Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Nuorena jo tuollainen mursu niin mitä sitten kun vuosia on kymmenen lisää?
Ei enää henkilöauto riitä. Ei helvetti että ootte sairaita, ihan kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kauheaa mitä Jonna sanoi ja olen itsekin kokenut esim. baarissa kun miehet puhuu vaan seuran näteille naisille ja muut ovat kuin ilmaa. Aikamoinen red flag. Herrasmies on ystävällinen seurueen kaikille naisille.
Osaako nainen ottaa kaikki keskustelukumppanit huomioon?
Ei, mutta se on eri asia! Ja naiset ei tarjoa juomia
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi hakea miestä jolla myös joku näkyvä "vamma" ulkonäössä. Joka ei häpeä. Muunlaiset miehet vaativat standardi kokoa. Siirtyä live elämään jä jättää netti hakeminen.
No ei ole vaikeaa Suomessa! Eihän täällä käytännössä kuin ulkonäkövammaisia miehiä! Lisäksi tietysti persoonallisuushäiriö!
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti persoonallinen nuori nainen. Sileät reidet ja selkeästi erottuva vyötärö. Sanoisin että muodot kohdillaan ja jotenkin kiinnostavan oloinen muutenkin. Rohkea kun uskaltaa tulla esiin omilla kasvoillaan ja kertoa kokemuksistaan. Muuttuisi luultavaksti laihduttamalla stressaantuneeksi tusinatavaraksi! Mikä siinä laihuudessa niin hirveästi oikein kiehtoo?
"Mikä siinä laihuudessa niin hirveästi oikein kiehtoo?"
Kuvista näkee ihan selvästi että Jonnalla on aika reippaasti ylipainoa, sen verran että se on ongelma ihan terveydenkin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi hakea miestä jolla myös joku näkyvä "vamma" ulkonäössä. Joka ei häpeä. Muunlaiset miehet vaativat standardi kokoa. Siirtyä live elämään jä jättää netti hakeminen.
No ei ole vaikeaa Suomessa! Eihän täällä käytännössä kuin ulkonäkövammaisia miehiä! Lisäksi tietysti persoonallisuushäiriö!
Eikös tämä koko artikkeli perusru siihen että tuntuis olevan vaikeata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kauheaa mitä Jonna sanoi ja olen itsekin kokenut esim. baarissa kun miehet puhuu vaan seuran näteille naisille ja muut ovat kuin ilmaa. Aikamoinen red flag. Herrasmies on ystävällinen seurueen kaikille naisille.
Osaako nainen ottaa kaikki keskustelukumppanit huomioon?
Tämä! :D
Eipä ne naiset juurikaan niitä ylipainoisia tai rumia miehiäkään huomioi vaan kyllä ne kiehnää niitten komistuksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaankin ulkomaalainen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, ettei suomimies edes ymmärrä olevansa ruma 😅 Jotenkin se peili kuvastaa aina vain komituksen, vaikka kaikki mahdolliset maailman puutteet kirkuvat olemassaoloaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon joskus vedin oikealle eikä tullut mätchiä.
Olen hoikka, 183cm, tummat hiukset (ei kaljua), Asiallinen esittelyteksit ja kuvat (ei kaljatuoppia, eikä paidatonta).
Kasvosi eivät vaan olleet riittävän komeat Jonnalle. Sitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne käyttäus puoletkin siitä ajasta ja energiasta mitä ne käyttää meikkaamiseen muun kehon kuntoon laittamiseen niin lopputulos olisi paljon parempi.
Niin, että kun o n ylipainoinen, ei saisi meikata ja panostaa muuhun ulkonköönsä.
On se kumma juttu, suomalaisia naisia arvostellaan pukeutumisesta ja siitä, ettei ulkonäköön panosteta ja sitten ku sen tekee, niin ei saisikaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, ettei suomimies edes ymmärrä olevansa ruma 😅 Jotenkin se peili kuvastaa aina vain komituksen, vaikka kaikki mahdolliset maailman puutteet kirkuvat olemassaoloaan.
