Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
701/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis nainen minusta.

Vierailija
702/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin epäilen että jos Johanna tapailisi xxxl kokoisia miehiä, ei huomautuksia painosta tulisi. Yleensä isokokoiset miehet ovat tietoisia tasostaan eivätkä ole niin nirsoja kuin naiset. Tietysti poikkeuksiakin löytyy niin kuin naisistakin.

Niin no. Rivien välistä on luettavissa että esimerkiksi englanninkielisen palautteen antanut oli törkimys sikailija mutta näemmä omasi kuitenkin olemuksen jolla tosiaan salinaisia voi uskottavasti tavoitella.

Jos Jonna aloittaisi perusasioista ja tapailisi hemmoja joilla ei ole varaa törkeyksiin sen enempää kuin drinkkeihinkään. Rakkaus voisi löytyä sitä kautta?

Mistä sinä tiedät että se miehen mulkkuus oli rivien välistä luettavissa? Siis ennen noita törkyviestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tulee mieleen mennä perkaamaan lehteen pettymyksiään vastakkaiseen sukupuoleen? Ei ainakaan ihan normaalijärkiselle.

Ei ole kauaa kun se joku Lada-Jussikin valitti iltalehdessä ettei kelpaa naisille.

Ehkä tämä typykkä voisi heilastella Lada-Jussia?

Vierailija
704/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä romukasassa asuva mies on samaa tasoa kuin Jonna? No niin. Tuli miesten tasoteorian romukoppaan viennin aika. 🤣

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html

Vierailija
705/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako Jonnalle miehet jotka ovat ylipainoisia?

Ja ylipäätänsä tavoitteleeko Jonna liian tasokkaita miehiä omaan tasoonsa nähden?

Veikkaan, että Jonna tavoittelee miehiä, jotka herättävät hänen kiinnostuksensa. Kuten kaikki me muutkin naiset. Ihan miettimättä tasoja tai sitä, ovatko muut naiset kiinnostuneita samoista miehistä. Kas kun meillä parisuhteet perustuvat tunteisiin, siihen että se parisuhdekumppani on erityinen, ainutlaatuinen ihminen jossa on sellaisia ominaisuuksia, joita olemme kaivanneet ja joihin hänessä rakastumme.

Edelleenkään emme pariudu rimaa laskemalla tai tasoja laskeskelemalla.

Yllättäen naisten kiinnostuksen herättää miehen rahat,ammatti,koulutus,pituus,lihakset ja timmi kroppa. Tämän takia Jonnakin tavoittelee tuollaisia miehiä ja sitten se ihmettelee miksi miehet antaa rukkaset sille.

Vierailija
706/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kaunis nainen minusta.

Sama juttu, mun mielestä kanssa todella näyttävän näköinen daami. Ja varmasti moni muukin on samaa mieltä.

Käsittämätöntä miten Jonna on onnistunut jo kymmeniä kertoja löytämään juuri ne miehet, jotka eivät häntä halua. Kuitenkin hänestä kiinnostuneita miehiä on varmaan pilvin pimein.

No, elämä on täynnä mysteereitä. Toivottavasti hän löytää etsimänsä.

Vierailija
707/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tulee mieleen mennä perkaamaan lehteen pettymyksiään vastakkaiseen sukupuoleen? Ei ainakaan ihan normaalijärkiselle.

Ei ole kauaa kun se joku Lada-Jussikin valitti iltalehdessä ettei kelpaa naisille.

Ehkä tämä typykkä voisi heilastella Lada-Jussia?

Lada-Jussi etsii äitiä. Jonna on ihan liian nuori noin vanhalle miehelle.

Vierailija
708/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia mikä kiinnostaa on se että minkä näköisiä miehiä tää Jonna on sitten treffaillu? Oliko ne miehet lihavia myös mitä treffaili?

Miksi  lihavan pitäisi kelpuuttaa vain lihavia miehiä? Mä en tajua.

Olen itse lihava, mutta en mä painon perusteella katso kuka mun silmää miellyttää. On ollut myös lihavia miehiä, mutta suurin osa normaalipainoisia. Jotkut suorastaan on tykännyt kun on mistä ottaa kiinni. :D Nytkin olen salasuhteessa normaalipainoisen komean varatun miehen kanssa, eipä häntä ole mun kilot häirinneet. Puolisonsa on normaalipainoinen.

Mulla on toki painonpudotus menossa koska haluan normaalipainoon. Mä en kuitenkaan tule normaalipainoisena kelpuuttamaan niitä miehiä joille en kelvannut lihavana. Ei se painonpudotus mua ihmisenä muuta vaan sama ihminen olen edelleen luonteeltani.  

No sanoppas sinä miksi miehet ei kiinnostu tästä leidistä?

Vierailija
709/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä nyt on tällaista vastakkainasettelua joka tapauksessa niin jatketaan kiperien elämänilmiöiden ihmettelyä yhdessä. Tuleeko joillekin ihmisille yllätyksenä mitä rautainen itsetunto ja itsevarmuus, sanavalmius, rohkeus, spontaanius huonoina päivinä tarkoittaa. Eikö se nyt ole jo oletusarvokin että aina silloin tällöin nämä lyövät jotakuta näpeille ikävästikin. Silti ne ovat arvostettuja eikä edellämainittu olisi mahdollistakaan ilman arvostusta.

