Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalainen Elle Tick, 21, on yksi Jukkatalon konkurssin uhreista hän arvioi, että joutuu maksamaan vielä yli 100 000 euroa ylimääräistä

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneella on joskus.... loppu. Ennen muinoin ensiasunnot olivat pieniä yksiöitä/ kaksioita jota maksamalla sitten säästettiin pesämunaa perheasuntoa varten. Toki jos lompakko kestää niin mikä jottei upouusi paritalon puolikas kalliilta alueelta, ehkä siinä tapauksessa tyhmää vinkua talorakentajan konkurssista julkisesti, on hyvä ja kaivaa (omaa tai isän) kuvettaan..

Meidän ensiasunto oli omakotitalo. Ikää oli 30 v. ja ASP-laina. Ihan itse säästettiin ja maksettiin. Toki ei pääkaupunkiseudulla. Ei mitenkään poikkeuksellista.

-ohis

Vierailija
22/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v on jo täysi ero asia kuin 21v.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku halusi saada naamansa lehteen että koulukaverit näkevät kuinka hänellä on 21--vuotiaana 500 000 €:n talo. On olleet hyvät kesätienestit, ahkeraa mansikanpoimintaa jne.

Matkabloggari Alexandra, 19, kohtasi yllättävän ongelman käytyään 500:ssa maassa: unohti suomenkielen!

- Olin ihan että apua, mit mä nyt teen? Yritin kommunikoida vanhempien kanssa burmankielellä ja eihän siitä mitään tullut. Jouduin sitten käyttämään Google translatea. Enpä taida enää pystyä palaamaan Suomeen, nauraa Alexandra sujuvalla tagalogilla.

Vierailija
24/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku halusi saada naamansa lehteen että koulukaverit näkevät kuinka hänellä on 21--vuotiaana 500 000 €:n talo. On olleet hyvät kesätienestit, ahkeraa mansikanpoimintaa jne.

Matkabloggari Alexandra, 19, kohtasi yllättävän ongelman käytyään 500:ssa maassa: unohti suomenkielen!

- Olin ihan että apua, mit mä nyt teen? Yritin kommunikoida vanhempien kanssa burmankielellä ja eihän siitä mitään tullut. Jouduin sitten käyttämään Google translatea. Enpä taida enää pystyä palaamaan Suomeen, nauraa Alexandra sujuvalla tagalogilla.

Minä, ulkosuomalainen, olen asunnut vakituisesti ulkomailla jo yli 30 vuotta, eikä suomenkieli ole vieläkään unohtunut. Yllättävää!

Vierailija
25/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Rauhanyhdistyksellä saa tänään nämä kaikki anteeksi.

Ja myös huomenna, ylihuomenna, jne.....

Sekä myös Demareissa. ;)

Vierailija
26/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tyhmälle: mitä tuo muovirivassa roikkuva lukko auttaa? Eikait se millään voi sitä ovea lukita? 🤔

Vierailija
27/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisten omistama firma. Luulisi, että etenkin tuollaisessa tapauksessa toimitaan rehdisti kaikissa käänteissä. Vaan eipä niin tehdä silloinkaan.

Rauhanyhdistyksen kokouksessa pyydetään anteeksi ja se on sillä hyvä. Ei muuta kuin uusi firma pystyyn uskon veljien avustuksella ja aloitetaan puhtaalta pöydältä

Vierailija
28/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisten omistama firma. Luulisi, että etenkin tuollaisessa tapauksessa toimitaan rehdisti kaikissa käänteissä. Vaan eipä niin tehdä silloinkaan.

Rauhanyhdistyksen kokouksessa pyydetään anteeksi ja se on sillä hyvä. Ei muuta kuin uusi firma pystyyn uskon veljien avustuksella ja aloitetaan puhtaalta pöydältä

Siksi ne konkurssifirman tyypit pitäisi saada henk.kohtaisesti taloudellisen vastuuseen. Uskovaisten yhteisöt ova kieroja kuin korkkiruuvit.

Vierailija
29/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis hei, oliko tuo paritalon puolikas? kiittäis onneaan vaan ku firma kosahti ja talo sen mukana.

Vierailija
30/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittamista 

Vierailija
31/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poistamisen arvoista oli viestissäni jossa kirjoitin, että tuo rakennuspaikka on Vantaan kalleinta aluetta? Faktahan se vain on.

Vierailija
32/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firma tehnyt vuosikymmeniä hyvää tulosta ja heti kun menee huonosti niin konkka, eikö nykyään laiteta pahanpäivän varaa säästöön?

Ei koska tulos jaetaan osakkeenomistajille.

Vierailija
33/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan suurta vahinkoa tullut jos opiskelijana varaa rakennuttaa puolen miljoonan talon. Joku todella rikkaan perheen kakara.

Ei ole rikkaasta perheestä. On ottanut riskejä uhkapelissä ja onnistunut kolme kertaa voittamaan jo kuusinumeroisen summan.

Vierailija
34/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firma tehnyt vuosikymmeniä hyvää tulosta ja heti kun menee huonosti niin konkka, eikö nykyään laiteta pahanpäivän varaa säästöön?

Miksi käyttää aikaisempien vuosien voittoja huonojen vuosien korjaamiseen? Nyt he ovat nostaneet voitot ja voivat konkurssin jälkeen perustaa uuden firman.

Ehdottamallasi tavalla he eivät välttämättä saisi rahoja ikinä takaisin tai siinä menisi vuosia/vuosikymmeniä. Tai vielä huonommin, eli vaikka olisivat säästäneet, varat eivät silti riittäisi ja konkurssi tulisi.

Vierailija
35/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tick on siis vanhemmiltaan saanut TC Vehicle Oy yrityksestä puolet. Yritys tekee 10 miljoonan liikevaihtoa ja puoli miljoonaa voittoa.

Ei taida 100ke mahdollinen lisäkustannus paljoa tuntua.

Vierailija
36/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
37/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan nauretaan sujuvalla tagalogilla?

Vierailija
38/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 21-vuotiaalla on käytettävissä puoli miljoonaa rakentamiseen ja varaa tuosta vain palkata lakimies niin ei ole suurin kärsijä.

Vierailija
39/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin vaan että miten 21v henkilö on saannut noin ison lainan pankista?

Vierailija
40/91 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi lukko kahvassa hyödyttää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän