Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
741/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok jos joku ei halua ylipainoista kumppania. Oli kyseessä sitten mies tai nainen. Mutta se ei ole ok että huomautetaan toisen painosta ikävällä tavalla tai oikeastaan ollenkaan. Jos toisen paino ei sinua miellytä niin miksi kommentoida mitenkään. Ei ne kaikki treffit johda muutenkaan mihinkään.

Vierailija
742/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Jonna piut paut idiooteille. Fiksujakin miehiä on. Ääliöt voi estää ja kohdella kuin ilmaa.

No sitähän tuo Jonna itkeekin, kun miehet ovat kohdelleet häntä kuin ilmaa.

Kyllä Jonna löytää vielä ihanan miehen rinnalleen, eikä mitään manbun joogamunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä Jonnan harmituksen, mutta kun lähden miettimään olisinko itse kiinnostunut miehestä joka olisi lihavuustasoltaan samaa koko luokkaa, niin ei kyllä kiinnostaisi. Vaikka minä siis viehätyn isokokoisista miehistä ja oma miehenikin on melkoisen harteikas ja vatsakas. Usein kuitenkin huomattavan lihavat pariutuvat keskenään ihan syystä. Minusta tämä Jonna kuitenkin on huomattavan ylipainoinen, ei vain vähän pyöreä. Luonne on tietysti tärkeä, mutta jos ei pysty jakamaan harrastuksia tai ruokailutottumuksia ja toisen suuri ylipaino pitää huomioida vähän joka asiassa, niin onko oikein, että toinen joutuu jatkuvasti joustamaan? Kuka haluaisi olla puolisolleen kivireki?

Ihmismäistä kohtelua varmasti kaikki ansaitsevat. Se on ihan selvä. Jonnan baari esimerkistä tuli vain mieleen, että ehkä ne humalaiset miehet haluavat tehdä selväksi kenestä ovat kiinnostuneita. En itsekään antaisi hirveästi huomiota sellaiselle joka ei kiinnosta, koska vaarana on, että myös muut porukasta saattaisivat yrittää alkaa parittamaan tämän epäkiinnostavan kanssa, kun kerrankin hänkin saa huomiota. Tai sitten epäkiinnostava itse saattaa tulkita tilanteen innostuksissaan väärin.

Vierailija
744/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain kateellisia Jonnan vetovoimasta miesten keskuudessa.

Vierailija
745/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä peliä ei voi voittaa. Olen tämmöinen muodokkaan laiha "gym girl" (hyi oksennus miten ilkeitä viestejä). Kaksi edellistä parisuhdettani päättyivät siihen, kun mies ei kestänyt katsella 5 treenikertaani viikossa. Yritin selittää, ettei kunto kohene jos ei treenaa säännöllisesti ja syö terveellisesti, mutta ei mennyt perille. Ei sitä pysy timmissä kunnossa, jossei treenaa joka viikko monta kertaa.

Miehet myös valittaa meikistä, mutta sitten jos meikkiä ei ole ollenkaan niin sekin haittaa.

Vierailija
746/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä Jonnan harmituksen, mutta kun lähden miettimään olisinko itse kiinnostunut miehestä joka olisi lihavuustasoltaan samaa koko luokkaa, niin ei kyllä kiinnostaisi. Vaikka minä siis viehätyn isokokoisista miehistä ja oma miehenikin on melkoisen harteikas ja vatsakas. Usein kuitenkin huomattavan lihavat pariutuvat keskenään ihan syystä. Minusta tämä Jonna kuitenkin on huomattavan ylipainoinen, ei vain vähän pyöreä. Luonne on tietysti tärkeä, mutta jos ei pysty jakamaan harrastuksia tai ruokailutottumuksia ja toisen suuri ylipaino pitää huomioida vähän joka asiassa, niin onko oikein, että toinen joutuu jatkuvasti joustamaan? Kuka haluaisi olla puolisolleen kivireki?

