Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokapinan mielenositus Turussa: liikenne seis, poliisit kaasuttavat ohikulkijoita!

Vierailija
03.09.2023 |

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun syksyllä kurakelillä ohitan pyöräilijän, niin laitan hieman tuulilasinpesunestettä ikkunaan sopivalla hetkellä. Uskon, että satunnainen pyöräilijä on iloinen.

Autoista on pistetty tuulilaseja paskaksi pienemmälläkin provosoinnilla. Sanonpahan vaan.

Soitatko itse pysäköinnin valvojan paikalle laputtamaan?

Vierailija
42/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä seisomaan rauatatielle ja estän raideliikenteen. Toki ilmoitan hyvissä ajoin asiasta, jotta eivät päälle aja, mutta totean, että minulla on kansalaisena moiseen oikeus yhtä pitkäksi aikaa kuin Elokapina sulkee katuja. Eikös meillä just päätetty toimia rasismin kitkemiseksi ja minä olen maahanmuuttajaperheen jälkeläinen, joten minuun ei lait päde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden elokapinallisen. Kova ottamaan kuppia ja narkkaamaan. Kaksisuuntaista sairastaa, mutta ei ota lääkkeitä. Hänen ideologia on, että siellä on ihania jätkiä ja hyvät bileet

Vierailija
44/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti Elokapinan viestiä jalkautetaan tässäkin ketjussa, me hyödylliset idiootit 😘

Vierailija
45/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan mennä seisomaan rauatatielle ja estän raideliikenteen. Toki ilmoitan hyvissä ajoin asiasta, jotta eivät päälle aja, mutta totean, että minulla on kansalaisena moiseen oikeus yhtä pitkäksi aikaa kuin Elokapina sulkee katuja. Eikös meillä just päätetty toimia rasismin kitkemiseksi ja minä olen maahanmuuttajaperheen jälkeläinen, joten minuun ei lait päde.

Poliisihan siitä tuppaa päättämään, että koska on tarpeeksi hyvä syy katkaista liikenne mielenosoituksen perusteella. Pitäisikö asia olla näin, vai pitäisikö olla joku mielenosoitustoimisto, joka päättäisi asiasta? Paha kysymys. Toki voisi olla niinkin, että mitään mielenosoituksia ei saisi pitää, jos ne haittaavat minkäänlaista (ajoneuvot, jalankulkijat) liikennettä. Jotkut tosin kutsuvat sellaista totalitarismiksi, joten pieleen menee, ajattelee miten ajattelee.

Vierailija
46/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampuisivat kumiluoteja kuten tehdään sivistysmaissa.

Koirat voisi kanssa päästää irti...

Vesitykkiäkin voisi käyttää.

Kyllä. Viemärivedellä, kuten Intiassa.

Saihan ne Keski-Suomen landella jo lantaa päälleen. Luulisi arvostavan, kun luomua sataa niskaan.

Vierailija
47/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska-perse otteet reippaammin käyttöön poliisit. Ohisalo oli ja meni Saloon, Turku vapaaksi ekoterroristeista!

Vierailija
48/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tommosessa tilanteessa tekisit, jos sun pitäisi päästä kulkemaan?

Mä kaataisin fillarin pois tieltä jos ei pyytämällä antaisi tietä.

Näyttäähän siinä ohikulkijoita menevän.

Niitä siltoja on useita. Toisekseen kuvassa näkyy kun poliisit ovat mukana juonessa ja ovat tukkineet koko sillalle pääsyn. Pitäisi ensin kaataa poliisin maija ja poliisimoottoripyörä.

Ongelmahan näyttää kuvan mukaan olevan poliisi, jonka auto estää liikenteen sillalla. 4 polkupyörää kyllä väistää, kun bussi tulee kohti.

Vierailija
49/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti Elokapinan viestiä jalkautetaan tässäkin ketjussa, me hyödylliset idiootit 😘

Elokapinan viesti on kansalaistottelemattomuus ja lakien rikkominen,joten jos ihmiset seurasivat elokapinan viestiä,niin hajoittaisivat tuon lauman väkivalloin ja viesti tulisi selväksi.

Kannatan .

Vierailija
50/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 tonnia pistetty näköjään välittömästi poikimaan.

Vierailija
51/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa pilailupuoti brahenkadulla myy hajupommeja eri vahvuuksilla.

Alkaen 1 e.

Vierailija
52/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden elokapinallisen. Kova ottamaan kuppia ja narkkaamaan. Kaksisuuntaista sairastaa, mutta ei ota lääkkeitä. Hänen ideologia on, että siellä on ihania jätkiä ja hyvät bileet

Eihän tuo nyt ole mikään uutinen. Jos olisit kertonut tuntevasi täysin normaalin, työssäkäyvän elokapinallisen jolla ei ole mitään mielenterveydellisiä häiriöitä: sitä olisin saattanut epäillä.

Vierailija
53/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone Oy sponsoroinee. Helsingissä viime vuonna kirurgi juuttui Elokapinan aiettamaan ruuhkaan ja oli vähällä myöhästyä potilaan vaativa akuutti leikkaus eli syntyi kuolemanvaara. Inhoan Elokapinaa ja pidän sitä vasemmistolaisena terrorismiliikkeenä. Mielipiteen saa ilmaista analyyttisesti ja perusteluin.

Vierailija
54/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen päivittynyt:

Video: Poliisi otti kiinni Elokapinan mielenosoittajia Turun keskustassa – nuoret joutuivat itse soittamaan viranomaiset apuun.

https://www.ts.fi/uutiset/6092894

armi kun on maksullinen juttu. Miksi?

Vierailija
55/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, että nuoret jaksavat taistella tätä paskaa vastaan. Eläköön elokapina!

Vierailija
56/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kone Oy sponsoroinee. Helsingissä viime vuonna kirurgi juuttui Elokapinan aiettamaan ruuhkaan ja oli vähällä myöhästyä potilaan vaativa akuutti leikkaus eli syntyi kuolemanvaara. Inhoan Elokapinaa ja pidän sitä vasemmistolaisena terrorismiliikkeenä. Mielipiteen saa ilmaista analyyttisesti ja perusteluin.

Sellaista kaivettiin taas tarinapussista. Keksitkö itse vai auttoiko äiti?

Vierailija
57/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niille tulee kaikille tuosta rangaistus. Elokapina ajaa sinänsä ihan hyvää asiaa, mutta ei sitä että pienen joukon tavoitteena on aiheuttaa mahdollisimman paljon häiriötä voi hyväksyä vaikka se olisi kuinka tehty hyvän asian varjolla.

Vierailija
58/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokapinan viesti on kansalaistottelemattomuus ja lakien rikkominen,joten jos ihmiset seurasivat elokapinan viestiä,niin hajoittaisivat tuon lauman väkivalloin ja viesti tulisi selväksi.

Kannatan .

Suurin osa symppaa heidän päämääriään. Pari laihaa persuna r k k i a tuskin voi mitään terveille nuorille. Jatka toki ihmeessä fantasiointiasi.

Vierailija
59/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa annetaan lainrikkojille 200.000€ lahjoituksena, no suomessa tietysti.

Vierailija
60/69 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa annetaan lainrikkojille 200.000€ lahjoituksena, no suomessa tietysti.

Annetaanhan persuillekin rahaa vaikka on täynnä rikollisia, raiskaajista lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan