Elokapinan mielenositus Turussa: liikenne seis, poliisit kaasuttavat ohikulkijoita!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Pysäköin huomenna auton pyörätielle. Laithan ei ole enää noudatettaviksi.
Vanha teekkarijäynä: hankitaan raidallisia varoituskartioita, asetellaan pyörätielle siten, että pitää ajaa aivan toisesta laidasta ja laitetaan vierelle laiton varoitusmerkki tietyöstä. Saa ihmisen uskomattoman iloiseksi pienellä rahalla!
Hyvä kun välillä vaihtoivat kaupunkia. Vituttaa, kun aina Helsingissä perseilevät.
Huono käytös on huonoa käytöstä, laittomuus on laittomuutta. Paitsi siellä, missä vasemmisto ottaa valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tommosessa tilanteessa tekisit, jos sun pitäisi päästä kulkemaan?
Mä kaataisin fillarin pois tieltä jos ei pyytämällä antaisi tietä.
Ihmisiä on tuikattu pienemmästäkin syystä kuin fillarin kaatamisen perusteella. Sanonpahan vaan.
Mitä tarkoitat?
Kysyn uudelleen: Sun pitää päästä kulkemaan, ja tie tukitaan. Miten menettelet? Tiet on kulkemista varten, ei niitä saa katkaista muut kuin viranomaiset.
Oikeastaan tien saa katkaista esimerkiksi maanrakentajat ja monet muutkin ei-viranomaiset.
Jehovantodistajat vois alkaa seuraamaan missä nää menee... noillahan on aikaa kuunnella.
Toivottavasti Kone Säätiö seuraa, että apurahan saantia edellyttävää agendaa ei rikota? Jos rikotaan, rahat pois ja jaetaan nuorille tutkijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on tuikattu pienemmästäkin syystä kuin fillarin kaatamisen perusteella. Sanonpahan vaan.
Mitä tarkoitat?
Kysyn uudelleen: Sun pitää päästä kulkemaan, ja tie tukitaan. Miten menettelet? Tiet on kulkemista varten, ei niitä saa katkaista muut kuin viranomaiset.Oikeastaan tien saa katkaista esimerkiksi maanrakentajat ja monet muutkin ei-viranomaiset.
Niillä tuppaa olemaan valtuutus tehdä niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Kysyn uudelleen: Sun pitää päästä kulkemaan, ja tie tukitaan. Miten menettelet? Tiet on kulkemista varten, ei niitä saa katkaista muut kuin viranomaiset.Oikeastaan tien saa katkaista esimerkiksi maanrakentajat ja monet muutkin ei-viranomaiset.
Joo joo, ei nyt halota hiuksia. Siihen on silloin syy, asiallinen ilmoitus, ja kiertotie.
Nää vaan seisoo tyhjänpanttina häiriten normaaleja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Savu miehen vai naisen nimi.
Mikroaggressiivinen kysymys!!
Vierailija kirjoitti:
Näyttäähän siinä ohikulkijoita menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Joo joo, ei nyt halota hiuksia. Siihen on silloin syy, asiallinen ilmoitus, ja kiertotie.
Nää vaan seisoo tyhjänpanttina häiriten normaaleja ihmisiä.
Millähän perusteella luokittelet itse itsesi normaaliksi?
Vierailija kirjoitti:
Huono käytös on huonoa käytöstä, laittomuus on laittomuutta. Paitsi siellä, missä vasemmisto ottaa valtaa.
Mutta Stephen Hawking on sanonut, että meret saattaa alkaa kohta kiehumaan [1], jos ilmastonmuutosta ei pysäytetä, joten tämähän vaikuttaa aika vakavalta asialta, että jotain pitäisi tehdä.
[1] https://www.livescience.com/59693-could-earth-turn-into-venus.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun syksyllä kurakelillä ohitan pyöräilijän, niin laitan hieman tuulilasinpesunestettä ikkunaan sopivalla hetkellä. Uskon, että satunnainen pyöräilijä on iloinen.
Autoista on pistetty tuulilaseja paskaksi pienemmälläkin provosoinnilla. Sanonpahan vaan.
Miksi tätä rikollisjärjestöä ei kielletä ja lakkauteta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä siltoja on useita. Toisekseen kuvassa näkyy kun poliisit ovat mukana juonessa ja ovat tukkineet koko sillalle pääsyn. Pitäisi ensin kaataa poliisin maija ja poliisimoottoripyörä.
Miksi nuo murehtii yksityissaastuttimista? Hyödytöntä murehtia kun mitään ei voi tehdä. Jos ovat oikeasti luonnon puolella niin eivät ole lisääntyneet, jolloin ei ainakaan lapsiaan tarvitse ajatella.
OttoVille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun syksyllä kurakelillä ohitan pyöräilijän, niin laitan hieman tuulilasinpesunestettä ikkunaan sopivalla hetkellä. Uskon, että satunnainen pyöräilijä on iloinen.
Autoista on pistetty tuulilaseja paskaksi pienemmälläkin provosoinnilla. Sanonpahan vaan.
Miksi tätä rikollisjärjestöä ei kielletä ja lakkauteta?
joku voisi tehdä kansalais- aloitteen?
Poliisit kyynelkaasuttaa ohikulkijoita ja jotkut valopäät vaatii täällä kumiluoteja. Niistäkö ohikulkijat sitten jotain oppisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä siltoja on useita. Toisekseen kuvassa näkyy kun poliisit ovat mukana juonessa ja ovat tukkineet koko sillalle pääsyn. Pitäisi ensin kaataa poliisin maija ja poliisimoottoripyörä.
Eli voi tehdä tulkinnan, että tien tukkimiselle on viranomaisen (poliisin) valtuutus? Mikä oikein sitten on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me normaalit ihmiset aleta poliisiautoja kaatelemaan.
Mitä tarkoitat?
Kysyn uudelleen: Sun pitää päästä kulkemaan, ja tie tukitaan. Miten menettelet? Tiet on kulkemista varten, ei niitä saa katkaista muut kuin viranomaiset.