Ihmismäistä kohtelua varmasti kaikki ansaitsevat. Se on ihan selvä. Jonnan baari esimerkistä tuli vain mieleen, että ehkä ne humalaiset miehet haluavat tehdä selväksi kenestä ovat kiinnostuneita. En itsekään antaisi hirveästi huomiota sellaiselle joka ei kiinnosta, koska vaarana on, että myös muut porukasta saattaisivat yrittää alkaa parittamaan tämän epäkiinnostavan kanssa, kun kerrankin hänkin saa huomiota. Tai sitten epäkiinnostava itse saattaa tulkita tilanteen innostuksissaan väärin.

"Jonnan baari esimerkistä tuli vain mieleen, että ehkä ne humalaiset miehet haluavat tehdä selväksi kenestä ovat kiinnostuneita. En itsekään antaisi hirveästi huomiota sellaiselle joka ei kiinnosta"

Juurikin näin. En minäkään yökerhossa rupea tarjoilemaan drinkkejä ja juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa, vaan totta kai minä kohdistan huomioni sellaisiin naisiin joista olen kiinnostunut. Jos kukaan ei kiinnostu Jonnasta, niin kenen syy se on? Jonnan, vai kaikkien muiden? 

Vierailija
747/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii sillä lailla, että osapuolet tykkäävät toistensa profiileista, ja sitten voi jutella ja jopa sopia treffit. Menee hiukan kohtuuttomaksi, kun miehet tykkäävät kaikista, ja naisen pitäisi vieläpä ymmärtää, tykkäisivätkö ihan oikeasti ja pitäisi kieltäytyä treffeistä "tasoaan ylempien" kanssa.

Ei sillä, kyllä minäkin usein ruksitan ihan sillä perusteella, että mies vaikuttaa liian hyvännäkiseltä minulle, mutta muuten yritän kyllä käyttää sovellusta kuten tarkoitettu eli laittaa oikealle minua viehättäviä, enkä niitä joiden ajattelen vain kelpuuttavan minut.

Et varmaan myöskään ihmettele iltapäivälehdissä, miksi se komea mies ei halunnutkaan naimisiin vaan pillua

No sellaista ei ole käynyt, että olisin ihmetellyt, koska olen ollut tyytyväinen jos olen saanut seksiä, enkä kovin monen kanssa halua parisuhdetta - vaikka olisi komeakin, heh. Olen sikäli aika immuuni valehteleville hyväksikäyttäjille, koska lähtökohtaisesti ajattelen miehistä pahaa ja etsin virheitä, eikä parisuhde ole ajankohtainen kuin vasta kuukausien tapailun jälkeen. Jutun nainen ei ole kyyninen, vaan hän vielä uskoo miehistä hyvää.

Tuntuu hurjalta että miehet harrastavat seksiä ihmisen kanssa joka ei viehätä. No ei siinä mitään, siksi minä panenkin 10 vuotta nuorempia miehiä kun kerta suostuvat vanhaa polkemaan. Kiitos siitä.

Vierailija
748/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnahan on ihan hyvännäköinen. Nyt on vaan tullut nössyköitä vastaan. Niitähän tinderissä riittää. Varmasti löytäisit jostain muualta paremmin. Vaikka harrastuksista. Sivuuta pällit.

Vierailija
749/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna on kaunis nainen, mutta vaikuttaa valtavan epävarmalta itsestään ja myös painostaan. 

Joidenkin miesten reaktiot saattavat liittyä myös tähän tai johonkin ihan muuhun, kuin painoon itseensä. Toki painokin voi olla joillekin se ongelma. Ja tokihan reiluun ylipainoon liittyy usein (ei aina) huonot elintavat ja sairausriskejä, joiden vuoksi toinen ei välttämättä halua seurustella.

Se, kenet ihminen näkee viehättävänä on yksilöllistä.

Vierailija
750/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille kelpaa enää mikään. Muakin useimmat katsovat kuin halpaa makkaraa kun on vähän aknearpia ja en ole langanlaiha vaan löytyy per settä ja reittä. Ylipainoinen en ole. En ymmärrä miksi näiden miesten täytyy sitten vaivautua paikalle? Noloa heiltäkin. Ja mullakin ollut rehelliset kuvat eli kuvia ilman meikkiä jne.

