Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Eli nainen on päässyt treffeille kelpuuttamiensa eli pitkien, tummien ja urheilullisten (koska onhan Jonnallakin kriteerit) miesten kanssa mutta nyt kaikki miehet on ihan huonosti käyttäytyviä paskoja kun nämä miehet hakivat urheilullisia ja nättejä naisia.
Tyttöhän siis valitti sitä, että sen sijaan että vaan ohitettaisiin kerran kuvat ja tiedot on, aletaan ihan erikseen vittuilemaan. Sen sijaan että käytäisiin treffeillä jos on kiinnostusta, ei julkisesti osoiteta edes tuntevansa toista. Ei hän muiden preferensseistä mitään kitkerää sanonut vaan tavoista toimia niiden kanssa.
Itse olen hoikka ja rintamus pieni. Aika hyvin olen säästynyt, mutta kyllähän aina jonkun mieleen tulee kommentoida että kaipaisi enemmän. Aivan sama. Minäkin isompaa mutta en ole niin idiootti että laukoisin moista ääneen. Jotain rajaa junttiudelle pojat!
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ymmärsin oikein, niin Jonna on käynyt yli 20 miehen kanssa treffeillä, eikä heistä kukaan halunnut jatkaa tapailua Jonnan kanssa.
Tulokset puhuvat puolestaan: Jonna on nykyisellä ulkonäöllään täysin kyvytön herättämään niiden miesten kiinnostusta, joista hän on itse kiinnostunut.
Hänellä on tasan kaksi vaihtoehtoa korjata tilanne. Joko laihduttaa itsensä normaalimittoihin, tai sitten alentaa omaa vaatimustasoaan ja treffata jatkossa ulkonäöltään "matalampitasoisia" miehiä.
Itse suosittelen laihdutusta, koska tuo tyytyminen johtaa usein katkeroitumiseen.
Niin ajattele vuodessa 20 kertaa toi on käynny treffeillä eikä miehet siitä innostu.
Lihava mies pääsee ehkä 20 vuodessa kerran treffeille mutta lihava nainen pääsee 20 kertaa vuodessa treffeille.
Eniten kiinnostaisi juuri se että minkä näköisiä ne miehet on ollu joita tämä Jonna on treffaillu, onko ne olleet siis ylipainoisia myös vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ymmärsin oikein, niin Jonna on käynyt yli 20 miehen kanssa treffeillä, eikä heistä kukaan halunnut jatkaa tapailua Jonnan kanssa.
Tulokset puhuvat puolestaan: Jonna on nykyisellä ulkonäöllään täysin kyvytön herättämään niiden miesten kiinnostusta, joista hän on itse kiinnostunut.
Hänellä on tasan kaksi vaihtoehtoa korjata tilanne. Joko laihduttaa itsensä normaalimittoihin, tai sitten alentaa omaa vaatimustasoaan ja treffata jatkossa ulkonäöltään "matalampitasoisia" miehiä.
Itse suosittelen laihdutusta, koska tuo tyytyminen johtaa usein katkeroitumiseen.
Ahaa, eli naisessa merkkaa vain ulkonäkö ja se, että pitää olla hoikka.
Miksi meidän naisten pitäisi sitten välittää miehissä muista, kuin ulkonäöstä?
Niin, ei ole pakko. Mutta turha itkeä iltapäivälehdessä ettei pankkiirijääkäriä kiinnosta kuin siementen laskeminen jos on itse pikkasen pläski.
Minä olen suosittu miesten keskuudessa ja voin ihastua urheilulliseen treenattuun mieheen tai lihavampaan mieheen. Joku muu on mikä miehessä kiinnostaa, persoona jne. Ja kohteliaisuus, naisen sopiva huomioiminen on tärkeää.
Itse olen normaalipainoinen.
Odotin jotain ihan muuta, kun luin otsikon. Mutta siis hänhän on todella kaunis! Toki aivan liikaa meikkiä, mutta kun keventäisi sitä reippaasti, niin uskon että on kaunis, kauniit kasvonpiirteet olivat.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöhän siis valitti sitä, että sen sijaan että vaan ohitettaisiin kerran kuvat ja tiedot on, aletaan ihan erikseen vittuilemaan. Sen sijaan että käytäisiin treffeillä jos on kiinnostusta, ei julkisesti osoiteta edes tuntevansa toista. Ei hän muiden preferensseistä mitään kitkerää sanonut vaan tavoista toimia niiden kanssa.
Itse olen hoikka ja rintamus pieni. Aika hyvin olen säästynyt, mutta kyllähän aina jonkun mieleen tulee kommentoida että kaipaisi enemmän. Aivan sama. Minäkin isompaa mutta en ole niin idiootti että laukoisin moista ääneen. Jotain rajaa junttiudelle pojat!
Tyttöhän valitti myös siitä että hänelle ei tarjota juomia :D
"netissä kasvotusten oli järkytys". Miksi evät tavanneet livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27Pidän peukkuja, että joku tykkää!
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli naisessa merkkaa vain ulkonäkö ja se, että pitää olla hoikka.
Miksi meidän naisten pitäisi sitten välittää miehissä muista, kuin ulkonäöstä?
"Miksi meidän naisten pitäisi sitten välittää miehissä muista, kuin ulkonäöstä?"
En minä ole missään kohtaa noin sanonut. Ei minulla ole mitään tarvetta yrittää sanella naisille mistä heidän pitäisi olla kiinnostuneita. Jos haluatte olla kiinnostuneita vain miehen ulkonäöstä, niin teillä on siihen kaikki oikeus, ei minulla ole mitään ongelmaa sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suosittu miesten keskuudessa ja voin ihastua urheilulliseen treenattuun mieheen tai lihavampaan mieheen. Joku muu on mikä miehessä kiinnostaa, persoona jne. Ja kohteliaisuus, naisen sopiva huomioiminen on tärkeää.
Itse olen normaalipainoinen.
Täällä internetissä kuka tahansa voi sanoa olevansa mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvioitte, mikä jonnan bmi on?
Noin 35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27Entä sitten jos haluaa? Samalla tavalla kaikki miehet haluaa normaalipainoinen ja hyvännäköisen kumppanin, vaikka itse olisi läski ja ruma. Miksi naiset eivät saisi haluta? Tällä palstalla ei ole koskaan ùlinaketjuja, joissa naiset valittavat, miten : "Uljas, läski ja ruma, haluaa hoikan ja kauniin tyttöystävän!". Mutta näitä on täällä viikoittain/ päivittäin.
Koska miesten mielestä naisille pitäisi riittää, että miehellä on kikulit. Mitään muuta naiset eivät saa miehiltä edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Nope. Jonnalla on myös muita vaihtoehtoja, kuten jatkaa elämäänsä ja tapailla miehiä kunnes kohtaa vastakappaleensa. Tai voi olla myös seurustelematta. Onhan näitä vaihtoehtoja nyt muitakin, Herran tähden... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27Entä sitten jos haluaa? Samalla tavalla kaikki miehet haluaa normaalipainoinen ja hyvännäköisen kumppanin, vaikka itse olisi läski ja ruma. Miksi naiset eivät saisi haluta? Tällä palstalla ei ole koskaan ùlinaketjuja, joissa naiset valittavat, miten : "Uljas, läski ja ruma, haluaa hoikan ja kauniin tyttöystävän!". Mutta näitä on täällä viikoittain/ päivittäin.
Ei tarvitse koska lehdet tekee ne jutut ja nämä keskustelut käydään näiden juttujen pohjalta kuten nyt.
Christiiina kirjoitti:
Todennäköisesti tämä(kin) nainen on kiinnostunut vain niistä kaikista parhaimmista miehistä eikä ymmärrä, että kaikki muutkin naiset tekevät samoin , jonka johdosta näillä miehillä on niin paljon valinnanvaraa, että he voivat valita vain ne kauneimmat, hoikimmat ja upeimmat naiset.
Jos olisin sinkku, niin minulla olisi miehelle tasan kaksi vaihtoehtoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta. En minä jäisi pohtimaan, kiinnostuvatko muutkin naiset samasta miehestä. Miksi jäisin? Kun ei ne minua kiinnostamattomat miehet silti muuttuisi kiinnostaviksi.
Miksi miehet (joksi sinutkin lasken) kuvittelevat, että kiinnostuminen/ihastuminen on joku päätös, joka tehdään sen jälkeen kun potentiaaliset ehdokkaat on asetettu johonkin riviin ja sitten laskettu heidän tasonumero ja oma tasonumero ja mietitty, että kuka olisi sellainen joka on oman tasoinen eikä kiinnosta muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöhän valitti myös siitä että hänelle ei tarjota juomia :D
Tuli esiin viimeisenä jutussa. En ole ikinä tykännyt tuosta tarjoamiskulttuurista kun en kaipaa olla mitään kenellekään velkaa, en sikäli kovin huolellisesti lukenut. Ymmärrän, että on ikävä tunne jäädä ainoana aina ilman, mutta se nyt ei toki mitään tahallista keljuilua ole, such is life.
Tässäkin ketjussa vaan monen vastaus peräänkuulutettuihin käytöstapoihin on lisää solvauksia, aika lailla todentaa mitä sanottiin. Ihmiset on uskomattoman sivistymättömiä nykyään. Mikään määrä ulkonäköä ei korvaa luonnetta, jossa paino tms saa kohtelemaan muita b-tason ihmisenä.
Joskus itseänikin tultiin iskemään yökerhossa haukkumalla seurana olleen miespuoleisen kaverini ulkonäköä ja kehumalla että parempaa olisi tarjolla. Voit olla vaikka mikä teräsmies tollasen jälkeen, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on paljon ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka haluavat itselleen hyvännäköisen kumppanin, vaikka he itse eivät ole hyvännäköisiä.
Esimerkkeinä voisi mainita juurikin nämä vauva palstan u.limiehet, tai tuon AP:n postaaman artikkelin Jonnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten mielestä naisille pitäisi riittää, että miehellä on kikulit. Mitään muuta naiset eivät saa miehiltä edellyttää.
Mutta miehet ei saa edellyttää että nainen ei olisi lihava?
Valehdellako pitäisi?