Vantaalainen Elle Tick, 21, on yksi Jukkatalon konkurssin uhreista hän arvioi, että joutuu maksamaan vielä yli 100 000 euroa ylimääräistä
Kommentit (91)
30v on jo täysi ero asia kuin 21v.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Joku halusi saada naamansa lehteen että koulukaverit näkevät kuinka hänellä on 21--vuotiaana 500 000 €:n talo. On olleet hyvät kesätienestit, ahkeraa mansikanpoimintaa jne.
Matkabloggari Alexandra, 19, kohtasi yllättävän ongelman käytyään 500:ssa maassa: unohti suomenkielen!
- Olin ihan että apua, mit mä nyt teen? Yritin kommunikoida vanhempien kanssa burmankielellä ja eihän siitä mitään tullut. Jouduin sitten käyttämään Google translatea. Enpä taida enää pystyä palaamaan Suomeen, nauraa Alexandra sujuvalla tagalogilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku halusi saada naamansa lehteen että koulukaverit näkevät kuinka hänellä on 21--vuotiaana 500 000 €:n talo. On olleet hyvät kesätienestit, ahkeraa mansikanpoimintaa jne.
Matkabloggari Alexandra, 19, kohtasi yllättävän ongelman käytyään 500:ssa maassa: unohti suomenkielen!
- Olin ihan että apua, mit mä nyt teen? Yritin kommunikoida vanhempien kanssa burmankielellä ja eihän siitä mitään tullut. Jouduin sitten käyttämään Google translatea. Enpä taida enää pystyä palaamaan Suomeen, nauraa Alexandra sujuvalla tagalogilla.
Minä, ulkosuomalainen, olen asunnut vakituisesti ulkomailla jo yli 30 vuotta, eikä suomenkieli ole vieläkään unohtunut. Yllättävää!
Puolukan Poimija kirjoitti:
Rauhanyhdistyksellä saa tänään nämä kaikki anteeksi.
Ja myös huomenna, ylihuomenna, jne.....
Sekä myös Demareissa. ;)
Kertokaa tyhmälle: mitä tuo muovirivassa roikkuva lukko auttaa? Eikait se millään voi sitä ovea lukita? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisten omistama firma. Luulisi, että etenkin tuollaisessa tapauksessa toimitaan rehdisti kaikissa käänteissä. Vaan eipä niin tehdä silloinkaan.
Rauhanyhdistyksen kokouksessa pyydetään anteeksi ja se on sillä hyvä. Ei muuta kuin uusi firma pystyyn uskon veljien avustuksella ja aloitetaan puhtaalta pöydältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisten omistama firma. Luulisi, että etenkin tuollaisessa tapauksessa toimitaan rehdisti kaikissa käänteissä. Vaan eipä niin tehdä silloinkaan.
Rauhanyhdistyksen kokouksessa pyydetään anteeksi ja se on sillä hyvä. Ei muuta kuin uusi firma pystyyn uskon veljien avustuksella ja aloitetaan puhtaalta pöydältä
Siksi ne konkurssifirman tyypit pitäisi saada henk.kohtaisesti taloudellisen vastuuseen. Uskovaisten yhteisöt ova kieroja kuin korkkiruuvit.
no siis hei, oliko tuo paritalon puolikas? kiittäis onneaan vaan ku firma kosahti ja talo sen mukana.
Mitä poistamisen arvoista oli viestissäni jossa kirjoitin, että tuo rakennuspaikka on Vantaan kalleinta aluetta? Faktahan se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Firma tehnyt vuosikymmeniä hyvää tulosta ja heti kun menee huonosti niin konkka, eikö nykyään laiteta pahanpäivän varaa säästöön?
Ei koska tulos jaetaan osakkeenomistajille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan suurta vahinkoa tullut jos opiskelijana varaa rakennuttaa puolen miljoonan talon. Joku todella rikkaan perheen kakara.
Ei ole rikkaasta perheestä. On ottanut riskejä uhkapelissä ja onnistunut kolme kertaa voittamaan jo kuusinumeroisen summan.
Vierailija kirjoitti:
Firma tehnyt vuosikymmeniä hyvää tulosta ja heti kun menee huonosti niin konkka, eikö nykyään laiteta pahanpäivän varaa säästöön?
Miksi käyttää aikaisempien vuosien voittoja huonojen vuosien korjaamiseen? Nyt he ovat nostaneet voitot ja voivat konkurssin jälkeen perustaa uuden firman.
Ehdottamallasi tavalla he eivät välttämättä saisi rahoja ikinä takaisin tai siinä menisi vuosia/vuosikymmeniä. Tai vielä huonommin, eli vaikka olisivat säästäneet, varat eivät silti riittäisi ja konkurssi tulisi.
Tuo Tick on siis vanhemmiltaan saanut TC Vehicle Oy yrityksestä puolet. Yritys tekee 10 miljoonan liikevaihtoa ja puoli miljoonaa voittoa.
Ei taida 100ke mahdollinen lisäkustannus paljoa tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan nauretaan sujuvalla tagalogilla?
Jos 21-vuotiaalla on käytettävissä puoli miljoonaa rakentamiseen ja varaa tuosta vain palkata lakimies niin ei ole suurin kärsijä.
Mä mietin vaan että miten 21v henkilö on saannut noin ison lainan pankista?
Mitä toi lukko kahvassa hyödyttää :D
Meidän ensiasunto oli omakotitalo. Ikää oli 30 v. ja ASP-laina. Ihan itse säästettiin ja maksettiin. Toki ei pääkaupunkiseudulla. Ei mitenkään poikkeuksellista.
-ohis