoriltaan väittää noin.

Vierailija
298/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla miehet todellakin sikailevat mennen tullen, jos on yhtään siihen mahkuja. Katsotaanpa vaikka case Sanna. Kampaaja!miehelle ei riittävyt timmi, hoikka, hyvännäköinen ja varakas nainen. Ei, vähintään kaksi naista sen olla pitää. Todnäk naisia on enemmänkin. Siis ihan kampaajalla. Ties mitä haaremia ne mallikirurgit sitten pyörittääkään!

Joo ja siis vaikka naisella olisi ikää 10 vuotta vähemmän kuin Sannalla, silti saa ihan tuollaista samaa paskaa kohtelua. Olin 24 ja lapseton kun tulin playerin vedättämäksi. Eikä mies ollut edes pk-seudulta. Heti jos miehellä on edes vähän ulkonäköä, sillä on joku sata muijaa pyörityksessä. Vähintään.

"Heti jos miehellä on edes vähän ulkonäköä, sillä on joku sata muijaa pyörityksessä"

Aika pieni osuus miehistä on oikeasti hyvännäköisiä. Tästä johtuen tuollaisella miehellä on valtavasti kysyntää naisten keskuudessa, ja totta kai tuollainen mies silloin myös nauttii elämästään ja "maistelee erilaisia hedelmiä", kun kerran naiset itseään tarjoavat hänelle. Ihan päivänselvä asia että homma menee noin.

Jos oikeasti haluat tuollaisen miehen, niin sun pitää tajuta että tossa tilanteessa sä olet se, joka kilpailee muiden naisten kanssa sen miehen huomiosta, eikä päinvastoin. Eli sun pitää olla parempi kuin ne naiset, kenen kanssa hänestä kilpailet. Tsemppiä kisaan 👍

Eli hyvännäköisillä miehillä on aina haaremi. No miksi mä laihduttaisin tai tekisin muutakaan saadakseni jonkun tavisplösön? Suomalaisista miehistä 72% on ylipainoisia...

En minä ainakaan laihduttaisi vain sitä varten että saisin tavisplösön. Been there, done that. Olen mieluummin yksin, kuin tavisplösön kanssa.

Mutta voisin kyllä harkita laihduttavani, jos sen avulla pääsisin oikeasti hyvännäköisen miehen haaremiin. Haaveilen nimittäin siitä että harrastaisin fwb tyyppisesti seksiä komean miehen kanssa, ja olen kyllä valmis näkemään vaivaa ulkonäköni eteen, jotta komea mies minut tuollaiseen fwb järjestelyyn ottaisi.

Tämä syy onkin jäänyt toistaiseksi huomioimatta, miksi haaremien pyörittäminen onnistuu: osa naisista haluaa kuulua eliittimiehen haaremiin.

En jaksa uskoa että juuri kukaan ehdoin tahdoin haluaa kuulua eliittimiehen haaremiin.

Kyse on varmaan enemmänkin siitä, että naiset ovat voimattomia pakottamaan sitä eliittimiestä sitoutumaan vain heihin, mutta toisaalta eivät myöskään halua päästää irti siitä miehestä, koska se on niin hyvännäköinen. Eli sitten käytännössä vaan roikutaan miehessä kiinni, ja pitkin hampain hyväksytään se että hän panee muitakin.

Mistä tulee tämä käsitys, että naisille riittäisi niin suhteen perustaksi kuin seksiin vain se, että mies on hyvännäköinen? Ai niin, sovellatte miesten näkökulmaa - miehillehän tuntuu usein riittävän se, että nainen on hyvännäköinen. Mutta ei se naisen kohdalla niin mene - miehen ulkonäkö ei muuta tylsää seksiä hyväksi eikä lisää kiihottuneisuutta niin paljon, että senkään takia kiinnostaisi, ja naisilla on ihan tutkimusten mukaan miehiä enemmän toiveita suhteen sisällöstä ja myös henkisestä puolesta. Näin ollen ei ole uskottavaa, että naiset roikkuisivat tuollaisessa kulissisuhteessa vain siksi, että miehen ulkonäkö on hyvä.

Millä perusteella tuollainen mies edes olisi eliittimies? Aika harva nainen kokee, että tuollainen vastaa omia ihanteita, joten eihän silloin tuollainen mies ole naisten näkökulmasta mitään eliittiä.

Vierailija
299/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos oot sama joka oli sitä mieltä ettei nainen saa vaatia mitään vastineeksi niin sietääkin jäädä yksin. Haluan taas kerran muistuttaa jopa työttömällä olevan mahdollisuus perheeseen, joskin sillä hinnalla että joutuu menemään leipäjonoon ja muuttamaan telttaan. Tääkin kuitenkin pysyy vapaaehtoisten valintojen piirissä. Mikäli oot silti valmis tekemään uhrauksia silloin pitää hioa Tinder profiili venäjänkieliseksi, jotta Turkissa asuvat slaavi naiset ymmärtää mitä haet. Amazonista date night outfits for men. Hajuksi citrus-lavender.

En ole sitä mieltä että nainen ei saa vaatia mitään. Päinvastoin, mielestäni kuka tahansa saa vaatia mitä tahansa.

Niinhän minäkin teen, vaadin todella paljon naiselta, mun ongelmana vaan on se että mulla ei ole mitään mahdollisuuksia saada niitä naisia, jotka täyttävät vaatimukseni.

T. Sama jolle vastasit

Vierailija
300/467 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät nuo lehdet koskaan tee raatorehellistä artikkelia naisten sikailuista tinderissä?

Mitähän ne naiset siellä Tinderissä sikailee? Omalla 7 vuoden Tinderin käyttöaikana ei ole tullut naisten puolelta mitään sikailua vastaan. Joo joku match katoaa tyhjään tai treffien jälkeen toinen pitää 4-5 päivää hiljaisuutta todetakseen sitten ettei kiinnosta tavata uudestaan. Mikään tapahtuma ei ole minusta ollut sukupuolesta vaan yksilöstä kiinni. 

Mäkään en ole kokenut mitään sikailua naisten suunnalta Tinderissä. Toki en ole ehkä oikea henkilö asiaa kommentoimaan, koska mä en saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta Tinderissä 😀