N26

Sulla on sama tilanne kuin jonnalla. Kuvasi riittävät siihen, että pystyt saamaan miehiä treffeille, mutta ulkonäkösi ei kuitenkaan riitä siihen, että kykenisit sytyttämään tarpeeksi kiinnostusta että asiat etenisivät ekoja treffejä pidemmälle.

Eihän toi sitten johdu ulkonäöstä. Jos kuvat on ajantasalla, kuten Jonnallakin, niin se ulkonäkörima on jo ylitetty. Mutta pelkkä ulkonäkö ei riitä. Pitää olla mukava ja mielenkiintoinen, siis naisenkin. Ja kyllä miehetkin kaipaa sitä kemiaa, vaikka täällä julistetaankin miehille kelpaavan kuka tahansa.

Vierailija
751/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätti persoonallinen nuori nainen. Sileät reidet ja selkeästi erottuva vyötärö. Sanoisin että muodot kohdillaan ja jotenkin kiinnostavan oloinen muutenkin. Rohkea kun uskaltaa tulla esiin omilla kasvoillaan ja kertoa kokemuksistaan. Muuttuisi luultavaksti laihduttamalla stressaantuneeksi tusinatavaraksi! Mikä siinä laihuudessa niin hirveästi oikein kiehtoo?

Toi on totta. Nätti tyttö ja vaikka on pullea selkeästi niin ne kilot on juuri oikeissa kohdissa.

Jos tosta laihduttaisi vaikka 20 kg niin sitten jäisi roikkuvaa ihoa.

Vierailija
752/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole että on vähän  kertynyt kiloja,vaan ihan selkeä  terveysriski jo.

Ihan itse tuo ruuan tunkee suuhunsa ja haluaa pysyä "plus"-kokoisena.

Vierailija
753/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyttäytyy ihan kuin naisen ylipaino tai rumuus olisi joku henkilökohtainen loukkaus häntä vastaan. Outoa.

Nimenomaan. Kohtelias käytös kuuluu kaikille ikään tai kokoon katsomatta. Se, ettei pidä ylipainoisista naisista, ei tarkoita sitä, että heitä voi kohdella törkeästi. Tämä tuntui artikkelin miehiltä unohtuneen.

Jos on ylipainoinen nainen, niin ei varmaan kantsis tavoitella miehiä, jotka saa timmejä hottiksiä ja tykkää niistä eniten.

M42

Puuttuko näiltä miehiltä käytöstavat ihan oletuksena? Mistä edes päättelit Jonnan hakevan tällaisia miehiä? Nuo miehethän voisivat kieltäytyä, jos ylipainoinen nainen yrittää lähestyä. Se on kiinni vain omasta itsekurista.

Kyllä moni mies mielellään salaa yön pimeydessä käy panemassa, vaikkei muuten yhtään arvostaisikaan.

M42

Mutta eihän teillä seiso ylipainoisten kanssa?

Silloin seisoo kun on tunteita, se ei ole, varallisuus, tai ulkonäköriippuvainen asia

Vierailija
754/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän on kaunis nainen. Ihmettelen miksi hän ei kelpaa miehille.

Samaa ihmettelen. Olen siis itse mies, ja olisin aivan lumoissani tuon näköisestä naisesta. Toki mä vähän luulen että Jonna ei puolestaan minua kyllä kelpuuttaisi 🙄

Tällaiset simppaajat ovat syy siihen, miksi läski 2/5 nainen tavoittelee 4/5 panomiehiä, ja ihmettelee sitten kun tulee pumpatuksi ja dumpatuksi.

Vierailija
755/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jonnan baari esimerkistä tuli vain mieleen, että ehkä ne humalaiset miehet haluavat tehdä selväksi kenestä ovat kiinnostuneita. En itsekään antaisi hirveästi huomiota sellaiselle joka ei kiinnosta"

Juurikin näin. En minäkään yökerhossa rupea tarjoilemaan drinkkejä ja juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa, vaan totta kai minä kohdistan huomioni sellaisiin naisiin joista olen kiinnostunut. Jos kukaan ei kiinnostu Jonnasta, niin kenen syy se on? Jonnan, vai kaikkien muiden? 

Tästä Jonnan jutusta sai kuvan, että koko muulle kaveriporukalle tarjottiin ja hän jäi ilman. En tiedä miten meni. Minusta on ihan ok tarjota juuri sille yhdelle joka kiinnostaa, mutta törkeää jos tarjoaa koko muulle porukalle ja jättää yhden ilman.

Vierailija
756/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehestä on 10 vuoden aikana tullut hyvin lihava.Itse olen hoikka mutta muodokas peppu. Haluan vielä miestäni seksuaalisesti ja sytyn hänestä, koska pidän hänestä ja seksi tuntuu hyvältä hänen kanssaan. Jos olisin sinkku, en kiinnostuisi hänestä ulkonäön perusteella, koska hän on hyvin lihava enkä pidä lihavuutta puoleensavetävänä.

Vierailija
757/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia mikä kiinnostaa on se että minkä näköisiä miehiä tää Jonna on sitten treffaillu? Oliko ne miehet lihavia myös mitä treffaili?

Miksi  lihavan pitäisi kelpuuttaa vain lihavia miehiä? Mä en tajua.

Olen itse lihava, mutta en mä painon perusteella katso kuka mun silmää miellyttää. On ollut myös lihavia miehiä, mutta suurin osa normaalipainoisia. Jotkut suorastaan on tykännyt kun on mistä ottaa kiinni. :D Nytkin olen salasuhteessa normaalipainoisen komean varatun miehen kanssa, eipä häntä ole mun kilot häirinneet. Puolisonsa on normaalipainoinen.

Mulla on toki painonpudotus menossa koska haluan normaalipainoon. Mä en kuitenkaan tule normaalipainoisena kelpuuttamaan niitä miehiä joille en kelvannut lihavana. Ei se painonpudotus mua ihmisenä muuta vaan sama ihminen olen edelleen luonteeltani.  

No sanoppas sinä miksi miehet ei kiinnostu tästä leidistä?

No mistäs mä sen tietäisin? Ehkä hän on törmännyt pinnallisiin, lapsellisiin, ääliömäisiin moukkiin. 

Tai siis oikeammin: hän on törmännyt IKÄISIINSÄ miehiin.

24-vuotias on (tottakai) aikuinen, mutta ei se silti tarkoita sitä, että etenkään tuon ikäiset miehet osaisivat käyttäytyä kovin kypsästi. 

Tuon ikäluokan miehet ovat kasvaneet aikuisuuteen älypuhelin kädessä. Jokainen tietää, minkä näköisiä naisia, ja millaisissa pukeissa olevia, sieltä katsellaan. 

Lisäksi he ovat.. no, nuoria. Heitä kiinnostaa naisessa ulkonäkö eniten, hyvänä kakkosena valmius sksiin.

Ei heillä yleensä ole tavoitteena pitkä parisuhde, vakiintuminen ja lapsihaaveet, joita on jo ehkä useammallakin tuon ikäisellä naisella.

Tuon ikäisille miehille pitkää sitoutumista saattaa tarkoittaa esimerkiksi kesän yli tapahtuva tapailu.

Tuossa iässä miehet.. siis pojat, lähinnä haluavat naisista lyhytaikaista seuraa ja sksikokemuksia. Ja mitä ns. kauniimman naisen kanssa, sitä hienompaa (on jotakin kehumista muille pojille). 

Vierailija
758/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna on nätti nainen ja tämä vinkuja joku peräkamariPentti joka ei kelpaa kellekään.

Vierailija
759/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon joskus vedin oikealle eikä tullut mätchiä.

Olen hoikka, 183cm, tummat hiukset (ei kaljua), Asiallinen esittelyteksit ja kuvat (ei kaljatuoppia, eikä paidatonta).

Ja ikä 48+ jotain, miksei 24v. nainen oo innoissaan??? Ihme juttu.

Vierailija
760/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka jos laittaa itsestään Tinderiin kuvan jossa näyttää hoikalta. Turha sitten ihmetellä jos miehet pettyy.

Ihan sama juttu se on muillakin, kaiken kokoisilla. Kannattaa käyttää riittävän realistisia kuvia niin kukaan ei tuhlaa aikaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi