Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Minusta hän on kaunis nainen. Ihmettelen miksi hän ei kelpaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako Jonnalle miehet jotka ovat ylipainoisia?
Ja ylipäätänsä tavoitteleeko Jonna liian tasokkaita miehiä omaan tasoonsa nähden?Veikkaan, että Jonna tavoittelee miehiä, jotka herättävät hänen kiinnostuksensa. Kuten kaikki me muutkin naiset. Ihan miettimättä tasoja tai sitä, ovatko muut naiset kiinnostuneita samoista miehistä. Kas kun meillä parisuhteet perustuvat tunteisiin, siihen että se parisuhdekumppani on erityinen, ainutlaatuinen ihminen jossa on sellaisia ominaisuuksia, joita olemme kaivanneet ja joihin hänessä rakastumme.
Edelleenkään emme pariudu rimaa laskemalla tai tasoja laskeskelemalla.
Yllättäen naisten kiinnostuksen herättää miehen rahat,ammatti,koulutus,pituus,lihakset ja timmi kroppa. Tämän takia Jonnakin tavoittelee tuollaisia miehiä ja sitten se ihmettelee miksi miehet antaa rukkaset sille.
Voi luoja mitä lapsellista jankutusta. Suurimmalla osalla tavallisen näköisistä miehistä on parisuhde. On lyhyitä miehiä joilla on parisuhde. On ylipainoisia miehiä joilla on parisuhde. Mene vaikka Prismaan katsomaan minkälaisia pariskuntia siellä näet niin yllätyt kyllä melkoisesti. Ei kannata kulkia laput silmillä vaan katsoa todellista maailmaa.
Jos ei yhtään kenellekään kelpaa, niin kyllä silloin on peiliin katsomisen paikka. Jopa mä kasvoiltani tavallisen näköinen ylipainoinen nainen olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni parisuhteessa. Naimisiin menin itseäni 2cm lyhyemmän miehen kanssa, itsellä pituutta 169cm. Nyt toki sinkkuna, mutta kyllä silti on kiinnostuneita miehiä.
Miksi normipainosten miesten pitäisi ottaa lihava nainen kumppaniksi? Ei ne normipainoset naisetkaan huoli lihavaa miestä joten miksi miesten pitäis?
Anna Jonna piut paut idiooteille. Fiksujakin miehiä on. Ääliöt voi estää ja kohdella kuin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on kaunis nainen. Ihmettelen miksi hän ei kelpaa miehille.
Samaa ihmettelen. Olen siis itse mies, ja olisin aivan lumoissani tuon näköisestä naisesta. Toki mä vähän luulen että Jonna ei puolestaan minua kyllä kelpuuttaisi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, mutta se on varmaa, ettei Jonnalle tai yhdellekään muulle naiselle kelpaa mies joka alkaa heti maanantaiaamusta vinkumaan vauva-palstalla tasoista.
Onks nyt vit.u maanantai.Just heräsin.
Minusta hän näyttää ihan nätiltä. Kuinka iso sitten luonnossa on? Ei ainakaan kuvissa niin suurelta näytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ylipäätänsä tavoitteleeko Jonna liian tasokkaita miehiä omaan tasoonsa nähden?Veikkaan, että Jonna tavoittelee miehiä, jotka herättävät hänen kiinnostuksensa. Kuten kaikki me muutkin naiset. Ihan miettimättä tasoja tai sitä, ovatko muut naiset kiinnostuneita samoista miehistä. Kas kun meillä parisuhteet perustuvat tunteisiin, siihen että se parisuhdekumppani on erityinen, ainutlaatuinen ihminen jossa on sellaisia ominaisuuksia, joita olemme kaivanneet ja joihin hänessä rakastumme.
Yllättäen naisten kiinnostuksen herättää miehen rahat,ammatti,koulutus,pituus,lihakset ja timmi kroppa. Tämän takia Jonnakin tavoittelee tuollaisia miehiä ja sitten se ihmettelee miksi miehet antaa rukkaset sille.
Voi luoja mitä lapsellista jankutusta. Suurimmalla osalla tavallisen näköisistä miehistä on parisuhde. On lyhyitä miehiä joilla on parisuhde. On ylipainoisia miehiä joilla on parisuhde. Mene vaikka Prismaan katsomaan minkälaisia pariskuntia siellä näet niin yllätyt kyllä melkoisesti. Ei kannata kulkia laput silmillä vaan katsoa todellista maailmaa.
Jos ei yhtään kenellekään kelpaa, niin kyllä silloin on peiliin katsomisen paikka. Jopa mä kasvoiltani tavallisen näköinen ylipainoinen nainen olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni parisuhteessa. Naimisiin menin itseäni 2cm lyhyemmän miehen kanssa, itsellä pituutta 169cm. Nyt toki sinkkuna, mutta kyllä silti on kiinnostuneita miehiä.
Miksi normipainosten miesten pitäisi ottaa lihava nainen kumppaniksi? Ei ne normipainoset naisetkaan huoli lihavaa miestä joten miksi miesten pitäis?
Ei kukaan pakota ketään ottamaan, mutta löytyy normaalipainoisia miehiä jotka kyllä huolivat lihavan naisen aivan kuten löytyy normaalipainoisia naisia jotka huolivat lihavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä on tekemistä iltapäivälehtien tinder-juttujen kanssa? Olivat ne sitten nais- tai miesnäkökulmasta tehtyjä.
No voi Jeesus taas. Toi Jonnahan on todella kaunis nainen. Ihmisiä on kaiken mallisia ja niin on makujakin moneen lähtöön. Toiset tykkää muodokkaammista, toiset sirommista.
Pitäiskö munkin varmistaa treffikumppanilta, että "Luithan sitten mun profiilista, että mulla on siniset silmät?". Ettei mies sitten pety, jos sattuukin tykkäämään ruskeista silmistä enemmän?
Ei treffikumppanin ulkonäköä tarvitse kommentoida, jos se ei erityisesti miellytä. Voi sanoa, että "Oot kiva, mutta ei meillä taida olla erityistä kemiaa" jos ei halua toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Jonna piut paut idiooteille. Fiksujakin miehiä on. Ääliöt voi estää ja kohdella kuin ilmaa.
No sitähän tuo Jonna itkeekin, kun miehet ovat kohdelleet häntä kuin ilmaa.
Ja haukkuneet aika törkeästi
Vierailija kirjoitti:
V i t t u naiset on tyhmiä jos kuvittelee että läskit ei haittaa ja valekuvilla treffeillä huijaaminen toimis.
Sama palaute miehille,jos 30+/-iässä ukkoutuu,lihoo ja kaljuuntuu,turha kuvitella että sillä valokuvalla tilanne muuttuisi.
Tuollaiset lihavat naiset kelpuuttaa ainoastaan normaali painoisia miehiä ja komeita pitkiä top 10 miehiä. Itse painan alle 90 kg ja olen saanut pakit aina lihavilta naisilta.
Kiltti mies kirjoitti:
Tuollaiset lihavat naiset kelpuuttaa ainoastaan normaali painoisia miehiä ja komeita pitkiä top 10 miehiä. Itse painan alle 90 kg ja olen saanut pakit aina lihavilta naisilta.
Alistu mulle?
t. EräJorma
Itsellä se kokemus, että usein naisen painosta valittaa mies, jolla ei itsellään ole ihan hirveästi valinnanvaraa tai edes mahiksia siihen plusnaiseen, vaikka tämä olisi hoikempi.
Toisaalta aikanaan sinkkuvuosina olin alipainoinen, mitta koska olin tiimalasivartaloinen enkä anorektisen näköinen, saattoi ihan tuntemattomat miehet tulla kadulla tai baarissa toteamaan, että naamasta nätti mutta liian lihava. Olivat varmaan tottuneet runkrunk lasten kuville. En koe että olisin menettänyt heissä mitään, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinne varmaan kertoa miten vaikeaa on plus-kokoisella miehellä? Vähintään tuplasti vielä vaikeampaa. Ei paljon kannata edes haaveilla että yksikään hoikka nainen edes viitsisi vilkaista päin.
Sanopas yksikin hyvä syy, miksi minun normaalipainoisen naisen pitäisi kiinnostua lihavasta miehestä. Meillä on selvästi eriävät ruokatottumukset sekä elintavat. En myöskään halua seksiä lihavan miehen kanssa. Kaveriksi kyllä kelpaat.
Hän voisi olla rakastava ja mukava kumppani, jos vain suostuisit katsomaan pintaa syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän näyttää ihan nätiltä. Kuinka iso sitten luonnossa on? Ei ainakaan kuvissa niin suurelta näytä
Nätti on ku mikä. Ottaisin heti tollasen naisen, jos saisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i t t u naiset on tyhmiä jos kuvittelee että läskit ei haittaa ja valekuvilla treffeillä huijaaminen toimis.
Sama palaute miehille,jos 30+/-iässä ukkoutuu,lihoo ja kaljuuntuu,turha kuvitella että sillä valokuvalla tilanne muuttuisi.
Haittaaks jos mulla on väriini soveltumaton peruukki mutta ei kuitenkaan velkaa siitä. Lihonut mutta tiukasti vain massusta. Ukkoutunut mutta vain vaateparresta ja toki libidosta.
Ehtitkö tositarkoituksella. Meillä vois synkata <3!
M30+/-iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet etsivät juuri tuollaisia runsaampia neitoja.
joo nussittaviksi
Mutta myös rakkauteen ja pitempään ihmissuhteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi nämä miehet ovat sitten halunneet tavata kun on ollut tiedossa että Jonna on plus kokoa?
Ne on eri miehet kun pariutuu ja nussii, kun ne jotka täällä ja laudalla ulajaa.