Kyllä perus suomimiehelle on moneen kertaan naisten taholta kerrottu että on ruma ja ei kelpaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää tytyt vaan laihduta ja lopeta valittamista?
Samaa mä ihmettelen inceleistä. Kasvattais aivot ja itsetunnon eikä aina vaan ulisisi naisen puutetta ja naisvihaa.
Miehet jotka tulevat valituiksi treffeille ja tuskin ensimmäistä kertaa eivät liene inceleitä.
Todennäköisempää nyt kuitenkin on, että tinder-uutisissa ne moitinnan kohteena olevan sukupuolen edustajat ovat sellaisia joilla on vientiä muillekin.
Kyllähän tuo saisi helposti oman tasoiseen miehen mikä vielä olisi mukava mies monella tapaa, mutta ei taida kelvata. Jos kovan tason miestä haluaa niin kannattaa muistaa niilläkin on taso vaatimuksia.
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehille kelpaa enää mikään. Muakin useimmat katsovat kuin halpaa makkaraa kun on vähän aknearpia ja en ole langanlaiha vaan löytyy per settä ja reittä. Ylipainoinen en ole. En ymmärrä miksi näiden miesten täytyy sitten vaivautua paikalle? Noloa heiltäkin. Ja mullakin ollut rehelliset kuvat eli kuvia ilman meikkiä jne.
N26
Olen ihan tavallinen mies. Ei ylipainoa, eikä muitakaan juttuja joitten pitäisi olla turn off naisille. Mätchejä ei tule tinderissä. Siis oikeita mätchejä jotka eivät ole of, botteja tms.
Naisille ei kelpaa mikään.
Ethän sinä sitä päätä, mikä naisille on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää toi lihava nainen on päässy treffeille sentäs, lihava mies ei juurikaan treffeille pääse.
Reilua vai ei?
Näin vanhana ihmisenä haluaisin tehdä yhteenvedon: Mitä rumemman näköinen ihminen itse on, niin sitä suuremmat ulkonäkövaatimukset asetetaan etsittävälle seurustelukaverille.
tuohan on playerien käsikirjasta suoraan niillä miehillä jotka moittivat naista heti ulkonäöltä, siinä on tarkoitus ajaa naisen itsetuntoa alas tarkoituksella ja alistaa nainen heti alussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehille kelpaa enää mikään. Muakin useimmat katsovat kuin halpaa makkaraa kun on vähän aknearpia ja en ole langanlaiha vaan löytyy per settä ja reittä. Ylipainoinen en ole. En ymmärrä miksi näiden miesten täytyy sitten vaivautua paikalle? Noloa heiltäkin. Ja mullakin ollut rehelliset kuvat eli kuvia ilman meikkiä jne.
N26
Olen ihan tavallinen mies. Ei ylipainoa, eikä muitakaan juttuja joitten pitäisi olla turn off naisille. Mätchejä ei tule tinderissä. Siis oikeita mätchejä jotka eivät ole of, botteja tms.
Naisille ei kelpaa mikään.
Ethän sinä sitä päätä, mikä naisille on turn off.
Mutta naiset näemmä haluaa päättää mikä on miehille turn off, tai ainakin juomat pitää tarjota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää toi lihava nainen on päässy treffeille sentäs, lihava mies ei juurikaan treffeille pääse.
Reilua vai ei?Näin vanhana ihmisenä haluaisin tehdä yhteenvedon: Mitä rumemman näköinen ihminen itse on, niin sitä suuremmat ulkonäkövaatimukset asetetaan etsittävälle seurustelukaverille.
Aijaa eli joku miss suomi tai seksikäs instabeibi lähtee treffeille sen lihavan ja ruman miehen kanssa? Mun mielestä se menee just toisin eli mitä paremman näkönen on niin sitä korkeammalla rima on vaatimuksissa.
"Ihan niinkuin ne nyt ei panisi ihan ketä tahansa"
No ilmiselvästi ne ei pane ihan ketä vaan, kun Jonna ei kelvannut.