Vierailija
710/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun eräs koko ikänsä lihavana ollut koulukaverini laihutti itsensä hoikaksi. Herranjumala sitä miehisen kiinnostuksen määrän muutosta, kun sattui olemaan vielä kaunis kasvoiltaan.

Vierailija
711/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet etsivät juuri tuollaisia runsaampia neitoja.

joo nussittaviksi

Mitä te sitten täällä jatkuvasti vaahtoatte että naisen pitää olla hoikka, muuten ei seiso?

Ketkä te?

Vierailija
712/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia mikä kiinnostaa on se että minkä näköisiä miehiä tää Jonna on sitten treffaillu? Oliko ne miehet lihavia myös mitä treffaili?

Olen itse lihava, mutta en mä painon perusteella katso kuka mun silmää miellyttää. On ollut myös lihavia miehiä, mutta suurin osa normaalipainoisia. Jotkut suorastaan on tykännyt kun on mistä ottaa kiinni. :D Nytkin olen salasuhteessa normaalipainoisen komean varatun miehen kanssa, eipä häntä ole mun kilot häirinneet. Puolisonsa on normaalipainoinen.

Mulla on toki painonpudotus menossa koska haluan normaalipainoon. Mä en kuitenkaan tule normaalipainoisena kelpuuttamaan niitä miehiä joille en kelvannut lihavana. Ei se painonpudotus mua ihmisenä muuta vaan sama ihminen olen edelleen luonteeltani.  

Olen eri mutta en ole kiinnostunut ylipainoisista leideistä. Minua kiehtoo normaalipainoiset ja hoikat leidit.

M31

Vierailija
713/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on moukkamaista jos menee jonkun seurueen luo ja jättää yhden henkilön huomiotta kuin tämä olisi ilmaa. Jotain käytöstapoja pitää olla.

Vierailija
714/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatnotphobic kirjoitti:

Muistan, kun eräs koko ikänsä lihavana ollut koulukaverini laihutti itsensä hoikaksi. Herranjumala sitä miehisen kiinnostuksen määrän muutosta, kun sattui olemaan vielä kaunis kasvoiltaan.

Niin siinä käy. Vähän sama ilmiö kun mies menestyy urallaan. Se on aivan sama miltä se mies näyttää jos hänellä on rahaa.

Vierailija
715/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet etsivät juuri tuollaisia runsaampia neitoja.

joo nussittaviksi

Mitä te sitten täällä jatkuvasti vaahtoatte että naisen pitää olla hoikka, muuten ei seiso?

Ketkä te?

Palstan miehet.

Vierailija
716/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako Jonnalle miehet jotka ovat ylipainoisia?

Ja ylipäätänsä tavoitteleeko Jonna liian tasokkaita miehiä omaan tasoonsa nähden?

Veikkaan, että Jonna tavoittelee miehiä, jotka herättävät hänen kiinnostuksensa. Kuten kaikki me muutkin naiset. Ihan miettimättä tasoja tai sitä, ovatko muut naiset kiinnostuneita samoista miehistä. Kas kun meillä parisuhteet perustuvat tunteisiin, siihen että se parisuhdekumppani on erityinen, ainutlaatuinen ihminen jossa on sellaisia ominaisuuksia, joita olemme kaivanneet ja joihin hänessä rakastumme.

Edelleenkään emme pariudu rimaa laskemalla tai tasoja laskeskelemalla.

Yllättäen naisten kiinnostuksen herättää miehen rahat,ammatti,koulutus,pituus,lihakset ja timmi kroppa. Tämän takia Jonnakin tavoittelee tuollaisia miehiä ja sitten se ihmettelee miksi miehet antaa rukkaset sille.

Voi luoja mitä lapsellista jankutusta. Suurimmalla osalla tavallisen näköisistä miehistä on parisuhde. On lyhyitä miehiä joilla on parisuhde. On ylipainoisia miehiä joilla on parisuhde. Mene vaikka Prismaan katsomaan minkälaisia pariskuntia siellä näet niin yllätyt kyllä melkoisesti. Ei kannata kulkia laput silmillä vaan katsoa todellista maailmaa.

Jos ei yhtään kenellekään kelpaa, niin kyllä silloin on peiliin katsomisen paikka. Jopa mä kasvoiltani tavallisen näköinen ylipainoinen nainen olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni parisuhteessa. Naimisiin menin itseäni 2cm lyhyemmän miehen kanssa, itsellä pituutta 169cm. Nyt toki sinkkuna, mutta kyllä silti on kiinnostuneita miehiä. 

Ensimmäinen nainen joka elää tässä todellisuudessa. Tuollainen nainen kiinnostaa.

Vierailija
717/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!

Tuosta tikkurilan värikarra naamasta ja laardi kasasta ei nättiä saa tekemälläkään. Saahan tuolla tietenkin uhriuduttua ja haettua huomioo kun muokatut kuvat ei vastaa todellisuutta

Vierailija
718/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on niin harhainen käsitys omasta tasostaan. Voit olla mt-ongelmainen, luottotiedoton ja pershäiriöinen mies, mutta silti luulet olevasi aivan mahtava saalis naisille.

Vierailija
719/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
720/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs mä sen tietäisin? Ehkä hän on törmännyt pinnallisiin, lapsellisiin, ääliömäisiin moukkiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan